Test-Tboll-Provi log Wessle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja achteraf knul maar was nog redelijk maagd..en als jr dan na 10 weken in dezelfde bil ineens iets meetrekt brrrrr.
    Ach goeie les en les voor anderen.

Comment

Originally posted by Wessle View Post
      Er zijn zoveel verschillende manieren, dit is toevallig degene die mij verteld is. Als je gaat kijken naar bijvoorbeeld het powerpct van Micheal Scally word er zelfs geopperd dat je het door je nakuur heen gebruikt.
      Na een aantal weken zelf toedienen van test stopt je eigen aanmaak pas had ik gelezen , sinds hcg de aanmaak ervan stimuleert kon ik me wel vinden in deze. Vandaar pas in week 4.

Zal ik zeker nog doen IM
      Je LH, en bijgevolg je testosteron aanmaak, wordt vrijwel direct onderdrukt hoor. Geen idee waar je vandaan haalt dat dat pas ergens vanaf week 4 het geval is.

Het protocol van Michael Scally is dan ook bedoeld voor mensen die niet zo slim waren om hCG gedurende de kuur te gebruiken. 250 IU EOD geniet de voorkeur, 2x 250 IU is te mager getuige de resultaten van Coviello et al., wat ik uitgebreid heb toegelicht in een artikel die hier ook ergens rondzwerft.
      Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Originally posted by Spuitelf11 View Post
        Je LH, en bijgevolg je testosteron aanmaak, wordt vrijwel direct onderdrukt hoor. Geen idee waar je vandaan haalt dat dat pas ergens vanaf week 4 het geval is.

Het protocol van Michael Scally is dan ook bedoeld voor mensen die niet zo slim waren om hCG gedurende de kuur te gebruiken. 250 IU EOD geniet de voorkeur, 2x 250 IU is te mager getuige de resultaten van Coviello et al., wat ik uitgebreid heb toegelicht in een artikel die hier ook ergens rondzwerft.
        Helemaal waar, dat begint al met de eerste inject en ik vind de 2x 250iu ook erg weinig.
        Ik denk dat ze in de war zijn met het merken van wat je hebt geinjecteerd (enth), ja das n week of 3 a 4.

Comment

Oke jongens , dan zet ik hCG 250iu eod. Zonet m'n eerste naald er in gezet , in de quad (kan het vervelendste maar als eerst gehad hebben). Alles netjes klaar gelegd, procedure nog eens doorgenomen. En nergens problemen mee gehad.
          Ik ben vrij nuchter dus had m'n plekje gevonden, naald er boven gehouden en rustig doorgedrukt. Toen de naald er eenmaal in zat begon het trillen met de handjes toch wel een beetje . Maar rustig geaspireerd, kwam geen bloed bij. Geinjecteerd en de naald er even in gelaten voor ik hem er uit haalde, en niet eens een druppeltje bloed.
          Ook geen pijn erna, alleen een gevoel alsof er iets op m'n been drukt maar niks storends. Groot succes zou ik zeggen. Nu ff rustig wat gaan eten en dan vanavond naar de sportschool
          Broomstick_bodybuilding op insta
          F#CK heavy weights

Comment

Als je nou gespoten heb masseer dan effe een minuutje met je vingertoppen die plek, dat scheelt ook wel wat, bij mij wordt het vaak op de prikdag iets pijnlijker(al is dat het onjuiste gevoel) en dan zaktr het snel af, maar voel het altijd wel even zitten.

Comment

Goed gedaan kerel, ja het is altijd even n rem om in jezelf te prikken en zeker de eerste keer. Maar het is helemaal toppie gegaan lees ik...

Comment

Originally posted by quibus View Post
                Als je nou gespoten heb masseer dan effe een minuutje met je vingertoppen die plek, dat scheelt ook wel wat, bij mij wordt het vaak op de prikdag iets pijnlijker(al is dat het onjuiste gevoel) en dan zaktr het snel af, maar voel het altijd wel even zitten.
                Ja ik heb er zelf een beetje druk op gezet met m'n vingers. Nog steeds geen last van een vervelend gevoel. Alleen door m'n hurken gaan vind m'n been niet heel prettig. Today is ub day. Dus dat scheelt .

