Niet, er zijn 3 producers van LYY opp het moment en 1 is de goede, al heb je die is het g2g heb je de andere kun je ze ook gerust nemen want das alleen vulmiddel...
Kuren en bloedtest
Collapse
X
-
Originally posted by quibus View PostNiet, er zijn 3 producers van LYY opp het moment en 1 is de goede, al heb je die is het g2g heb je de andere kun je ze ook gerust nemen want das alleen vulmiddel...
Volgens mij bestaat LYY zelf niet meer?
Comment
-
Dat durf ik niet te beweren.
Maar er behoort wel degelijk een balans te zijn, het (goede) cholesterol HDL zorgt voor transport van overtollig cholesterol vanuit cellen terug naar de lever. Voor dat gaat het een verbinding aan met ATP. Cholesterol word in de lever uit het HDL verwijderd via de (SR-BI) daar kan het met de gal uit het lichaam verwijderd worden.
HDL word goed cholesterol genoemd daar het word gezien als de HDL verhoogd is dat het een mindere kans geeft op hart en vaatziekten.
HDL regelt ook het remmen van ontstekingen en bloedstollingen.
Daarbij word niet vermeld dat je het krijgen moet, maar je kans op is groter dan wanneer er meer balans zou zijn.
De behorende waarden kun je Googlen.
De kans dat je winstrol hebt inplaats van Anavar met LYY lijkt mij vrij klein, ik geloof niet zo in fakes van fakes.
Ik geloof ook niet dat de producent ervan op zijn bek wil gaan door iets anders in zijn verpakkingen te doen.
Comment
-
Lees het hier even, dan begrijp je t waarschijnlijk beter dan ik het met mn kromme zinnen beschrijf whaahahaha.
Cholesterol - Wikipedia
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostLees het hier even, dan begrijp je t waarschijnlijk beter dan ik het met mn kromme zinnen beschrijf whaahahaha.
Cholesterol - Wikipedia
Bedankt knulletje! en nee hoor je bent duidelijk genoeg hoor hahahaha
Comment
-
Probeer het zelf:
Winstrol is vaak n tablet die snel uit elkaar valt in de mond door het vocht.
Annavar is een tablet die wat harder is van structuur en dus meer knapperig is.
Aan foto's van n tablet zie je geen ruk, dat heb ik al eens eerder geprobeerd uit te leggen.
Daar heb je alleen iets aan als het een origineel betreft en de verpakking erbij zit, zodat je de lotnummers kunt controleren.
Ik dacht dat ze n beetje oranje/roze zijn en vierkant met n breeklijn in het midden waar op de ene kant staat 10 en de andere kant van de breeklijn C of zoiets.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 hour ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment