Ergogene middelen sectie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Shannasse @ Jun. 04 2005,15:30)]
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (snipke @ Jun. 03 2005,21:03)]voor het full body onderzoek moet je bij Mr C zijn, ik woon te ver weg

Grtz
    Kan eventueel ook bij mij hoor, mits ik vantevoren foto's heb gezien dan...
    ik dacht u erbij te zetten Ms S maar dacht dat je het misschien niet leuk zou vinden, maar precies geen problemen mee zie ik

Grtz
    stil growing

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Shannasse @ Jun. 04 2005,15:30)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (snipke @ Jun. 03 2005,21:03)]voor het full body onderzoek moet je bij Mr C zijn, ik woon te ver weg  

Grtz
      Kan eventueel ook bij mij hoor, mits ik vantevoren foto's heb gezien dan...      
      Jaja,,,,niet gelijk wegsoppen hoor!!

Comment

Moeten wel een beetje selectief blijven hè Testo...

Comment

das dan niet eerlijk miss S je ben het contract aan gegaan dan moet je der ook aan houden he

en dat geld voor de andere mods ook haha

snip mag alles in belgie onderhanden nemen en jullie 2 alles in nederland en dan mag er uiteraard niet gediscrimineerd worden he
          Who's the Chef

Comment

Tuulk wel Beentje niet zo moeilijk doen hoor... Is juist het voordeel als er geen strakke regels zijn!  

Dus: alles in Nederland wat er niet uitziet krijgt gewoon bij voorbaat geen password meer.
            Keuring van de rest verdelen we simpel, Cur de vrouwen en ik de mannen. Denk wel dat ik het drukker krijg...  

Comment

en dat vind je erg??

doe je het wel een beetje zacht aardig anders kom ik niet voor de herkuring hoor

of wordt daar niet aan gedaan?

Who's the Chef

Comment

Kan zeker wel zachtaardig zijn hoor maar denk dat herkeuringen nogal zinloos zijn dus doen we maar niet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X