Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja achteraf knul maar was nog redelijk maagd..en als jr dan na 10 weken in dezelfde bil ineens iets meetrekt brrrrr.
Ach goeie les en les voor anderen.
Er zijn zoveel verschillende manieren, dit is toevallig degene die mij verteld is. Als je gaat kijken naar bijvoorbeeld het powerpct van Micheal Scally word er zelfs geopperd dat je het door je nakuur heen gebruikt.
Na een aantal weken zelf toedienen van test stopt je eigen aanmaak pas had ik gelezen , sinds hcg de aanmaak ervan stimuleert kon ik me wel vinden in deze. Vandaar pas in week 4.
Zal ik zeker nog doen IM
Je LH, en bijgevolg je testosteron aanmaak, wordt vrijwel direct onderdrukt hoor. Geen idee waar je vandaan haalt dat dat pas ergens vanaf week 4 het geval is.
Het protocol van Michael Scally is dan ook bedoeld voor mensen die niet zo slim waren om hCG gedurende de kuur te gebruiken. 250 IU EOD geniet de voorkeur, 2x 250 IU is te mager getuige de resultaten van Coviello et al., wat ik uitgebreid heb toegelicht in een artikel die hier ook ergens rondzwerft.
Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).
Je LH, en bijgevolg je testosteron aanmaak, wordt vrijwel direct onderdrukt hoor. Geen idee waar je vandaan haalt dat dat pas ergens vanaf week 4 het geval is.
Het protocol van Michael Scally is dan ook bedoeld voor mensen die niet zo slim waren om hCG gedurende de kuur te gebruiken. 250 IU EOD geniet de voorkeur, 2x 250 IU is te mager getuige de resultaten van Coviello et al., wat ik uitgebreid heb toegelicht in een artikel die hier ook ergens rondzwerft.
Helemaal waar, dat begint al met de eerste inject en ik vind de 2x 250iu ook erg weinig.
Ik denk dat ze in de war zijn met het merken van wat je hebt geinjecteerd (enth), ja das n week of 3 a 4.
Oke jongens , dan zet ik hCG 250iu eod. Zonet m'n eerste naald er in gezet , in de quad (kan het vervelendste maar als eerst gehad hebben). Alles netjes klaar gelegd, procedure nog eens doorgenomen. En nergens problemen mee gehad.
Ik ben vrij nuchter dus had m'n plekje gevonden, naald er boven gehouden en rustig doorgedrukt. Toen de naald er eenmaal in zat begon het trillen met de handjes toch wel een beetje . Maar rustig geaspireerd, kwam geen bloed bij. Geinjecteerd en de naald er even in gelaten voor ik hem er uit haalde, en niet eens een druppeltje bloed.
Ook geen pijn erna, alleen een gevoel alsof er iets op m'n been drukt maar niks storends. Groot succes zou ik zeggen. Nu ff rustig wat gaan eten en dan vanavond naar de sportschool
Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Als je nou gespoten heb masseer dan effe een minuutje met je vingertoppen die plek, dat scheelt ook wel wat, bij mij wordt het vaak op de prikdag iets pijnlijker(al is dat het onjuiste gevoel) en dan zaktr het snel af, maar voel het altijd wel even zitten.
Als je nou gespoten heb masseer dan effe een minuutje met je vingertoppen die plek, dat scheelt ook wel wat, bij mij wordt het vaak op de prikdag iets pijnlijker(al is dat het onjuiste gevoel) en dan zaktr het snel af, maar voel het altijd wel even zitten.
Ja ik heb er zelf een beetje druk op gezet met m'n vingers. Nog steeds geen last van een vervelend gevoel. Alleen door m'n hurken gaan vind m'n been niet heel prettig. Today is ub day. Dus dat scheelt .
Goed gedaan kerel, ja het is altijd even n rem om in jezelf te prikken en zeker de eerste keer. Maar het is helemaal toppie gegaan lees ik...
Nou het prikken zelf was geen probleem eigenlijk. Dat was verstand op nul en doorduwen. Maar toen die er in 'n geheel in zat , net voor het aspireren was even een zenuwachtig momentje. Misschien meer het idee dat je er achter komt of je fout zit ja of nee. Het is in ieder geval heel soepel gegaan allemaal
Ben overigens wel super hyper nu! Geeft toch een soort van rush haha
Sinds het nu de dag ervoor is , ga ik er van uit dat ik morgen gewoon benen kan trainen zonder problemen.
Als het zo uitkomt dat ik moet prikken op een lb dag , denk ik dat ik wel eerst ga trainen voordat ik ga injecteren
F#CK heavy weights
Ja ik heb er zelf een beetje druk op gezet met m'n vingers. Nog steeds geen last van een vervelend gevoel. Alleen door m'n hurken gaan vind m'n been niet heel prettig. Today is ub day. Dus dat scheelt .
Nou het prikken zelf was geen probleem eigenlijk. Dat was verstand op nul en doorduwen. Maar toen die er in 'n geheel in zat , net voor het aspireren was even een zenuwachtig momentje. Misschien meer het idee dat je er achter komt of je fout zit ja of nee. Het is in ieder geval heel soepel gegaan allemaal
Ben overigens wel super hyper nu! Geeft toch een soort van rush haha
grappige is dat de enige fout die dan nog kan is dat je in een ader zit, als je gewoon aspireert dan zuig je bloed op en zoek je gewoon een andere spot.
wacht maar tot alles werkt man, dan voel je die rush nog veel langer, althans ik w2ordt er altijd erg happy van.
Ikzelf heb soms al dat ik minder goed inslaap, omdat ik zo graag de volgende dag weer wil opstaan om te trainen en weer te gainen.. Lig ik daar helemaal hyper van blijdschap in me bed te stuiteren..
Side raises
10x10
10x10
8x12-10x7 en nog een setjes 3sec holds
pullups om rug aan te zetten.
T-bar row
10x40
12x60
05x70 - 10x80
15x50
Seated row
10x50
10x60
10x70
Lat pulldowns
10x30
10x55
06x70-5x50-6x30
Lat pushdowns
10x15
10x20
10x25
Upright rows & shrugs
3x10x10 kg + 3x10x24kg
Ook nog wat werk voor voor biceps/triceps/buik en onderarmen maar dat is gewoon doodsimpel volpompen. Zie niet echt meerwaarde dat te loggen.
Straps vergeten vandaag dus geen pendlay's maar t-bar rows. Verder een lekker dagje. Alles zat echt vol vol. Let the gains begin
F#CK heavy weights
Ikzelf heb soms al dat ik minder goed inslaap, omdat ik zo graag de volgende dag weer wil opstaan om te trainen en weer te gainen.. Lig ik daar helemaal hyper van blijdschap in me bed te stuiteren..
Leuk om te lezen man! Ik bewonder echt je passie voor de sport!
F#CK heavy weights
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment