eerste kuur bang voor haaruitval/haargroei
Collapse
X
-
Originally posted by gain is pain View PostAls je "bang" bent voor wat haaruitval moet je er simpelweg niet aan beginnen.
daarnaast wordt je na je eerste kuur niet meteen kaal.
in het begin was ik ook wat terughoudend kwa sides, en ja met winny had ij de laatste 2 weken wat meer haaruitval maar dit was te verwaarlozen.
gewoon een echte kuur beginnen en kijken hoe je lichaam en dus ook je haar reageerd, als je vindt dat je te veel haar verliest dan is kuren niks voor jou en kan je na die 1e kuur definitief stoppen..
En achteraf denk je mischien: goh! Dat viel mee (dat had ik ook)
test 500mg en mast minimaal 400mg
Voor een cut kuurtje is test 250mg en mast 400+ genoeg.
Dat is een DHT product.
Bijwerkingen
Benigne prostaathypertrofie of BPH (vergroting van de prostaat)
Acne en vette huid
Erectiestoornissen (tijdelijk)
Vergrote kans op hartaandoeningen
Bij mannen kunnen de testikels tijdelijk krimpen indien er geen voorzorg voor wordt getroffen (Pregnyl)
Toename van het lichaamshaar
Alopecia androgenetica (haaruitval)
Vermannelijking (bij vrouwen)
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostMasteron GIP?
Dat is een DHT product.
Bijwerkingen
Benigne prostaathypertrofie of BPH (vergroting van de prostaat)
Acne en vette huid
Erectiestoornissen (tijdelijk)
Vergrote kans op hartaandoeningen
Bij mannen kunnen de testikels tijdelijk krimpen indien er geen voorzorg voor wordt getroffen (Pregnyl)
Toename van het lichaamshaar
Alopecia androgenetica (haaruitval)
Vermannelijking (bij vrouwen)Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).
Comment
-
Zoals ik al in post 2 en Spuit11 in post 3 plaatst, als je al n gyno krijgt van andere middelen, en bang bent voor haaruitval moet je helemaal niet gaan kuren..
Hetgeen je nu op je nek haalt, Test/Deca is helemaal kmp als je al gyno gevoelig bent!
Geen enkele steroide is dan geschikt voor jou.....
Comment
-
Originally posted by jeroen bb View Posthallo bedankt weer,, maar daarvoor zou ik dan toch nolva bijvoorbeeld bij de hand kunnen houden of niet?
en krijg je van die anti oestrogeen niet meer haaruitval?
groetjes en bedanktI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Zijn cortisol is al voldoende om haaruitval te creëren zo van afstand te voelen zeg maar
Maak je niet druk om je haren, als ze eraf gaan vallen gaat dat toch gebeuren, met of zonder kuren.. ik begrijp best dat je dat niet wilt, maar dan moet je ook niet willen kuren en als je toch wilt kuren, neem dan zoals iedereen hierboven al aangeeft een milde kuur. Zolang je niet gaat stressen is alles goed, ik denk dat je meer haaruitval door stress voor het kuren veroorzaakt dan door de kuur zelf. Ik meen dit.There are no pacts between lions and men!
Comment
-
Originally posted by jeroen bb View Posthallo bedankt allemaal weer!
klopt het echt dat je van deca helemaal geen extra haaruitval krijgt? dan lijkt mij een deca/ test e stack wel interessant. kunnen jullie mij hier meer informatie over geven?
groetjes en alvast bedankt weer!Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).
Comment
-
ik geloof jullie ook zeker wel dat ik zowiezo haaruitval zal hebben.
ik wil het gewoon zo veel mogelijk vermijden dat snappen jullie toch wel neem ik aan?
ik ga dit ook zeker als een ervaring zien hoe mijn lichaam er op reageerd. maar ik ga het zowiezo doen.
jullie weten hier vast ook wel bij welke anti oestrogeen ik het minst kans heb op haaruitval?
dan wel eentje die ik ook samen kan pakken bij een deca/test e kuur.
bedankt voor de reacties weer!
groetjes jeroen
Comment
-
Het is niet de bedoeling van een bodybuilding forum dat de aanwezigen met enigszins kijk op steroïden/medicijnen voor jou een kant en klaar kuurtje met schema neer pennen kerel.
Daarbij is het ook nog de bedoeling dat jij zelf eens rondneust en opsteekt wat er voor jou mogelijk en of niet mogelijk is..
Dan is het ook nog eens de bedoeling dat jij jezelf inleest in de middelen en probeert te snappen wat ze doen en waarvoor ze dienen, en wat de evt bijverschijnselen kunnen zijn. Zodat je zelf de voor en tegens kunt afwegen..
Je hebt zoveel vragen, dat het onmogelijk is dat jij je fatsoenlijk in de middelen hebt ingelezen.
Wat verwacht je nou eigenlijk van ons?
Dat wij een kant en klaar kuurschema voor je neerzetten?
Dat mag je niet verwachten, ten eerste zijn wij geen arts en ten 2e mogen en kunnen wij geen middelen voorschrijven waarvan jij nu zelf al weet dat je problemen gaat krijgen....
Dat is te lezen in je eerste post, je krijgt al n gyno van finasteride schrijft je zelf.
Elk middel wat een omzetting kan hebben zal bij jou problemen veroorzaken, dus ik blijf er wijselijk van af..
Stel je voor zeg, straks loop je met tieten rond en dan hebben wij of IK het gevreten..
Nee ik wil er niet mee worden geconfronteerd..
Jij zal zelf met een kuurplan moeten komen waarvan jij denkt dat is het..
Dan kan het eventueel worden bezien, maar geloof me het komt niet goed.
Maar het is jouw lichaam en jij doet er zelf mee wat jij wil.
Maar ik zeg uit alle problemen die jij zelf naar voren brengt, BLIJF ER VAN AF!!!
Wat jij met mijn idee of advies doet is geheel aan jou..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment