Test-Tboll-Provi log Wessle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik ken zat jongens die weinig "voelen" vd test maar toch dik aankomen.
    Gevoel gaat ook geleidelijk is geen xtc pil die inslaat en bam.
    5, 4 kilo zit gewoon spier/vvm bij hoor, ik gok dat je als je jonger bent je ook wat minder merkt qua gevoel omdat je al gewend bent aan hoog test gehalte.
    Als je als 50 jarige een dikke kuur zet en ben je al jaren gewend aan afbouwende testlevel dan voel je enorm verschil.
    #broscience off

Lekker blijven knallen je eten us top, mvos maakt je trainingen top, kuur klopt dit wordt duur grapje voor jr kledingkast straks

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
      zoals ik net al zei:"lekker bezig man!"
      fuck die gewichten en voel wat je doet.

reverse incline schouder press is dodelijk

zie je morgen!
      IM approves, holy shit

Gaat lekker Wes, +5kg en je bent net pas bezig. Mooi man.

Keep it up.

En zelfgemaakte pannenkoeken zijn inderdaad epic. Je pleurt er gewoon alles in wat je erin wilt hebben aan macro's plus ander lekkers.
      Last edited by Iron Mind; 20-12-2013, 21:26.
      "Straight outta gym"

Comment

• Lisanne en maarten weer gezien vandaag. Lisanne ziet er top uit , en ze heeft nog een behoorlijke poos niet kunnen trainen dus dat beloofd nog wat! Go lisanne. Echt knap hoe ze er van hersteld is en hoe positief ze er nu tegen aan gaat.

Voor mij een volle rug vandaag , begonnen met barbell rows. Wijde grip , 90 graden tegenover de vloer. Ss met pullups. 5 sets , laatste set kwam er niet een full rom pullup meer uit.

Doorgegaan naar one arm cable rows in 3 stappen , rekken tussen de sets door. Toen nog normale cable rows gedaan op 1,5 reps.

Nog 3 sets lat pulldown gevolgd door lat pushdowns met vrij licht gewicht maar goed branden dat het deed.

Wou het afmaken met rackpulls maar het rack was bezet dus heb maar RDL gedaan. Begonnen op 50kg , en daarna nog 3 sets met elke set een verhoging van 20kg. Laatste set nog maar net m'n 10e rep gehaald. Met 110kg moet dat wel betekenen dat het op is. Dus voor mij een training goed afgerond zo.

Nog wat db shrugs gedaan om de traps nog even te laten branden en nu lekker onderweg naar huis. Best een lekkere training weer. Voel het goed aan in m'n rug vandaag

En morgen een spannende training gevuld met buik kuiten en onderarmen. Don't mind als ik die niet log.
        Broomstick_bodybuilding op insta
        F#CK heavy weights

Comment

• Thanks Bro

Was weer top om je te zien trainen en je kan goed zien dat alles veel voller begint te worden!
          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by quibus View Post
            Ik ken zat jongens die weinig "voelen" vd test maar toch dik aankomen.
            Gevoel gaat ook geleidelijk is geen xtc pil die inslaat en bam.
            5, 4 kilo zit gewoon spier/vvm bij hoor, ik gok dat je als je jonger bent je ook wat minder merkt qua gevoel omdat je al gewend bent aan hoog test gehalte.
            Als je als 50 jarige een dikke kuur zet en ben je al jaren gewend aan afbouwende testlevel dan voel je enorm verschil.
            #broscience off

Lekker blijven knallen je eten us top, mvos maakt je trainingen top, kuur klopt dit wordt duur grapje voor jr kledingkast straks
            Ik heb zeker vertrouwen in m'n trainingen, mvos zorgt daar inderdaad wel voor gehe . Voeding ben ik zelf aardig goed mee dus daar maak ik me ook niet druk om. Het enige wat me zorgen baart is dat ik dalijk m'n kuur uit kom en denk.. was dit het nou?

Nu is dit maar een kuurtje om te kijken hoe het kuren bevalt kwa bijwerkingen ( natuurlijk ook om het absolute maximale er uit te halen ). Maar het is ' maar een stepping stone ' .
            Als dit allemaal goed gaat en afloopt ga ik eens kijken naar licht aromatiserende aas alvorens ik op de echte blaaskuur met dianabol en deca wil stappen.

Tot dusver bevalt het me wel , heb er 4 puistjes bij op m'n rug en verder nergens last van. Ik maak gewoon m'n kuur af met zoveel inzet als dat ik kan en zie aan het einde van de rit wat het oplevert , wat er bij komt kwa gevoel/kracht en of er nog bijwerkingen om de hoek liggen. So far so good in ieder geval

Originally posted by Iron Mind View Post
            IM approves, holy shit

Gaat lekker Wes, +5kg en je bent net pas bezig. Mooi man.

Keep it up.

En zelfgemaakte pannenkoeken zijn inderdaad epic. Je pleurt er gewoon alles in wat je erin wilt hebben aan macro's plus ander lekkers.
            Haha hij is fijn he . Thanx man , ik doe m'n best om alles er uit te halen dus ik verwacht dat er nog wel wat kilos gaan volgen

ik had van de pannekoeken niet verwacht dat ze zo lekker zouden zijn. Heb er ooit een gemaakt op recept van rob riches nou dat was net een frisbee. . Dus zeker een aangename verassing ^^

Originally posted by Mvos View Post
            Thanks Bro

Was weer top om je te zien trainen en je kan goed zien dat alles veel voller begint te worden!
            Thank you too coach .
            F#CK heavy weights

Comment

• Aas blijft een raar iets... Zet 5 personen op wat jij nu gebruikt zelfde voeding en training.. wat krijg je 5 verschillende uitslagen.. had ook maatje op test deca als een gek ging en test tren was ruk...nu weer op deca en knalluh. Ene aas werkt beter dan op de ander.
              Een dag niet getraind...

Comment

• Heb je de voeding al aangepast naar je nieuwe vvm?

Comment

• Eigenlijk nog niet omdat ik wel het idee heb dat het nog lekker omhoog gaat! Het schommelt wat in de week maar ik zie er zeker een stijgende lijn in.

Was dit wel van plan te gaan doen. Raad je het aan het nu al te verhogen ? Er is wel ruimte voor want ik krijg er toch steeds minder moeite mee de bergen aan kcal weg te eten. Wat raad je aan knul ? ik heb me eiwitten al best hoog op 290-300 , m'n vetten zitten tegen de 100 , en m'n koolhydraten ook ongeveer tegen de 300.

Liever verhoog ik niet met carbs omdat ik aan mezelf merk dat ik daar het meeste moeite mee heb, word er best loom van. Maar als je zegt gooi er meer carbs op dan ga ik dat zeker doen.
                  F#CK heavy weights

Comment

• Een lekkere training neergezet gisteren, m'n borst doet echt gewoon pijn om aan te spannen en de rest voelt goed vermoeid. Wat een gedoe met die feestdagen man. Train deze week in 3 verschillende sportscholen .

Verder met het fysiek zal het wel aardig goed aan het gaan zijn. Zelf zie ik het nog steeds niet, maar het ene verbaasde gezicht na de ander. Krijg nonstop door complimenten en vragen dat ik zo hard ga of ik nu ineens veel train of eet haha. Gaat verder lekker dus. Ik denk dat ik gister wel wat merkte in kracht. Pakte ineens 10x90 op de bp zonder echt problemen.

Had van tevoren wel wat woorden dus was wel lekker opgefokt..dus dat kon het ook zijn.. maar het ging me ff hard gister haha

Zelf vier ik ze trouwens niet maar ik wil iedereen die meeleest via deze weg alvast fijne kerstdagen wensen. Geniet ervan allemaal!
                    F#CK heavy weights

Comment

• Wat een belabberde sportschool gister. Een crossfit zaal , gegrensd aan een 'krachtzaal'tje.. 60kg dumbells wel , die zagen er overigens uit als b52 luchtbommen holy fuck haha. En verder stonden er wat simpele apparaten dus een bijzondere training was het niet. Niet eens een latpulldown of een cable row. 1 pulley station. Het is dat iets beter is dan niets maar niks om uit je dak van te gaan.

Eigenlijk heb ik alleen wat gerowd met barbells en dumbells. En wat gecurld. Gelukkig train ik rug later deze week ook nog in m'n eigen sportschool want dit was echt lame. 0 geinspireerd om hard te trainen. Misschien ben ik verwend met de mijne van 3 etages hoog en vol met spiegels apparaten en whatnot maar ik waardeer m'n eigen sportschool nu alleen maar meer en meer haha.

Inject 7 zit er in, lekker lopen roeren dit keer dus dat zal nog wat worden met napijn. Het gaat me wel steeds makkelijker af , maar aspireren bij glutes blijft echt een uitdaging.

Merk dat ik om m'n kuiten heen wel vocht aam het vast houden ben , inderdaad dikke randen van m'n sokken in het been. En als ik er druk blijft er een deukje.

Nu weet ik dat vocht vast houden een bijkomst is , ik stoor me er ook niet aan. Maar vraag me af of dit een teken zou zijn dat er toch iets niet helemaal goed is met m'n voeding? Ofwel dat ik dat niet zou hebben als m'n voeding helemaal perfect zou zijn?
                      F#CK heavy weights

Comment

• Hoeveel zout krijg je gemiddeld binnen per dag? Ik ben daar echt uber gevoelig voor... Jij ook fijne dagen, wij vieren het ook wel een beetje. Maar verveel me altijd de pest pleuris hehehe
                        Hard work, beats talent.

Comment

• Yoo Update????
                          Hard work, beats talent.

Comment

• Sorry! Het heeft ff geduurd.., maar ik heb nu pas echt tijd om te loggen.

Heb ook m'n voedingschema in elkaar geflanst op word en omgezet in PDF, ik ben niet handig met excel.

Voor de geintresseerde die 'm willen zien Voedingsschema hernieuwd.pdf <- Klik.

Het enige zout wat ik binnen krijg is het zout wat al toegevoegd is aan producten , dus dat zal niet erg hoog oplopen hoop ik. Zit misschien wat in de pindakaas en kipfilet uit pakje. Maar echt verder kan ik me niet bedenken waar zout vandaan komt.

Kwa trainingen gaat het lekker, begin nu te merken dat ik sneller herstel en alles snel vol loopt. Kwa kracht is het toch maar vreemd , de ene keer voel ik me sterk de andere keer minder. Heeft denk ik ook wel te maken dat ik de ene keer train vanuit lange werkdagen en de andere keer niet.
                            Maar werken doet het zeker , hoor het veel laatste tijd, en zit nog niet op de helft dus het gaat wel goed komen hier

Heb de weegschaal +6,2 zien aangeven maar die heb ik niet vast kunnen houden. Zit nu een beetje tussen de 5,2 a 5,8 te schommelen. Dus heb m'n voeding nu wat omhoog gegooid. Zien wat het oplevert.

Verder geen spannende updates. Mentaal ook niet , voel me niet anders , ook niet agressiever of kortaf.. Voel me gewoon als normaal.
                            F#CK heavy weights

Comment

• Hoe gaat t ?
                              Hard work, beats talent.

Comment

• Originally posted by Wessle View Post
                                Eigenlijk nog niet omdat ik wel het idee heb dat het nog lekker omhoog gaat! Het schommelt wat in de week maar ik zie er zeker een stijgende lijn in.

Was dit wel van plan te gaan doen. Raad je het aan het nu al te verhogen ? Er is wel ruimte voor want ik krijg er toch steeds minder moeite mee de bergen aan kcal weg te eten. Wat raad je aan knul ? ik heb me eiwitten al best hoog op 290-300 , m'n vetten zitten tegen de 100 , en m'n koolhydraten ook ongeveer tegen de 300.

Liever verhoog ik niet met carbs omdat ik aan mezelf merk dat ik daar het meeste moeite mee heb, word er best loom van. Maar als je zegt gooi er meer carbs op dan ga ik dat zeker doen.
                                Oh sorry gozert ik zie deze nu pas..
                                Zodra je merkt dat je niet meer zo topt in groei en je bent wat gestegen in de vvm ga je de voeding al aanpassen naar het nieuwe gewicht kerel. Zo hou je een langdurige constante spiergroei.
                                Je hoeft niet per definitie alleen de Kh omhoog te doen, maar je moet proberen dit evenredig te doen in de 3 soorten. Dus je doet dan alles omhoog..
                                Je weet nooit precies wat je moet ophogen, maar je begin groei was goed, dus hoog je het allemaal evenredig op.

Ga je erna weer stagneren doe je dat precies weer.
                                Het is niet zo dat je bergen omhoog moet, maar dat kun je wel ongeveer berekenen.
                                stel je weegt 100kg en je eet 3000Kcals, je word dan 5 kg zwaarder is totaal, die reken je er gewoon bij omdat je het niet precies weet hoeveel spiermassa je bent gestegen.
                                dus je bent dan 5kg zwaarder, dat is 5%, dan verhoog je de voeding met 10%, zeker weten dat je weer groeit..
                                Die 10%, je denkt nu ik ben 5% zwaarder en ik moet 5% meer eten...
                                Nee je moet 10% meer eten, ander kun je na 1 week weer aan gaan passen omdat je dan weer 2kg bent aangekomen.
                                Dus je hoogt 10% op, zodat je een reserve hebt om mee te werken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X