1e kuur Stromba (102kg 25jr)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Lethal View Post
    Dat kan toch bedoeld zijn , kijkend naar het gewicht van de persoon ?
    Net alsof hij niet zou weten dat je ook minder kan nemen.
    Hij heeft nog niet geantwoord.
    Onder de 50mg is inderdaad voor de meeste van ons niet genoeg om er echt resultaat mee te behalen. Maar zoals ik al standaard roep is elk lichaam anders. Ik heb nog geen resultaten behaald met minder heb het ook op 100mg geprobeerd en dat was vergeleken met 50mg ook niet drastische beter.

Comment

Ik citeer "minimale werkzame stof is 50mg"

maar het is niets persoonlijks hoor maar als je zulke dingen verkondigd vind ik een toffe opmerking als "zou je ook is moeten proberen" nogal misplaatst. Als ik iets niet weet houd ik m'n mond er wel over, ik hoef niet popiejopie op het internet te doen.

Comment

Originally posted by db96 View Post

maar het is niets persoonlijks hoor maar als je zulke dingen verkondigd vind ik een toffe opmerking als "zou je ook is moeten proberen" nogal misplaatst. Als ik iets niet weet houd ik m'n mond er wel over, ik hoef niet popiejopie op het internet te doen.
        Dat doe je nou al!

Comment

Ik doe niet popiejopie. Ik leg je uit hoe iets werkt of niet. Wat iemand daarmee doet moet die helemaal zelf weten. Weet jij hoe vaak mensen naar mij toekomen en dan al beginnen met de zin ik heb op internet gelezen dat..... en wat vind jij.
          Er zijn naar mijn weet nog veel te weinig studies gedaan naar AAS op mensen dus is het altijd lastig te zeggen wat wel en niet klopt.
          Enige waar ik mezelf gruwelijk aan stoor zijn de mensen die alleen lezen en dan gaan praten alsof ze al jaren meedraaien in de sport en elke kuur gehad zouden hebben en dus weten hoe het werkt. Beste tip voor jou en dat is niet rot bedoeld gebruik je kennis dan voor jezelf en zet dan maar een bruut fysiek neer. Dan beloof ik niet meer te posten.

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
            Dus je hebt nog nooit gekuurd maar gaat wel vertellen hoe het werkt ? Vreemd heel vreemd van lezen word je niet groot niet alles blijkt zo te zijn als op internet staat. Ik zal niet te ver uitweiden maar bijvoorbeeld Deca zou jij dit in een cut gebruiken ? Waarschijnlijk niet want het is een bulksteroid. En dan komt ervaring om de hoek ik doe het juist wel tot max 2 weken voor ik moet pieken om goed rond te worden. En zo is het met AAS echt uitproberen uiteraard kun je je inlezen en wat basis kennis opdoen.
            Uiteindelijk zal je het op jezelf toe moeten passen kijken wat wel en niet voor je werkt. Sides hetzelfde volgens jou en de papieren kan winstrol voor haaruitval zorgen toch ? Waarom word de een dan bijna direct kaal en de ander niet ? Genen spelen ook mee. Maar goed als jij de boeken leest doe ik de praktijk examens wel
            Je schrijft allemaal dingen die "ik waarschijnlijk wel zou denken/vinden" je moet niet voor mij spreken/denken. Zelfde als "sides zijn voor ieder hetzelde" dat heb ik nooit gezegd, je moet geen woorden in m'n mond leggen, zo voer je geen discussie.

deca kan prima in de cut het kan je op de goeie plekken heel mooi uitvullen. Zelfde als dat je voor je wedstrijd prima oxy kan gebruiken om "op te blazen".

Nogmaals leg geen woorden in mijn mond..

Daarbij zeg ik dat beiden een rol spelen, theorie en praktijk ervaring, dus kom dan niet aan met een post als hierboven vol onzin en aannames.

Comment

Ik doe niet popiejopie. Ik leg je uit hoe iets werkt of niet. Wat iemand daarmee doet moet die helemaal zelf weten. Weet jij hoe vaak mensen naar mij toekomen en dan al beginnen met de zin ik heb op internet gelezen dat..... en wat vind jij.
              Er zijn naar mijn weet nog veel te weinig studies gedaan naar AAS op mensen dus is het altijd lastig te zeggen wat wel en niet klopt.
              Enige waar ik mezelf gruwelijk aan stoor zijn de mensen die alleen lezen en dan gaan praten alsof ze al jaren meedraaien in de sport en elke kuur gehad zouden hebben en dus weten hoe het werkt. Beste tip voor jou en dat is niet rot bedoeld gebruik je kennis dan voor jezelf en zet dan maar een bruut fysiek neer. Dan beloof ik niet meer te posten.
              Ik bedoelde niet dat jij popiejopie deed, ik zei dat ik zelf niet wijs hoefde te doen als ik iets niet weet.

daarbij wacht ik met de praktijk nog wel een paar jaartjes.

