Clenbuterol / spiropent

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hey gasten,

Heb dus net even in de Sport & Fitness gelezen dat je Clenbuterol heel anders moet gebruiken.

Week 1 tot 2 gewoon opbouwen. En dan overgaan op 2 dagen op en 2 dagen af. En zo gewoon doorgaan,

Nou dacht misschien willen jullie dat wel weten dus heb het er even bijgezet.

mzzl
    !Use my shit and feel the power!

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (harold @ Mei. 15 2005,08:12)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Testo @ Mei. 14 2005,16:57)]
      Gs is ook niks voor mij, moet soms op mijn werk lassen leggen in positie dus op ### plaatsen. In kon mijn hand dan helemaal niet stil houden, plus je spieren gaan sneller verkrampen als je in een ongebruikelijke houding staat..
      Werd dus helemaal niks met die lasjes

Grtz..
      Dat heb ik ook ja. Tijdens het trainen voel ik ook allerlei verkrampingen. Is dat een vaker voor komend iets? Wat kan je doen aan die verkrampingen?

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Volgens mij kan je er niks aan doen, misschien andere clen proberen. Ik had voornamelijk alle negatieve bijwerking bij die van g.s. Ik heb nu ventolase en bevalt prima

grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (harold @ Mei. 21 2005,10:54)]Volgens mij kan je er niks aan doen, misschien andere clen proberen. Ik had voornamelijk alle negatieve bijwerking bij die van g.s. Ik heb nu ventolase en bevalt prima

grtz..
          Hey Harold,

Ik heb ook Ventolase gehad en daar hebben ze alleen maar slechte dingen over te zeggen. Ik heb het gehad en deed geen re et. Ik heb het ook op Google opgezocht en staat dat het alleen maar nep is. Niet echt nep maar er hoort 0.02mg in te zitten en er zit maar iets van 0,015mg in dus veel minder dan normaal. Dus je moet meer nemen om aan je mg te komen.

Misschien dat jij wel de goeie heb, ze zitten in een gelige verpakking met blauwe letters ofzo.

Ik hoor het allemaal wel over G.S. ik neem in de toekomst wel Spiropent. Hoor daar toch de beste dingen over,

mzzl
          !Use my shit and feel the power!

Comment

Ik moet zeggen dat ik ventolase al een keer eerder hb gehad en het toen niks vond, nu had ik clen besteld en kreeg deze. Ben er nu mee bezig maar ze bevallen goed, beter dan de eerste keer. Al blijft naar spiro wel mijn voorkeur gaan..

Grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

.....
              Last edited by ramon; 22-02-2009, 17:57.
              Trainen voor die spiertieten

Comment

Originally posted by ramon View Post
                Hej waar kan ik spiropent kopen dan ? weet jij dat ?

Groetjes

lees eerst de regels door, topic mag van mij op slot.

Comment

niet best dit
                  Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Moet zeggen dat ik met clen van gs zeer goede resultaten heb behaald.

Comment

Gesloten.
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X