haha nice ik dacht ook dat het een foto van internet was , je gaat lekker man succes nog effe.
Test-Tboll-Provi log Wessle
Collapse
X
-
Originally posted by erjede View PostHahaha, als je ON bent wil je ook altijd meer, het is voor mij al een tijdje geleden dat ON ben geweest. Ik ga van het zomer 500 test, 600 primo zetten. Ziek veel zin in
1) Je moet het best lang gebruiken voor n leuk resultaat.
2) Het brengt niet zo veel.
3) Ikzelf (mijn mening) vind het meer iets voor n vrouw.
4) je moet het best hoog doseren. 600 tot 800mg/pw is heel normaal voor gebruikers.
Of wil jij het juist omdat het niet aromatiseert en geen progestagene activiteit heeft?
Dan kun je de Primo ook opwaarderen door het te gaan stacken met Bold.
Primo is eigenlijk een DHB en dus een 5alfa gereduceerde vorm van Bold, maar aangezien Bold een zeer lage affiniteit heeft voor de 5alfa reductie kan het heel goede synergetische effecten hebben als je deze stackt.
Dan werkt het op 300/300 nog beter dan als je welke van beide apart gebruikt.
Dus dan zit je op de dosis die je al wilde nemen op Primo 600mg.
De Primo only is niet zo zeer geschikt voor massa bouwen. Vandaar dat ik zeg, stack het met Bold.
Het blijft samen een veilige stack.. Toch adviseer ik om het op minimaal 14 weken te houden voor goed resultaat.
Daarbij komt dat Bold een stuk voordeliger is ook.
Comment
-
Erjede box vol wou het via pm doen:
Ik heb die combi 10 weken gedaan en toen bold tot 16 weken laten lopen en week 10 tren erbij gepakt... en na week 16 tren mast gedaan om zo hard en droog uit de kuur te komen.
Maar viel me niks tegen! alleen het wint niet van tren natuurlijk hahahEen dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostLaatste tijd niet veel tijd om uitgebreid te reageren op allerlei topics of veel andere logs logs te lezen. Maar voor deze maak ik wel even tijd
Je gaat lekker zo te zien. Trainingen gaan goed en je blijft droog, zoals jezelf zegt. Ik zou inderdaad gewoon kijken of je nog meer kcal kan binnenkrijgen zonder (echt) vet te worden.
Je hebt er al 6kg bijzitten en trekt nog steeds dikke strepen op je bovenkant chest. Meer eten zou dus zeker niet misstaan, gewoon kijken hoe ver je het kan pushen! Een leuk experiment zou ik zeggen.
Ik ben benieuwd naar je eindfysiek.
Qua voedingsschema. Ik zag dat je niet echt veel carbs eet of wel? Als het voor jou volstaat is het prima natuurlijk.
Doe je er nog cardio naast of enkel gym? Dat scheelt natuurlijk ook alweer qua noodzaak aan carbs.
Carbs op 330 is voor mijn doen best hoog, ik heb het niet zo met carbs. Word er maar loom van, maar zal er toch aan moeten geloven ze toch maar nog hoger te gaan zetten, kcals moeten toch ergens vandaan komen natuurlijk.
Echt cardio doe ik niet , hoewel m'n meid het behoorlijk moet ontgelden af en toe zal je mij niet op een loopband zien staan verder . Alleen kracht training 5 a 6 dagen hoe rustig het verder is op werk is dat ook niet intensief te noemen, slechts vermoeiend.
Originally posted by Mcvk View PostJa nog steeds 5k kcal per dag en dat is inderdaad best prijzig als je alleen op jezelf woont haha. Nakuur is super gegaan en alles goed vast kunnen houden, zelfs nog iets aangekomen de laatste 2 weken. Ik heb met deze combinatie precies hetzelfde gehad als jij, stelt eigenlijk geen ruk voor en daarom zit ik ook al te denken aan tren als volgende kuur. Ben benieuwd wat je er nog uithaalt man!
Je zou met tren laag kunnen beginnen toch? Ik snap de gedachte er wel achter , heb precies hetzelfde omdat ik echt nihil bijwerkingen ondervind maar ik bewaar tren toch maar voor later.
Originally posted by erjede View PostHahaha, als je ON bent wil je ook altijd meer, het is voor mij al een tijdje geleden dat ON ben geweest. Ik ga van het zomer 500 test, 600 primo zetten. Ziek veel zin in
Originally posted by quibus View Posthaha nice ik dacht ook dat het een foto van internet was , je gaat lekker man succes nog effe.
Originally posted by frankey View PostKlopt ik heb dit advies van knul ook gedaan vorige kuur... 500 test e 400 bold en 400 primo toen en ging er erg goed op! Weet zeker meer gepakt heb hiermee dan alleen primo en scheelde ook nog geld
Originally posted by basverstappen View PostHe man. Je bent lekker bezig zie ik zo! Dolle foto man. Mag ik vragen wat je nu weegt? Kan even zo snel niet vinden.Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Benen training vandaag was lekker hardcore , ben echt helemaal leeg.
