Test-Tboll-Provi log Wessle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nachtmerrie gehad?
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

• Denk meer een natte droom hehe..
      volg je log al een tijdje. Ga binnekort zelfde kuur starten.

Comment

• Ik zweet alleen erg van tren maar het kan best lastig zijn...

Comment

• Het kan net zo goed een nachtmerrie zijn geweest die je niet (helemaal) hebt meegekregen.

Ik werd laatst ook zeiknat wakker, omdat ik dus blijkbaar een enge droom had gehad. Want ik werd met een angstig gevoel ineens wakker en me bed was nat van het angstzweet. Vage shit.
          "Straight outta gym"

Comment

• Ook ik denk dat je hebt gedroomd, daar de middelen die je gebruikt het bijna niet kunnen zijn.
            Zou je bv Tren gebruiken, ja dan loopje kans een nieuwe matras nodig te hebben na 8 weken.

Je leert bijna zweten van tren... hahahaha.

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
              Ook ik denk dat je hebt gedroomd, daar de middelen die je gebruikt het bijna niet kunnen zijn.
              Zou je bv Tren gebruiken, ja dan loopje kans een nieuwe matras nodig te hebben na 8 weken.

Je leert bijna zweten van tren... hahahaha.
              Knul hoe kan het dan dat ik ook vanaf week 4 heb lopen zweten als een gek voor een week of 3-4? Normaal heb ik hier ook geen last van en heb toen af en toe snachts het bed nog verschoond omdat het zeiknat was. Of ik heb elke dag lopen dromen of het vocht wat ik teveel getrokken had in de eerste weken kwam er toen uitzetten. (Had in het begin best wel wat vocht aangezet)
              'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Of het een nachtmerrie is geweest zou ik niet durven zeggen , werd niet echt angstig wakker maar gewoon om te pissen. Zweet 's nachts aanzienlijk meer dan ooit, had ik hiervoor in ieder geval nooit last van dus denk zelf dat het een bijwerking is, vandaar dat ik het vermeld.

Tren is voor mij echt het eindstation , ik ga liever eerst met dingen spelen als bold primo deca en mast eerder ik tren toe voeg. Zal ondertussen wel sparen voor een nieuw matras mocht het zo ver zijn

Ff tegen een aandachtspunt aangelopen , m'n laatste quadinjectie (links) zorde voor behoorlijk wat last, kon m'n been eigenlijk amper aanspannen, lopen was vervelend. En ik had de hele tijd het gevoel dat m'n linkerbeen kleiner was dan m'n rechter, opmeten lijkt dezelfde omtrek te geven.. dus ik heb er maar een foto van gemaakt.

Nu kan ik op de foto links (links is rechts op de foto) nog steeds niet helemaal goed aanspannen maar het verschil is er wel vind ik.

Trekt dit vanzelf bij? Of zal ik unilaterale oefenigen toe voegen om het gelijk te proberen trekken ?
                Broomstick_bodybuilding op insta
                F#CK heavy weights

Comment

• Training veranderd nu in split, alles veel meer aandacht geven. En dingen waarvan ik wil dat ze harder gaan vaker trainen . "minder aandachts groepen" gooi ik allemaal op 1 dag. Buik,kuiten en onderarmen dus. Triceps rug en schouders 2x per week. Borst en benen 1x
                  F#CK heavy weights

Comment

• Nou ik heb nu ook verschil in dikte door die ene injectie... sinds vandaag is plek op meen niet hinderlijk nog wel gevoelig... Echt me hele rechterkant was opgezet .... wordt nu minder... Voor mij geen been meer hahah
                    Een dag niet getraind...

Comment

• Haha het is geen pretje he, ik heb m'n laatste in m'n reet gezet en dat is inderdaad wel stukken fijner. Hoewel als ik ga zitten lijkt het ook wel alsof iets aan m'n onderrug trek maar dat is echt te verwaarlozen aan het gevoel wat je overhoud aan je been injecteren. Ik probeer het na de volgende glute injectie nog een keer om benen te roteren. Maar als dat nu weer zo blijft dan blijf ik ook weg bij benen. Aspireren checkken alleen wat moeilijker maar echt veel minder last. En ongelijke benen ziet er ook niet uit natuurlijk dus dan maar even m'n nek verdraaien om te aspireren
                      F#CK heavy weights

Comment

• Begrijpelijk toch, dat als je in je been prikt en het is geiriteerd dat het dan wat is verdikt? Doet je bil ook hoor, die zet ook op.

Comment

• Het gaat mij niet om verdikking knul, het is me niet dat het wat dikker is vanwege een opgezette spier. Ik mis aan de andere been naar mijn idee gewoon spier. Hij oogt in ieder geval kleiner, echt van opzet is geen sprake denk ik, want m'n laatste quadinject was in het linkerbeen. En m'n linkerbeen is juist het kleinere been. Ik heb dus 't gevoel dat die niet optimaal is meegegroeid vanwege het feit dat ik hem niet goed kon aanspannen vanwege de irritatie aan het been, laatste was namelijk echt behoorlijk lastig. Zo had ik 'm nog niet meegemaakt.
                          F#CK heavy weights

Comment

• Beetje rare vraag waarschijnlijk, heeft hier verder ook niet echt iets mee te maken, maar vraag het me nu al een tijdje af.
                            De plek waarin je prikt, daar komt de meeste test toch terecht? Is het dan ook zo dat de plek waarin je prikt (dus je benen of je glutes) 'eerder' en 'meer' groeien dan de andere spieren? Omdat deze direct worden voorzien van test?
                            Last edited by diasog; 18-12-2013, 14:53.

Comment

• Ik kan je er geen onderbouwd antwoord op geven , maar dat lijkt niet het geval. Voor spiergroei heb je meer nodig dan alleen testosteron.

Maar omdat je hogere waardes hebt versnelt het alle processen die spiergroei verzorgen en afbraak remmen
                              F#CK heavy weights

Comment

• Ja maar het is zo dat als je meer testosteron dan normaal in je lichaam (spieren) krijgt dat je sneller groeit (mits je voeding en training ook goed is). Maar in je benen of glutes (of andere plekken waar je het zet) zit dan dus een groter testosteron gehalte of is dat niet zo? Want dat zou dan betekenen dat als je voeding en training goed is dat de plekken waar de meeste test zit dan sneller zouden groeien.
                                Waarschijnlijk is dit niet zo maar ik vraag me gewoon af hoe het zit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X