Comment

Ik bedoelde niet dat jij popiejopie deed, ik zei dat ik zelf niet wijs hoefde te doen als ik iets niet weet.

daarbij wacht ik met de praktijk nog wel een paar jaartjes.
                Ow oke. Ik weet je leeftijd of statts niet dus ik verwacht dat je een verstandige keuze maakt door nog even te wachten.

Comment

Koop nou maar gewoon een zakje snoep en blij uit deze sectie weg of lees enkel mee DB96 en nu weer ontopic svp.
                  In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                  Squat 230 kilo
                  Bankdrukken 137.5 kilo
                  Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ow oke. Ik weet je leeftijd of statts niet dus ik verwacht dat je een verstandige keuze maakt door nog even te wachten.
                    Ik verwacht dat hij 18 of 19 is :-)

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                      Koop nou maar gewoon een zakje snoep en blij uit deze sectie weg of lees enkel mee DB96 en nu weer ontopic svp.
                      Ik verspreid gewoon juiste informatie. Wel grappig dat een posseltje zonder ervaring wel vaak reageert en daar word niet over gevallen.

maargoed is prima mij zie je hier niet meer.

@hierboven, ja ik ben 18, correct

Comment

Ik verspreid gewoon juiste informatie. Wel grappig dat een posseltje zonder ervaring wel vaak reageert en daar word niet over gevallen.

maargoed is prima mij zie je hier niet meer.

@hierboven, ja ik ben 18, correct
                        Wel verstandig als je 18 bent. Toen ik 18 was wist ik ook nog niets ook al had ik veel gelezen en ging ik graag discussie, nu niet meer. Gewoon lekker blijven trainen doen wat je moet doen en je doelen behalen.

Comment

Originally posted by Protasius View Post
                          Ga dan gewoon die tabs slikken als je het toch beter weet. je vraagt om onze mening en we hoeven niet te opperen wat je beter kan doen.
                          Wat wil je horen ? Want op het antwoord betreft je inname reageer je niet eens op
                          haha waar slaat dit op man. Ik GA ook gewoon die tabs slikken dat is me hele punt niet. Ik zeg duidelijk in me verhaal dat ik dit soort antwoorden niet hoef, jij hebt dit op zeker niet gelezen en geeft me zo'n antwoord. Daar wijs ik je op en dat wordt je teveel. Kom op waarom altijd zoveel 'bitchen' hier op bodynet..
                          If you can dream it, you can do it!

Comment

Originally posted by Sjaaksimonse View Post
                            Ik verwacht dat hij 18 of 19 is :-)
                            Is inderdaad nog jong en dan is een beetje naïef niet zo erg. komt vanzelf mocht ie de stap ooit maken naar de Dark Side dan leert ie hoe het werkt. Hij kent de Force nog niet zoals de meeste van ons.

Comment

Is inderdaad nog jong en dan is een beetje naïef niet zo erg. komt vanzelf mocht ie de stap ooit maken naar de Dark Side dan leert ie hoe het werkt. Hij kent de Force nog niet zoals de meeste van ons.
                              Als jij over de Dark Side en de Force praat, ben je iig geen 18 ��

Comment

Originally posted by Jan070 View Post
                                haha waar slaat dit op man. Ik GA ook gewoon die tabs slikken dat is me hele punt niet. Ik zeg duidelijk in me verhaal dat ik dit soort antwoorden niet hoef, jij hebt dit op zeker niet gelezen en geeft me zo'n antwoord. Daar wijs ik je op en dat wordt je teveel. Kom op waarom altijd zoveel 'bitchen' hier op bodynet..
                                Hahahahah waar slaat dit op man, Ik GA ook gewoon advies geven ook al wil je het niet lezen want daar is een discussieforum voor. in mijn hele verhaal geef ik duidelijk een advies betreft je vraag over hoeveel mg per keer slikken waar je expliciet om vraagt. Jij hebt dit zeker niet gelezen en komt met zo'n reactie. Kom op waarom zoveel 'bitchen' als je zelf niet eens antwoord geeft op de antwoorden waar je zelf om vraagt..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X