1e kuur Stromba (102kg 25jr)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Protasius View Post
    Is geloof ik naar de volgende theorie:

Je kan inderdaad afvallen door kcal tekort en meer cardio.
    Cardio schijnt de vetverbranding na de training nog een langere tijd hoog te houden dus je verbrand langer, wat je met simpel minder eten niet hebt.
    Daarbij door het meer eten blijf je ook meer energie houden dan wanneer je minder kcal eet.
    Verder weinig ervaring nog met afvallen dus de precieze theorie moet ik je verschuldigd blijven
    Afvallen met behoud met zoveel mogelijk spiermassa eten op onderhoud en door cardio en krachttraining het te kort creƫren. Echter zou je ook off season een paar sessies per week moeten doen om je vp niet torenhoog op te laten lopen.
    Maar niet vergeten er zijn zoveel manieren om af te vallen en ze werken, Ik persoonlijk doe graag ochtend cardio maar daar moet je wel de tijd voor hebben natuurlijk

Comment

of om goed in vet % te droppen, denk aan de bekende anavar die veel werd gebruikt, tevens test /tren al kan volgens mij elk middel wel gebruikt worden om te cutten.

@ bigdude
      ben zeker blij met je input geeft een leuke discussie =)
      Kleine tip laat anavar lekker liggen of je moet zeker weten dat je anavar krijgt en geen winstrol. En dan nog anavar ergens aan het eind gebruiken voor extra hardheid op een laag vp. Test P en tren A ideaal voor een cutkuur. Test-E en Tren-E kan ook natuurlijk is mijn volgende kuur om weer droger te worden.

Comment

offseason cardio voor het vet%
        lijkt mij meer op een overschot van kcal of is dat te simpel gedacht. want dan zou je nog meer moeten eten om je cardio weer te compenseren

Comment

Ik vind het gewoon aandoenlijk dat mensen die wel gekuurd hebben bs mogen verspreiden en mensen die niet gekuurd hebben en correcte informatie delen dat die afgezeken worden, maar hey wie ben ik

Comment

offseason cardio voor het vet%
            lijkt mij meer op een overschot van kcal of is dat te simpel gedacht. want dan zou je nog meer moeten eten om je cardio weer te compenseren
            Yep kwaliteits massa is belangrijk. En cardio houd je conditie op peil en zorgt ook voor een betere bloeddoorstroming wat dan weer resulteert in een betere aanvoer van voedingsstoffen naar de spieren.

Comment

Originally posted by db96 View Post
              Ik vind het gewoon aandoenlijk dat mensen die wel gekuurd hebben bs mogen verspreiden en mensen die niet gekuurd hebben en correcte informatie delen dat die afgezeken worden, maar hey wie ben ik
              Nou ik vind het heel aandoenlijk dat jij met je bibliotheek kennis mensen als mij gaat vertellen hoe iets werkt.
              Dat kun je niet want je weet niet waar je het over hebt je weet misschien hoe het in theorie zou moeten werken maar praktijk leert andere dingen.
              Clenbuterol heel lang werd gedacht dat het enkel in de cut gebruikt kon worden nu blijkt dat clenbuterol wel degelijk spiermassa vergrotend kan werken mits gestacked met de juiste andere stoffen.
              Hoe zijn ze daar achter gekomen denk je ? Juist praktijk. Jij hebt zeg je nog nooit een kuur gehad en gaat mij vertellen dat je met minder dan 50mg per dag met winstrol nog goede resultaten behaald ? Dan heb je dus nog nooit winstrol gehad want het is geen wondermiddel en zelfs op 50mg zal je voeding training goed moeten zijn wil je resultaten boeken. Telt voor alle middelen alleen voor de 1 meer als de ander.

Comment

Ik heb mensen naar hun wedstrijd toe zelfs zien cutten op boldenone , maar dat zou je ook niemand aanraden als je de verhalen leest.

