Kuren en bloedtest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by rainman View Post
    Weer een bevestiging dat dit forum vooral bestaat uit verstandige mensen!
    Fijn dat er mensen zijn idd die advies wel ter harte nemen en niet alleen maar hun eigen plan goed praten

Comment

Originally posted by rainman View Post
      Weer een bevestiging dat dit forum vooral bestaat uit verstandige mensen!
      Mooi dat je zegt vooral
      Jij en ik weten waar het over gaat hé ;pp

Comment

Originally posted by Optimus Prime View Post
        Ik sta onder controle voor mijn leverenzymen en cholestrol en de laatste keer in juli waren ze goed behalve het cholesterol kon iets beter,
        Je hebt dus een probleem of er was een probleem voor juli.
        Dan zou ik mij toch eerst nog 100x bedenken en daarbij mijn gezondheid op de eerste plaats zetten.
        Dus als ik iets mankeerde aan de lever of mijn cholesterol zat niet jofel, kwam er absoluut geen meuk in mijn lijf.

En dan het willen verstoppen voor de artsen? Of je leverwaarde weer goed is voor de volgende test?
        Waar ben je dan in hemelsnaam mee bezig?
        Je zou het aan hun als eerste moeten vertellen wat je doet!!!

Comment

wat is er in maart dat je dan mentaal sterker zou zijn om te prikken? vraag gewoon een vriend om te doen voor je in het begin dan langzaamaan zelf doen zo zou ik het doen.
          Strength Within, Pride Throughout

Comment

Maart starten met kuren = summer beach parade!
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

best triest als dat de enige reden is...

Comment

Originally posted by futurekill View Post
                best triest als dat de enige reden is...
                Ik roep maar wat joh.

Maar als ik zou beginnen met een kuur,zou ik ook rond die tijd beginnen eerlijk gezegd.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

beachboys xD

Comment

hoogstwaarschijnlijk wil hij dan eerst wat droger worden adhv tabs vooraleer aan de test te beginnen.

Comment

Originally posted by futurekill View Post
                      hoogstwaarschijnlijk wil hij dan eerst wat droger worden adhv tabs vooraleer aan de test te beginnen.
                      Duhh, je gaat geen steroïden gebruiken om droger te worden.
                      Dat kun je een stuk gezonder bereiken door de voeding beter aan te passen.

Comment

Maar dat komt omdat er altijd wordt gezegd dat je door winstrol/anavar een stuk droger wordt.
                        Dat is ook maar betrekkelijk, aangezien je een deel van het 'droger worden', ook weer kwijt raakt na je kuurtje
                        In ieder geval de 'droge look'.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Harde look
                          Kuren moet je in de winter dorn man is veel relaxter als je zoveel aankomt krijg ik het bloedheet etc. Niks voor mij in de zomer..

Comment

In mijn ogen hoor, ben je wel heel fout bezig als je alleen droger wilt worden en daar dan medicijnen voor gaat nemen. Het is en blijven medicijnen, die we voor het gemak 5 tot 30x zo hoog gebruiken dan welke arts dan ook ooit voor zal schijven. En die wil jou ook best wel van een hoog bf gehalte afhelpen hoor, maar hij kan en mag nooit deze medicijnen voorschrijven voor n lager bf.. En je weet dat ik de laatste zal zijn die antie steroïden is, maar dit slaat werkelijk de plank helemaal mis.. Hier komen nou die kutverhalen van in de wereld, ze gebruiken de medicijnen als smarties omdat ze denken dat het vet er dan wel afvliegt... Nou, je zal toch echt wel je voeding op de juiste hoeveelheden moeten zetten, anders ben je na die pilletjes helemaal de lul, omdat het er dan nog veel harder aankomt dan ervoor.. Dus, gaan ze het nogmaals doen want het was zo lekker en hij voelde zich zo strak in zn vel... Wat ik dan zeg? Klootzak, pleur die medicijnen in de prullebak. En ga fatsoenlijk eten.. Als je dan toch zo nodig iets moet gaan gebruiken, doe het dan ook goed. En niet voor de kat zn kut teringzooi in je lijf gooien, waarvan de meeste niet eens weet wat het is en wat het kan doen als t mis gaat... Dan heb je weer n verhaal in de wereld gegooid, die anuboluhh zijn gevaarlijk... Ik zeg, niet doen.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                              Harde look
                              Kuren moet je in de winter dorn man is veel relaxter als je zoveel aankomt krijg ik het bloedheet etc. Niks voor mij in de zomer..
                              Harde look inderdaad.
                              Ik kon niet op het woord komen.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                                Je hebt dus een probleem of er was een probleem voor juli.
                                Dan zou ik mij toch eerst nog 100x bedenken en daarbij mijn gezondheid op de eerste plaats zetten.
                                Dus als ik iets mankeerde aan de lever of mijn cholesterol zat niet jofel, kwam er absoluut geen meuk in mijn lijf.

En dan het willen verstoppen voor de artsen? Of je leverwaarde weer goed is voor de volgende test?
                                Waar ben je dan in hemelsnaam mee bezig?
                                Je zou het aan hun als eerste moeten vertellen wat je doet!!!
                                Begrijp me niet verkeerd knulletje maar:

Maar het zijn maar 4 weekjes anavar of winstrol op 30 mg. daar kan toch niet veel aan verkeerd gaan?

Artsen staan helemaal niet open voor AAS. het enige wat ze kunnen zeggen is dat het slecht is. daarbij als ze het eenmaal weten krijg je een aantekening in je dossier en gaan ze alles linken aan je AAS gebruik. Daarbij wie weet krijg je hier netzoals in de USA een systeem dat ze je dan niet willen helpen omdat ze vinden dat het je eigen schuld is, om nog maar niet te spreken over verzekeringskwesties en wergevers bemoeienissen

Mijn leverwaarde ALAT was verhoogd de rest van de leverwaardes niet. Cholesterol ratio was niet zo goed.

Denk je echt dat dat klein beetje AAS nu echt zo veel kwaad kan?
                                Als ik lees op BB USA fora wat die allemaal doen en zeggen..pfff dan is de mijne helemaal peanuts.

Ik wil echt niet eigenwijs overkomen maar overdrijven jullie nu niet een beetje??

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X