Jaa ik snap er geen reet van, heel vreemd. gelukkig heeft mijn moeder hem net gezet!
Test-Tboll-Provi log Wessle
Collapse
X
-
Haha en voor de mensen die vragen, je moeder? Ja klopt. Zij heeft liever dat ik veel train, gezond leef en kuurtje neem op zijn tijd. Dan altijd smoor, geen geld omdat alles op gaat aan de coke. Je kent t wel...
Ze regelt ook mijn naalden btw, ze werkt in de zorg. Nu weer terug naar wessel! :PHard work, beats talent.
Comment
-
-
Originally posted by erjede View PostHaha en voor de mensen die vragen, je moeder? Ja klopt. Zij heeft liever dat ik veel train, gezond leef en kuurtje neem op zijn tijd. Dan altijd smoor, geen geld omdat alles op gaat aan de coke. Je kent t wel...
Ze regelt ook mijn naalden btw, ze werkt in de zorg. Nu weer terug naar wessel! :P
Het lukte d'r niet te aspireren , en ze was echt aan t gillen dat ze het niet durfde haha. Arm mens heeft gelijk aan trauma aan me over gehouden hahaBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Originally posted by Wessle View PostFf wat korte updates, heb 't weer behoorlijk druk..
M'n gewicht is weer aan het stijgen, of dit nu komt door vocht trekken van verhoging van de test, kutten met bloedwaarden weet ik niet. Ik heb niet het idee dat ik meer vocht vast houd dan eerder in ieder geval. Nu staan de score op +7.2.
M'n been voelt wel weer echt gigantisch klote aan met die verhoging maar daar komen we wel weer door heen.
Maandag maak ik een afspraak met de dokter op mn uitslagen te bespreken en op te halen. Toen ik vrijdag belde vertelde de assistente me dat m'n hormonen een beetje door de war liggen. Wat natuurlijk logisch is.
Toen ik vroeg wat m'n testosteron en oestrogeen niveaus waren kwam daar het volgende uit
Test: 57 op een ref. waarde van 11 tot 34
Oest: 407 op een ref. waarde van 0 tot 230
Als ik m'n uitslagen binnen heb kan ik er wat nauwkeuriger naar kijken en wat de beste dokter er over te vertellen heeft zal ik hier ook nog updatenAuteur van Bonds Androgene Anabole SteroĂŻden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).
Comment
-
Originally posted by erjede View PostHaha en voor de mensen die vragen, je moeder? Ja klopt. Zij heeft liever dat ik veel train, gezond leef en kuurtje neem op zijn tijd. Dan altijd smoor, geen geld omdat alles op gaat aan de coke. Je kent t wel...
Ze regelt ook mijn naalden btw, ze werkt in de zorg. Nu weer terug naar wessel! :P
Comment
-
Originally posted by Spuitelf11 View PostWat zet je precies? 57 nmol/l test is iets wat je verwacht bij 250 mg test e p/w.
Voeg de resultaten maar toe , misschien kan je er wat mee
Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Originally posted by quibus View Posthaha doe mij ook zon moeder, het boeit haar niet maar mij prikken nah denk het niet, je hebt zeker ook een heel goede relatie met je moeder, tof man dat is echt goud waard.Hard work, beats talent.
Comment
-
Ah vandaar, nee dat klopt wel. Reguliere meting is precies genoeg tot 50 nmol/l (deze dus blijkbaar iets hoger), en dan verdunnen ze het doorgaans nog 'n keer als het buiten ref valt en dan kom je uit op de 'beruchte' 99 nmol/l die je vaak op bloedformulieren ziet.Auteur van Bonds Androgene Anabole SteroĂŻden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).
Comment
-
Tijd voor weer eens een update , ik zal komende periode weer wat vaker proberen te loggen. De verhuizing zit er bijna op dus heb vast wat meer tijd vrij binnenkort .
Waar ik 2 dagen geleden nog nergens last van had heb ik sinds vandaag een puistenslagveld op m'n rug.
Kan te verwijten zijn aan het harsen , het feit dat ik vandaag pas laat op de avond dacht aan m'n proviron (?) aan een junk van gisteren patat frikadellen e.d. of evt. de hcg.
Het zijn nu ze uitgeknepen zijn lekker gevoelige bultjes , denk dat ik de 50 wel haal. Ze zijn heel klein en hier en daar een grote.
Ga gewoon met alles door ervan uitgaande dat het na de kuur wel weer weg trekt maar toch vervelend.
Verder valt er nog weinig up te daten behalve dat het wel lekker gaat allemaal. Daar ga ik later wel op in.
Maar bij deze even de post om te laten zien dat het niet geheel rozenkleur en zonneschijn is om te kuren.Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Originally posted by Spuitelf11 View PostAh vandaar, nee dat klopt wel. Reguliere meting is precies genoeg tot 50 nmol/l (deze dus blijkbaar iets hoger), en dan verdunnen ze het doorgaans nog 'n keer als het buiten ref valt en dan kom je uit op de 'beruchte' 99 nmol/l die je vaak op bloedformulieren ziet.Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Kans is zeker aanwezig dat het voor wat oneffenheden kan zorgen in m'n tattoo als het littekens worden. Als ze gewoon wegtrekken zoals andere puistjes dat altijd gedaan hebben zal het geen probleem zijn.
Maar m'n tattoo zit er al pff.. een jaar of 7 en heb dat ding nog nooit bij laten werken. Wat wel hoog nodig is overigens. Dus daar zit ik niet zo mee.. gewoon wat meer plekjes om opnieuw bij te werken haha.
Het is geen gedetailleerde lijntekening dus wat dat betreft bof ik wel haha.
Tsja balen, het is jammer maar het is eenmaal een bijkomstigheid. Als je er niet tegen kan dan moet je ook zeker niet gaan kuren. Ergens met een instelling tegen aan gaan van.. OH.. dat overkomt mij vast/hopelijk toch niet. Is niet heel verstandig natuurlijk.
Waar het overigens ook vandaan kan komen is de verhoging natuurlijk. Meer spuiten is meer kans op bijwerkingen. Ga maandag wel ff een zalfje halen om ze in te smerenBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment