niets merken van dbol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Protasius View Post
    Eerste kuurtje
    Hg Diana?
    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Ik zit nog geen week aan de winstrol en wordt al sterker.
      neem het 30/45 min voor de training.

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
        Hg Diana?
        Ultimate Pharma, vindt het ook lastig beoordelen, winstrol wel binnen week resultaat waarom dbol niet. Zijn voeding en training zijn goed.
        voor zover ik weet geen fakes van dbol op de markt en twijfel ook zeker niet aan de source.

Comment

Originally posted by Bigger faster stronger View Post
          De gains komen meestal pas echt na 3weken met dianabol dan begint die goed te werken
          3 weken?
          In dat geval heeft het als kickstart dus geen nut.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ultimate Pharma, vindt het ook lastig beoordelen, winstrol wel binnen week resultaat waarom dbol niet. Zijn voeding en training zijn goed.
            voor zover ik weet geen fakes van dbol op de markt en twijfel ook zeker niet aan de source.
            Geen ervaring met up.

Er is genoeg fake/onder gedoseerde dbol hoor.

Maar dat is bijna altijd hg wat gefaked wordt.
            Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

meneer de moderator, wil u geen merknamen op het forum plaatsen aub?

geef het nog een week en misschien verwacht hij qua krachtgains ook teveel..
              'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Originally posted by Mcvk View Post
                meneer de moderator, wil u geen merknamen op het forum plaatsen aub?

geef het nog een week en misschien verwacht hij qua krachtgains ook teveel..
                heb ik ergens een regel gemist ? :P

Comment

Mannen.
                  Maatje doet test e met dbol. Dbol anderhalf uur voor training 30 mg. Echter hij merkt weinig tot geen kracht gains. Dbol is van up. Waar zou het aan kunnen liggen . Gewicht is al wel goede anderhalve kilo omhooggegaan in anderhalve week

Hoor graag van jullie

Groetjes
                  Hahaha
                  Een dag niet getraind...

Comment

Hen nog nooit kracht toename gezien in 1,5 week...
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by frankey View Post
                      Hahaha
                      Lach jij me uit dan
                      Ik heb er de ballen verstand van dus vraag het jullie de experts

Comment

Nee lach je toe, liet alleen zien over dat merknaam! wel scherp van hem :P
                        Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
                          Nee lach je toe, liet alleen zien over dat merknaam! wel scherp van hem :P
                          Ah zo xd ging ook niet vanuit .
                          Magoed hij gaat vanaf maandag op naar 60 mg kijken war dat brengt.

Thnx for the replys
                          Last edited by Beachboy; 27-09-2014, 22:42.

Comment

Niet druk om maken kerel, het gewicht stijgt al dus komt vanzelf.
                            Niet gaan pielen op 60mg, vind ik zelf nergens op slaan voor een eerste kuurtje!!!
                            Gewoon 30 of 40mg nemen, die 60 gaat giga vocht trekken hoor.

Dan is het zo dat hij 3x daags deze innam hetgeen ook weer nergens op slaat daar de opname maar 80% is.
                            Ook is het niet waar dat je in 1,5 week giga krachtgains zal hebben, je merkt het eerst aan gewicht stijging.

Nu wil je/hij de dosis opvoeren hetgeen ook weer even laat duren eer hij dit zal merken. Niet doen, gewoon door gaan waar hij mee bezig is, daar het opvoeren ook weer een giga schommeling in zijn bloed zal betekenen, wat je ook weer tegen kan gaan staan....

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                              Niet druk om maken kerel, het gewicht stijgt al dus komt vanzelf.
                              Niet gaan pielen op 60mg, vind ik zelf nergens op slaan voor een eerste kuurtje!!!
                              Gewoon 30 of 40mg nemen, die 60 gaat giga vocht trekken hoor.

Dan is het zo dat hij 3x daags deze innam hetgeen ook weer nergens op slaat daar de opname maar 80% is.
                              Ook is het niet waar dat je in 1,5 week giga krachtgains zal hebben, je merkt het eerst aan gewicht stijging.

Nu wil je/hij de dosis opvoeren hetgeen ook weer even laat duren eer hij dit zal merken. Niet doen, gewoon door gaan waar hij mee bezig is, daar het opvoeren ook weer een giga schommeling in zijn bloed zal betekenen, wat je ook weer tegen kan gaan staan....

dacht dat je altijd zei in een kuur de inname verdelen over 3 momenten en standalone in 1x vanwege piekmoment,

wat adviseer jij dan? gewon alles voor de training knallen voor de laatste 2 weken?
                              Last edited by Beachboy; 28-09-2014, 09:49.

Comment

Nee maatje, ik heb toen gezegd (zoek maar op) in 2delen... Niet 3.
                                Dit omdat je niet afhankelijk bent van de D-Bol voor de gains, maar van de test. Het is dan dus ook maar een kickstartertje.. Ben je wel afhankelijk van de Bol only dus, dan zal je ze idd in 1x moeten nemen.
                                Als je dus de verdeling in 3x doet zal je dus 3x 80% van de ingenomen waarde krijgen hetgeen weer minder is door zijn korte halfwaardetijd.

Nu zou ik dus idd door het gepiel met de inname de laatste 2 weken alles nemen voor de training, 40mg dus.

Maar je weet ook net als ieder ander dat je van de Bol geen blijvende gains mag verwachten, het is maar een kickstart kerel. De testosteron moet zijn werk doen, en geloof me dat komt wel goed.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X