Begonnen met warmupsets van 80/100kg , 3 werksets van 10x120. Laatste set echt weer het gevoel hebben van niet verder willen gaan na 5 reps. Maar dan doe je er 2.. dan denk je ik moet er nog maar 3. Dan nog maar 2 , en als je die hebt gedaan knal je die laaste toch ineens nog ff snel omhoog. Waarschijnlijk omdat je weet dat je er van af bent
Ik doe niet vaak deadliften maar we hadden er gewoon even zin in , dus we hebben nog wat sets gedeadlift, m'n trainingsmaat op andere gewichten als ik natuurlijk , begonnen op 8x80, door naar 6x140 , 4x160 2x190 1x200. Zonder straps. En dat ging eigenlijk echt lekker.. geheel geen grip problemen en m'n vorm was zuiver.
Wil 'm eigenlijk eens naast m'n andere 200DL filmpje houden om de verandering in vorm te zien. Hoewel dat sumo was en dit conventional, ik daar straps had geen riem , en hier een riem en geen straps... Maargoed..Post ze misschien nog wel als het verschil iets leuks is om naar te kijken
Na het deadliften hebben we nog smith barbell lunges gedaan , 3 sets. Lekker langzaam zakken en goed concentreren waar het omhoog komen vandaan komt. Mind muscle connectie opvoeren dus.
Als dat niet genoeg was hebben we nog legextensions gedaan op het zelfde principe zoals we gister schoduers hebben gedaan.
We waren beide echt helemaal kapot.. hams en kuiten gedaan met legcurls staand en liggend. Kuiten staand en zittend. Echt m'n hele benen voelen kapot en leeg. Geslaagde training weer toe te voegen hier.Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Ik zou niet willen dat bodynet een minderaardigheids complex krijgt van mijn supersaiyan trainingen in de hyperbolic time chamber. Ik hou het hier menselijk maarten. Daar zou je nog een voorbeeld aan kunnen nemenBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Originally posted by Wessle View PostTof van je dat je ff tijd maakt voor deze . Precies het plan, zolang ik geen vet aan zet zal meer eten zeker geen kwaad kunnen. En al doe ik dat wel een beetje is dat ook niet erg, dan weet ik in ieder geval dat ik op voldoende zit om het maximale uit spiergroei te halen.
Carbs op 330 is voor mijn doen best hoog, ik heb het niet zo met carbs. Word er maar loom van, maar zal er toch aan moeten geloven ze toch maar nog hoger te gaan zetten, kcals moeten toch ergens vandaan komen natuurlijk.
Echt cardio doe ik niet , hoewel m'n meid het behoorlijk moet ontgelden af en toe zal je mij niet op een loopband zien staan verder . Alleen kracht training 5 a 6 dagen hoe rustig het verder is op werk is dat ook niet intensief te noemen, slechts vermoeiend.
Goed dat je libido ook goed blijft dan weet je in ieder geval dat je goed zit.
Gebruikte jij ook nog een Aromatase inhibitor oid tijdens je kuur of volstaat je proviron?"Straight outta gym"
Comment
-
Copy:
Klinkt ook wel als een leuke stack , zou masteron hier ook bij passen ? Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid
Het kan altijd, maar is het ook nodig?
Primo aromatiseert niet, Bold maar heel weinig. De testosteron aromatiseerd idd.
De Bold aromatiseert heel weinig, maar is mg voor mg veel sterker dan de behoorlijk aromatiserende Deca.
Deze 3 samen werken zeker zo hard als de stack Test/Deca, maar het is veiliger dan de stack Test/Deca.
Het enige nadeel van de stack is dat het even duurt voor je de goede gains pakt.
Aa de andere kant is het zo, dat wat je er mee wint, het weer vaster zit dan de stack met deca. Je hoeft er dus niet weer n berg van te verliezen, wat zoals je weet bij deca wel zo is.
Mijns inziens heb je er niet echt een Mast of Proviron bij nodig..
Wat je wel moet nemen (n must) is de HCG... Daar bij 500 test en 600 andere middelen, je axis echt wel na 2 dagen op zn reet ligt. Dus ga je je noten beschermen.
Alles bij elkaar is het gewoon een veilige stack die toch veel spiermassa op kan leveren doordat de Bold je ook nog eens hongerig maakt.
Je kunt zelfs heel goed cutten op deze stack. Het is net hoe jij de voeding in elkaar zet.
Comment
-
Een kameraad van mij wil zijn eerste kuur pakken, maar hij is bang dat enkel test hem gaat 'tegenvallen', wat zou er gebeuren als hij zoiets zou pakken als eerste kuur? Is 21, voeding en training zit gewoon goed, evenals zijn gewicht 94 kilo bij 1.90 en 14 procent. Heel eerlijk, mijn eerste kuur was ook alleen test, maar achteraf had ik ook gewoon gelijk gestackd, aangezien je toch wel weer gaat kuren....Hard work, beats talent.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...17 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-