Originally posted by Protasius
View Post
niets merken van dbol
Collapse
X
-
-
Originally posted by Protasius View PostUltimate Pharma, vindt het ook lastig beoordelen, winstrol wel binnen week resultaat waarom dbol niet. Zijn voeding en training zijn goed.
voor zover ik weet geen fakes van dbol op de markt en twijfel ook zeker niet aan de source.
Er is genoeg fake/onder gedoseerde dbol hoor.
Maar dat is bijna altijd hg wat gefaked wordt.Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
Originally posted by Protasius View PostUltimate Pharma, vindt het ook lastig beoordelen, winstrol wel binnen week resultaat waarom dbol niet. Zijn voeding en training zijn goed.
voor zover ik weet geen fakes van dbol op de markt en twijfel ook zeker niet aan de source.
geef het nog een week en misschien verwacht hij qua krachtgains ook teveel..'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
Originally posted by Protasius View PostMannen.
Maatje doet test e met dbol. Dbol anderhalf uur voor training 30 mg. Echter hij merkt weinig tot geen kracht gains. Dbol is van up. Waar zou het aan kunnen liggen . Gewicht is al wel goede anderhalve kilo omhooggegaan in anderhalve week
Hoor graag van jullie
GroetjesEen dag niet getraind...
Comment
-
-
Niet druk om maken kerel, het gewicht stijgt al dus komt vanzelf.
Niet gaan pielen op 60mg, vind ik zelf nergens op slaan voor een eerste kuurtje!!!
Gewoon 30 of 40mg nemen, die 60 gaat giga vocht trekken hoor.
Dan is het zo dat hij 3x daags deze innam hetgeen ook weer nergens op slaat daar de opname maar 80% is.
Ook is het niet waar dat je in 1,5 week giga krachtgains zal hebben, je merkt het eerst aan gewicht stijging.
Nu wil je/hij de dosis opvoeren hetgeen ook weer even laat duren eer hij dit zal merken. Niet doen, gewoon door gaan waar hij mee bezig is, daar het opvoeren ook weer een giga schommeling in zijn bloed zal betekenen, wat je ook weer tegen kan gaan staan....
Comment
-
Originally posted by knulletje01 View PostNiet druk om maken kerel, het gewicht stijgt al dus komt vanzelf.
Niet gaan pielen op 60mg, vind ik zelf nergens op slaan voor een eerste kuurtje!!!
Gewoon 30 of 40mg nemen, die 60 gaat giga vocht trekken hoor.
Dan is het zo dat hij 3x daags deze innam hetgeen ook weer nergens op slaat daar de opname maar 80% is.
Ook is het niet waar dat je in 1,5 week giga krachtgains zal hebben, je merkt het eerst aan gewicht stijging.
Nu wil je/hij de dosis opvoeren hetgeen ook weer even laat duren eer hij dit zal merken. Niet doen, gewoon door gaan waar hij mee bezig is, daar het opvoeren ook weer een giga schommeling in zijn bloed zal betekenen, wat je ook weer tegen kan gaan staan....
dacht dat je altijd zei in een kuur de inname verdelen over 3 momenten en standalone in 1x vanwege piekmoment,
wat adviseer jij dan? gewon alles voor de training knallen voor de laatste 2 weken?Last edited by Beachboy; 28-09-2014, 09:49.
Comment
-
Nee maatje, ik heb toen gezegd (zoek maar op) in 2delen... Niet 3.
Dit omdat je niet afhankelijk bent van de D-Bol voor de gains, maar van de test. Het is dan dus ook maar een kickstartertje.. Ben je wel afhankelijk van de Bol only dus, dan zal je ze idd in 1x moeten nemen.
Als je dus de verdeling in 3x doet zal je dus 3x 80% van de ingenomen waarde krijgen hetgeen weer minder is door zijn korte halfwaardetijd.
Nu zou ik dus idd door het gepiel met de inname de laatste 2 weken alles nemen voor de training, 40mg dus.
Maar je weet ook net als ieder ander dat je van de Bol geen blijvende gains mag verwachten, het is maar een kickstart kerel. De testosteron moet zijn werk doen, en geloof me dat komt wel goed.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...7 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment