Nachtmerrie gehad?
Test-Tboll-Provi log Wessle
Collapse
X
-
Het kan net zo goed een nachtmerrie zijn geweest die je niet (helemaal) hebt meegekregen.
Ik werd laatst ook zeiknat wakker, omdat ik dus blijkbaar een enge droom had gehad. Want ik werd met een angstig gevoel ineens wakker en me bed was nat van het angstzweet. Vage shit."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostOok ik denk dat je hebt gedroomd, daar de middelen die je gebruikt het bijna niet kunnen zijn.
Zou je bv Tren gebruiken, ja dan loopje kans een nieuwe matras nodig te hebben na 8 weken.
Je leert bijna zweten van tren... hahahaha.'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
Of het een nachtmerrie is geweest zou ik niet durven zeggen , werd niet echt angstig wakker maar gewoon om te pissen. Zweet 's nachts aanzienlijk meer dan ooit, had ik hiervoor in ieder geval nooit last van dus denk zelf dat het een bijwerking is, vandaar dat ik het vermeld.
Tren is voor mij echt het eindstation , ik ga liever eerst met dingen spelen als bold primo deca en mast eerder ik tren toe voeg. Zal ondertussen wel sparen voor een nieuw matras mocht het zo ver zijn
Ff tegen een aandachtspunt aangelopen , m'n laatste quadinjectie (links) zorde voor behoorlijk wat last, kon m'n been eigenlijk amper aanspannen, lopen was vervelend. En ik had de hele tijd het gevoel dat m'n linkerbeen kleiner was dan m'n rechter, opmeten lijkt dezelfde omtrek te geven.. dus ik heb er maar een foto van gemaakt.
Nu kan ik op de foto links (links is rechts op de foto) nog steeds niet helemaal goed aanspannen maar het verschil is er wel vind ik.
Trekt dit vanzelf bij? Of zal ik unilaterale oefenigen toe voegen om het gelijk te proberen trekken ?Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Training veranderd nu in split, alles veel meer aandacht geven. En dingen waarvan ik wil dat ze harder gaan vaker trainen . "minder aandachts groepen" gooi ik allemaal op 1 dag. Buik,kuiten en onderarmen dus. Triceps rug en schouders 2x per week. Borst en benen 1xBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Nou ik heb nu ook verschil in dikte door die ene injectie... sinds vandaag is plek op meen niet hinderlijk nog wel gevoelig... Echt me hele rechterkant was opgezet .... wordt nu minder... Voor mij geen been meer hahahEen dag niet getraind...
Comment
-
Haha het is geen pretje he, ik heb m'n laatste in m'n reet gezet en dat is inderdaad wel stukken fijner. Hoewel als ik ga zitten lijkt het ook wel alsof iets aan m'n onderrug trek maar dat is echt te verwaarlozen aan het gevoel wat je overhoud aan je been injecteren. Ik probeer het na de volgende glute injectie nog een keer om benen te roteren. Maar als dat nu weer zo blijft dan blijf ik ook weg bij benen. Aspireren checkken alleen wat moeilijker maar echt veel minder last. En ongelijke benen ziet er ook niet uit natuurlijk dus dan maar even m'n nek verdraaien om te aspirerenBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Het gaat mij niet om verdikking knul, het is me niet dat het wat dikker is vanwege een opgezette spier. Ik mis aan de andere been naar mijn idee gewoon spier. Hij oogt in ieder geval kleiner, echt van opzet is geen sprake denk ik, want m'n laatste quadinject was in het linkerbeen. En m'n linkerbeen is juist het kleinere been. Ik heb dus 't gevoel dat die niet optimaal is meegegroeid vanwege het feit dat ik hem niet goed kon aanspannen vanwege de irritatie aan het been, laatste was namelijk echt behoorlijk lastig. Zo had ik 'm nog niet meegemaakt.Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Beetje rare vraag waarschijnlijk, heeft hier verder ook niet echt iets mee te maken, maar vraag het me nu al een tijdje af.
De plek waarin je prikt, daar komt de meeste test toch terecht? Is het dan ook zo dat de plek waarin je prikt (dus je benen of je glutes) 'eerder' en 'meer' groeien dan de andere spieren? Omdat deze direct worden voorzien van test?Last edited by diasog; 18-12-2013, 14:53.
Comment
-
Ik kan je er geen onderbouwd antwoord op geven , maar dat lijkt niet het geval. Voor spiergroei heb je meer nodig dan alleen testosteron.
Maar omdat je hogere waardes hebt versnelt het alle processen die spiergroei verzorgen en afbraak remmenBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Ja maar het is zo dat als je meer testosteron dan normaal in je lichaam (spieren) krijgt dat je sneller groeit (mits je voeding en training ook goed is). Maar in je benen of glutes (of andere plekken waar je het zet) zit dan dus een groter testosteron gehalte of is dat niet zo? Want dat zou dan betekenen dat als je voeding en training goed is dat de plekken waar de meeste test zit dan sneller zouden groeien.
Waarschijnlijk is dit niet zo maar ik vraag me gewoon af hoe het zit
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...17 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-