Comment

Gozer wat lul je toch allemaal voor een onzin man, ik vertel jou helemaal niks ik zeg alleen dat je onzin uitkraamde met betrekking tot het feit dat jij 50mg een minimale dosis noemde.

En het is al langere tijd bekend dat clen anti katabool werkt hoor.

Maar nu opnieuw haal je er totaal irrelevante dingen bij die niets te maken hebben met de discussie.

En dat winstrol geen wonder middel is wow thanks captain fucking obvious, in me eerste post zeg ik al dat het schade vs resultaat maar kut is. Jezus man is lezen of een discussie voeren (kijkend naar het feit dat je steeds totaal irrelevante dingem erbij haalt) nou zo moeilijk

Comment

Originally posted by Lethal View Post
                    Ik heb mensen naar hun wedstrijd toe zelfs zien cutten op boldenone , maar dat zou je ook niemand aanraden als je de verhalen leest.
                    ja klopt heb ik gepakt tijdens mijn prep. Rondingen kwamen beter uit. Echter wel veel ml om te verwerken, En inderdaad zo kun je met veel middeltjes dingen doen die eigenlijk niet heel erg bekend zijn.

Comment

Originally posted by db96 View Post
                      Gozer wat lul je toch allemaal voor een onzin man, ik vertel jou helemaal niks ik zeg alleen dat je onzin uitkraamde met betrekking tot het feit dat jij 50mg een minimale dosis noemde.

En het is al langere tijd bekend dat clen anti katabool werkt hoor.

Maar nu opnieuw haal je er totaal irrelevante dingen bij die niets te maken hebben met de discussie.

En dat winstrol geen wonder middel is wow thanks captain fucking obvious, in me eerste post zeg ik al dat het schade vs resultaat maar kut is. Jezus man is lezen of een discussie voeren (kijkend naar het feit dat je steeds totaal irrelevante dingem erbij haalt) nou zo moeilijk
                      Nou vertel mij eens dan hoe jij op 30mg winstrol resultaten hebt behaald. Ow wacht kun je niet want je weet alleen van foto's hoe het eruit ziet laat staan hoe het werkt.
                      Last edited by Beachboy; 19-02-2015, 16:49.

Comment

Misschien wordt het nu tijd om jullie discussie via pm voort te zetten Bigdude en db96?
                        Het verzandt zoals gewoonlijk weer in kinderachtig moddergooien met een slotje tot gevolg.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Volgens mij begrijpt de helft hier niet dat theorie op empirische waarnemingen (praktijk) gebaseerd is.

Comment

Originally posted by diasog View Post
                            Volgens mij begrijpt de helft hier niet dat theorie op empirische waarnemingen (praktijk) gebaseerd is.
                            empirisch onderzoek bedoel je dan denk ik?

Comment

empirisch onderzoek bedoel je dan denk ik?
                              Oeps haha ja zo is het een beetje dubbelop

Comment

@Rains, eens . Ben altijd in voor een leerzame discussie, weet nog dat ik ooit eens vroeg mbt cutten. Daar er flink tegen Diem aan werd gediscussieerd, maar hierdoor ontzettend veel en goede informatie in een topic kwam. Maar blijf gewoon ten alle tijden netjes tegen elkaar.

En ik merk het vaker inderdaad, mensen willen elkaar overtuigen van iets. Niet nodig imo.
                                Een sportschoolmaatje traint op een gigantisch rare wijze, hij vind dit heerlijk en heeft serieus goede gains, en ja zonder spullen. Hij probeert mij te overtuigen van zijn methode, ik zeg dan altijd dat ik zijn input zeer waardeer maar het toch blijf doen waar ik mij goed bij voel.

Beetje lul verhaal, maar bedoel neem de info van elkaar in je op, en doe er waar je kunt je voordeel mee, maar ga mij niet overhalen om jouw methode toe te passen.
                                In between obsessed periods

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X