Test-Tboll-Provi log Wessle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by diasog View Post
    Beetje rare vraag waarschijnlijk, heeft hier verder ook niet echt iets mee te maken, maar vraag het me nu al een tijdje af.
    De plek waarin je prikt, daar komt de meeste test toch terecht? Is het dan ook zo dat de plek waarin je prikt (dus je benen of je glutes) 'eerder' en 'meer' groeien dan de andere spieren? Omdat deze direct worden voorzien van test?
    Nee, maar het kan wel komen door het prikken zelf. Het is ook n vorm van beschadigen, die de spier en het spiervlies zo snel mogelijk willen helen. Het prikken op zich kan dus de groei beinvloeden. En doordat je steroïden in je lichaam hebt zitten, gaat dat ook wat sneller.
    Maar het is niet zo'n probleem, zodra je weer stopt met prikken zal dat ook weer afzwakken.

Comment

• Zijn vraag is meer of je bepaalde spieren harder kan laten groeien door ze in die spier te spuiten... Met aas is dat niet het geval... doe al 3 kuren in mijn reet, als dit het geval was .. was ik nueen baviaan geweest hahah...

Met igf/mgf pepides kan het wel per spiergroep!
      Een dag niet getraind...

Comment

• Hahah oke thanks Frank.

Comment

• Hoe voel jij je nu tijdens de kuur (mentaal)?
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Ja... eigenlijk totaal niet anders dan normaal.. misschien dat dat nog moet komen (zal het wel loggen dan) maar tot dusver voel ik me echt niet anders
            Broomstick_bodybuilding op insta
            F#CK heavy weights

Comment

• Kan nou niet echt zeggen dat ik een vervelend voedingsschema heb .

5eieren 1 heel ei
              80gram brinta
              2,5dl melk
              2 scheppen whey
              2 gram kaneel

Paar stukjes banaan drbij en je hebt een lekkere lunch.
              Straks op voor schouders triceps. Lekker alles volknallen
              F#CK heavy weights

Comment

• Looks good bro!
                Go beyond yourself.

Comment

• Thanx , ben zeker geen culinaire masterchef maar het zijn echt lekkere pancakes dus ik denk deel het effe toch
                  F#CK heavy weights

Comment

• Lekkere schouder tricep training achter de rug.

Begonnen met wat rotatorcuff oefeningetjes en lichtjes opgebouwd op de db shoulder press
                    2 warmupsetjes dus door naar 3 werksets met ik geloof 22kg gevolgd door een dropset vanaf 24/26kg.Elke rep goed diep doorzakken en gecontroleerd omhoog.

Side raises door naar nog meer shoulderpresses. Met wel 4kg dumbells. Er zat naast me een gozer die denk wel 2x in mij past zijn shoulderpresses te doen met aardige dumbells. Die zal ook wel gedacht hebben.. wtf .
                    Het erge was dat ik op m'n 4e ook echt gewoon kapot aan het gaan was. Helemaal vol, hele schouder branden en stuiteren met die bitchdumbells laatste paar presses. Kan in ieder geval zeggen dat ik m'n handtekening hier op het forum eer aan doe

Toen nog 3 sets side raise machine wat meer gefocussed op holds en kracht blijven zetten tijdens de negatieven, als dat niet meer lukte gewoon doorbranden tot er niks meer in zat.

Afgemaakt met 3 sets rear delt fly machine ss met dumbell reverse flys. Schouders zaten echt vol dik en hard Kreeg halverwege nog en compliment er over van iemand die er ook traint dus het gaat goed

Triceps heb ik verder nog 3 sets skullcrushers voor gedaan met een dropset erachter aan. En wat verder volgepompt met push- reverse pushdowns.

Lekkaaaah
                    F#CK heavy weights

Comment

• Oh wait, na de reardelts nog wat meer presses gedaan achterstevoren op een inline bench machine. Zo fijn deze
                      F#CK heavy weights

Comment

• Lekker bezig hier! Zo volhouden en je krijgt erg mooie resultaten!
                        Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• zoals ik net al zei:"lekker bezig man!"
                          fuck die gewichten en voel wat je doet.

reverse incline schouder press is dodelijk

zie je morgen!
                          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Inject #6. 1/3 gehad, linker glute. Ging ook weer makkelijk af , dit keer m'n telefoon gebruikt om aspireren te checkken. Gewicht tot nu +5,4.
                            Het gaat niet meer in enorme sprongen omhoog maar zie 'm per week nog wel rustig omhoog gaan. Denk dat +10kg die ik wou halen wel te doen word gezien ik nog 8 weken heb
                            F#CK heavy weights

Comment

• Zozo, je wordt aardig dik zo te zien.

Hoe gaat het met je herstel, merk jij dat het nu veel sneller gaat?
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

• Ook niet echt , maar ik heb zowat nooit last van diepe aanhounende spierpijn dus kan niet zeggen dat ik merkbaar sneller herstel. Ik heb altijd een wat vermoeid gevoel in de spieren de dag erna. En dat heb ik nu ook nog wel.

Wacht nog steeds het leuke gedeelte van kuren rustig af.
                                F#CK heavy weights

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X