eerste kuur bang voor haaruitval/haargroei

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jeroen bb View Post
    niemand die mij nog kan helpen??
    Koop een pruik..jezus je hebt de drie mensen met de meeste kennis in je topic zowel qua ervaring al theorir wat wil jr nou nog meer horen.
    Een dokter kan je nog noet uitleggrn wat deze drie heren jr verteld hebbrn doe er wat mee.

Comment

niemand die mij nog kan helpen??
      Verwacht je soms een wonder? Je hebt al een berg advies gekregen en je blijft maar doorvragen. Scheer je hoofd helemaal kaal als je nu al te maken hebt met haaruitval. Dan zie je er niet uit als een versleten wc borstel.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Zodra ik zou merken dat ik iets kalend zou worden/wordt. Gelijk tondeuse kortste stand erover heen.

Problem solved. Als je kaal wordt dan wordt je kaal. Roids kunnen dat proces enkel versnellen.
        "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
          Zoals ik al in post 2 en Spuit11 in post 3 plaatst, als je al n gyno krijgt van andere middelen, en bang bent voor haaruitval moet je helemaal niet gaan kuren..

Hetgeen je nu op je nek haalt, Test/Deca is helemaal kmp als je al gyno gevoelig bent!
          Geen enkele steroide is dan geschikt voor jou.....
          Misschien wel Turinabol. het enigste middel wat voor je haargrens 99% safe is als je niet hoger doseert dan 40 mg per dag.
          Het is wel belastend voor je organen.

Comment

Originally posted by Cell View Post
            Zijn cortisol is al voldoende om haaruitval te creëren zo van afstand te voelen zeg maar

Maak je niet druk om je haren, als ze eraf gaan vallen gaat dat toch gebeuren, met of zonder kuren.. ik begrijp best dat je dat niet wilt, maar dan moet je ook niet willen kuren en als je toch wilt kuren, neem dan zoals iedereen hierboven al aangeeft een milde kuur. Zolang je niet gaat stressen is alles goed, ik denk dat je meer haaruitval door stress voor het kuren veroorzaakt dan door de kuur zelf. Ik meen dit.
            Grote bullshit man.

Comment

ik geloof jullie ook zeker wel dat ik zowiezo haaruitval zal hebben.
              ik wil het gewoon zo veel mogelijk vermijden dat snappen jullie toch wel neem ik aan?

ik ga dit ook zeker als een ervaring zien hoe mijn lichaam er op reageerd. maar ik ga het zowiezo doen.
              jullie weten hier vast ook wel bij welke anti oestrogeen ik het minst kans heb op haaruitval?
              dan wel eentje die ik ook samen kan pakken bij een deca/test e kuur.

bedankt voor de reacties weer!

groetjes jeroen
              Men zegt dat Clomid beter voor de haren is dan Nolvadex 50 mg per dag.

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                Zodra ik zou merken dat ik iets kalend zou worden/wordt. Gelijk tondeuse kortste stand erover heen.

Problem solved. Als je kaal wordt dan wordt je kaal. Roids kunnen dat proces enkel versnellen.
                1000% waar. alleen je zou het proces kunnen vertragen met anti dht topicals. minoxidil, fina, 2% Ketoconazole etc

Comment

Ik denk aan het volgende:

1-Turinabol 40 mg per dag. niet langer dan 4 weken.
                  of Anavar 30 mg per dag (alleen anavar is vaak winstrol en dat is slecht voor je haargrens)

Test E 250 mg/ Deca 200 mg per week voor een week of 6.
                  Mischien anders de Deca ivm oestrogeen gevoeligheid vervangen door primo 200 mg per week

Daarbij elke dag RU anti dht topic smeren+ om de dag 2% nizoral shampoo gebruiken
                  Volgens mij zit je dan behoorlijk safe maar zoals vele het zeggen. het is persoonlijk en iedereen reageert anders op anabolen en haaruitval. daarbij triggeren alle AAS haaruitval daarom moet je tegenmaatregelen nemen zoals hierboven.

In ieder geval veel succes

Comment

Kuur dan gewoon niet man schijterd
                    Hard work, beats talent.

Comment

Anavar 30 mg per dag?
                      Test E 250 mg/Deca 200 mg voor een week of 6?
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
                        Anavar 30 mg per dag?
                        Test E 250 mg/Deca 200 mg voor een week of 6?
                        Leuk toch je systeem plat gooien voor niets...

OT: ik snap niet dat je zoveel om je haar kan geven... Imo is wat haar verliezen NET niet het ergste wat tijdens het gebruik kan voorkomen...

Comment

Lol eerst blaf je cell af die weet waar hij over praat en dan kom je met drie kutvoorstellen.
                          1 40mg turina doet amper wat
                          2 anavar is anavar zie post spuitelf
                          3 30mg anavar zou ik mijn vrouw adviseren
                          4 250/200 test deca?? Wat wil jr daarmee bereiken als het gaat werken stop je weer
                          5 250/200 test primo dat noemen ze op dbb cools cycle dir kun je zeg maar on/off doen maar tja 2kilo winst.....

Nee optimus geef mij maar MEGATRON!!!!

Comment

Je kunt nog altijd het haar aan de zijkant lang laten groeien en over de kale plek heen kammen.

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Originally posted by Optimus Prime View Post
                              Ik denk aan het volgende:

Lijst met bullshit kuurtjes
                              Ik zou stoppen met denken.

Comment

Al duurt Cools veelbesproken kuurtje op DBB ook maar 6 weken
                                250 mg test en 200 mg primo.
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X