Kuren en bloedtest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Niet, er zijn 3 producers van LYY opp het moment en 1 is de goede, al heb je die is het g2g heb je de andere kun je ze ook gerust nemen want das alleen vulmiddel...

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Niet, er zijn 3 producers van LYY opp het moment en 1 is de goede, al heb je die is het g2g heb je de andere kun je ze ook gerust nemen want das alleen vulmiddel...
      De LYY die volgens anderen echt blijkt te zijn heb ik wel al een jaar geleden gekocht.
      Volgens mij bestaat LYY zelf niet meer?

Comment

Originally posted by quibus View Post
        Dus dat kans op winstrol is erg klein in mijn geval?

Comment

Thanks anyway voor de reactie!

Comment

Ja het zijn alledrie fakes maar 1 is goede fake zeg maar.
            je kan er als je die hebt wel redelijk vanuit gaan dat het ana is maar ik beloof niks he, niet later bij mij komen

Comment

Dat durf ik niet te beweren.
              Maar er behoort wel degelijk een balans te zijn, het (goede) cholesterol HDL zorgt voor transport van overtollig cholesterol vanuit cellen terug naar de lever. Voor dat gaat het een verbinding aan met ATP. Cholesterol word in de lever uit het HDL verwijderd via de (SR-BI) daar kan het met de gal uit het lichaam verwijderd worden.
              HDL word goed cholesterol genoemd daar het word gezien als de HDL verhoogd is dat het een mindere kans geeft op hart en vaatziekten.
              HDL regelt ook het remmen van ontstekingen en bloedstollingen.

Daarbij word niet vermeld dat je het krijgen moet, maar je kans op is groter dan wanneer er meer balans zou zijn.
              De behorende waarden kun je Googlen.

De kans dat je winstrol hebt inplaats van Anavar met LYY lijkt mij vrij klein, ik geloof niet zo in fakes van fakes.
              Ik geloof ook niet dat de producent ervan op zijn bek wil gaan door iets anders in zijn verpakkingen te doen.

Comment

Lees het hier even, dan begrijp je t waarschijnlijk beter dan ik het met mn kromme zinnen beschrijf whaahahaha.

Cholesterol - Wikipedia

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                  Lees het hier even, dan begrijp je t waarschijnlijk beter dan ik het met mn kromme zinnen beschrijf whaahahaha.

Cholesterol - Wikipedia

Bedankt knulletje! en nee hoor je bent duidelijk genoeg hoor hahahaha

Comment

Als ik nu een for maak van de tabs kunnen jullie zien of dit anavar is of winstrol trouwens?

Comment

Foto bedoel ik natuurlijk

Comment

Probeer het zelf:
                        Winstrol is vaak n tablet die snel uit elkaar valt in de mond door het vocht.
                        Annavar is een tablet die wat harder is van structuur en dus meer knapperig is.

Aan foto's van n tablet zie je geen ruk, dat heb ik al eens eerder geprobeerd uit te leggen.
                        Daar heb je alleen iets aan als het een origineel betreft en de verpakking erbij zit, zodat je de lotnummers kunt controleren.

Ik dacht dat ze n beetje oranje/roze zijn en vierkant met n breeklijn in het midden waar op de ene kant staat 10 en de andere kant van de breeklijn C of zoiets.

Comment

Nee man dat kunnen we niet zien.
                          stuur mij anders een potje dan test ik het wel

Comment

Doe ons allebei n paar honderd tabjes, dan heb je zekerheid hahahaha.

Comment

Een merk heeft vrouw gehad en geen rare bijwerkingen gekregen, dus is anavar pm me maar merk wilt.
                              Een dag niet getraind...

Comment

Haha mooie zin frank

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X