Originally posted by Knulletje View Post
                Goed gedaan kerel, ja het is altijd even n rem om in jezelf te prikken en zeker de eerste keer. Maar het is helemaal toppie gegaan lees ik...

Nou het prikken zelf was geen probleem eigenlijk. Dat was verstand op nul en doorduwen. Maar toen die er in 'n geheel in zat , net voor het aspireren was even een zenuwachtig momentje. Misschien meer het idee dat je er achter komt of je fout zit ja of nee. Het is in ieder geval heel soepel gegaan allemaal

Ben overigens wel super hyper nu! Geeft toch een soort van rush haha
                Last edited by Wessle; 25-11-2013, 17:07.
                F#CK heavy weights

Comment

Het klinkt geslaagd zeg.

Let the gains begin

Hoelang moet je nou bijv. rekening houden eer dat je weer benen gaat/kan trainen?
                  "Straight outta gym"

Comment

Sinds het nu de dag ervoor is , ga ik er van uit dat ik morgen gewoon benen kan trainen zonder problemen.
                    Als het zo uitkomt dat ik moet prikken op een lb dag , denk ik dat ik wel eerst ga trainen voordat ik ga injecteren
                    F#CK heavy weights

Comment

Originally posted by Wessle View Post
                      Ja ik heb er zelf een beetje druk op gezet met m'n vingers. Nog steeds geen last van een vervelend gevoel. Alleen door m'n hurken gaan vind m'n been niet heel prettig. Today is ub day. Dus dat scheelt .

Nou het prikken zelf was geen probleem eigenlijk. Dat was verstand op nul en doorduwen. Maar toen die er in 'n geheel in zat , net voor het aspireren was even een zenuwachtig momentje. Misschien meer het idee dat je er achter komt of je fout zit ja of nee. Het is in ieder geval heel soepel gegaan allemaal

Ben overigens wel super hyper nu! Geeft toch een soort van rush haha
                      grappige is dat de enige fout die dan nog kan is dat je in een ader zit, als je gewoon aspireert dan zuig je bloed op en zoek je gewoon een andere spot.

wacht maar tot alles werkt man, dan voel je die rush nog veel langer, althans ik w2ordt er altijd erg happy van.

Comment

Pff, die rush kan ook vervelend zijn hoor.

Ikzelf heb soms al dat ik minder goed inslaap, omdat ik zo graag de volgende dag weer wil opstaan om te trainen en weer te gainen.. Lig ik daar helemaal hyper van blijdschap in me bed te stuiteren..
                        "Straight outta gym"

Comment

Zal ook wel wat adrenaline opspelen denk ik !

Comment

die zou je verwachten net voor je prik dan toch, niet als alles er al in zit, hoewel dat de eerste keeer ook wel spannend is

Comment

Bp
                              10x50
                              08x70
                              05x80
                              05x90
                              05x100
                              04x105
                              13x50

Db shoulder press
                              10x20
                              08x20
                              06x20
                              10x16

Side raises
                              10x10
                              10x10
                              8x12-10x7 en nog een setjes 3sec holds

pullups om rug aan te zetten.

T-bar row
                              10x40
                              12x60
                              05x70 - 10x80
                              15x50

Seated row
                              10x50
                              10x60
                              10x70

Lat pulldowns
                              10x30
                              10x55
                              06x70-5x50-6x30

Lat pushdowns
                              10x15
                              10x20
                              10x25

Upright rows & shrugs
                              3x10x10 kg + 3x10x24kg

Ook nog wat werk voor voor biceps/triceps/buik en onderarmen maar dat is gewoon doodsimpel volpompen. Zie niet echt meerwaarde dat te loggen.
                              Straps vergeten vandaag dus geen pendlay's maar t-bar rows. Verder een lekker dagje. Alles zat echt vol vol. Let the gains begin
                              F#CK heavy weights

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                                Pff, die rush kan ook vervelend zijn hoor.

Ikzelf heb soms al dat ik minder goed inslaap, omdat ik zo graag de volgende dag weer wil opstaan om te trainen en weer te gainen.. Lig ik daar helemaal hyper van blijdschap in me bed te stuiteren..
                                Leuk om te lezen man! Ik bewonder echt je passie voor de sport!
                                F#CK heavy weights

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X