1e kuur Stromba (102kg 25jr)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by rain View Post
    Maar d-bol is iets anders dan winstrol toch?
    Gaat er toch om dat het vrijwel direct in je bloed zit?
    Je hoeft niet op te bouwen ofzo...op us boards gebruiken ze winstrol/dboll als pre work out.
    Test suspension merk je ook direct wat van.

Comment

Net zo min als dat je d-bol met winstrol kan vergelijken, kan je een 'pomp'ook niet met krachtsverschil vergelijken.

Ik ken niemand die na 3 dagen al aantoonbaar sterker werd van winstrol.
      Integendeel; veel gebruikers merken er pas wat van na 1 a 2 weken.
      Ik kan er niks over terugvinden om het te onderbouwen, maar over krachtsverschil na een paar dagen ook niet.

Vandaar.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ben ik het wel mee eens, betere pomp etc kan ik inkomen met dboll, maar na 3 dagen een echte krachttoename op winstrol lijkt me meer een kwestie van tussen de oren, ken niemand die het in de eerste week al zo merkt.

Comment

Originally posted by db96 View Post
          Ben ik het wel mee eens, betere pomp etc kan ik inkomen met dboll, maar na 3 dagen een echte krachttoename op winstrol lijkt me meer een kwestie van tussen de oren, ken niemand die het in de eerste week al zo merkt.
          Heb je hier ervaring mee of, heb je dit gelezen?
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ik zeg duidelijk dat ik niemand ken die het zo snel merkt, niet dat ik het zelf niet merk, nog nooit gekuurd.

Comment

Grappig dat je een ervaren rot als Bigdude dan beticht van onzin uitkramen..
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo
              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Wat een onzin kraam je uit bigdude.

Zou me trouwens meer druk maken om je cholesterol dan om je bloeddruk op winstrol. Persoonlijk zou ik het nooit doen, zo'n winstrol kuurtje (schade vs winst is niet in orde), maargoed als je het doet, denk ik dat je doel wel haalbaar is en lijkt me 50mg ook wel een prima dosis om mee te starten op jouw gewicht.
                Ik spreek uit ervaring zou je ook eens moeten doen. Roepen wat de rest roept heeft totaal geen zin aangezien iedereen anders is.

Comment

Originally posted by rain View Post
                  Net zo min als dat je d-bol met winstrol kan vergelijken, kan je een 'pomp'ook niet met krachtsverschil vergelijken.

Ik ken niemand die na 3 dagen al aantoonbaar sterker werd van winstrol.
                  Integendeel; veel gebruikers merken er pas wat van na 1 a 2 weken.
                  Ik kan er niks over terugvinden om het te onderbouwen, maar over krachtsverschil na een paar dagen ook niet.

Vandaar.
                  Ik had anders wel binnen 1 week dat de pomp tijdens het trainen heel anders voelde als normaal. En de krachttoename enzo weet wel zeker dat de winstrol al wat deed, zit echt niet allemaal tussen de oren

Wil niet ontkennen dat het na minimaal 1 week pas écht gaat werken, maar voor die tijd zeker al merkbaar.

Comment

Originally posted by tinybite View Post
                    Ik had anders wel binnen 1 week dat de pomp tijdens het trainen heel anders voelde als normaal. En de krachttoename enzo weet wel zeker dat de winstrol al wat deed, zit echt niet allemaal tussen de oren

Wil niet ontkennen dat het na minimaal 1 week pas écht gaat werken, maar voor die tijd zeker al merkbaar.
                    Dit is waar ik op doel iedereen reageert er anders op. Ik krijg ook binnen een week al een sterk verbeterde pomp. Wat in mijn beleving het gevoel geeft meer gewicht te pakken. Maar goed iemand anders pas na een week zo zie je maar iedereen is anders.

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
                      Ik spreek uit ervaring zou je ook eens moeten doen. Roepen wat de rest roept heeft totaal geen zin aangezien iedereen anders is.
                      Dat is altijd zulke slappe onzin, alsof je als je iets nog nooit hebt gebruikt er niets over kunt vertellen. Ik denk dat ik een grotere kennis heb mbt aas dan jij zelf als ik je posts lees, dit terwijl jij het jezelf injecteert/naar binnen werkt, en ik niet, niet mijn probleem hoor maar theoretische kennis heeft ook gewoon een plaats of je nou wel of niet gebruikt, ook als gebruiker moet je er wat over weten. De "het werkt voor mij" en "iedereen is anders" is altijd lekker makkelijk.

daarbij had ik het niet over eventuele werking ik week 1, maar over je "50mg is de minimale dosis" want dat is werkelijk gewoon onzin, dus dan kan je wel tof lopen doen met "moet je ook eens doen" maar dat slaat nergens op.

En roepen wat de rest doet, als jij het zo ziet, prima, maar ik lees literatuur en trek daar mijn eigen conclusies uit, daarbij ga ik ook af op de mening van vrienden met praktijk ervaring, niet iedereen is een simpele papagaai, maar hey eindeloze discussie altijd, im out
                      Last edited by db96; 19-02-2015, 07:22.

Comment

Wat een onzin kraam je uit bigdude.

Zou me trouwens meer druk maken om je cholesterol dan om je bloeddruk op winstrol. Persoonlijk zou ik het nooit doen, zo'n winstrol kuurtje (schade vs winst is niet in orde), maargoed als je het doet, denk ik dat je doel wel haalbaar is en lijkt me 50mg ook wel een prima dosis om mee te starten op jouw gewicht.
                        Persoonlijk nooit doen, als je nog nooit gekuurd hebt. Wat een pleonasme !!!
                        ik roep ook maar wat !!!

Comment

Originally posted by quibus View Post
                          Lol minimale hoeveelheid 50mg?? Als je troeo hebt misschien, ken er zat die 30/40mg nemen.
                          verdelen is ten alle tijden onzin staat mooie post over van big cat op dbb zal eens kijkren of ik hem kan vinden.
                          en waarom placebo? Ik zit nu twee dagen op dboll en merkte vanmorgen flink verschil en ik weet wel verschil tussen dboll pomp en placebo.
                          Ben je al aan het bouwen Q?

Comment

Originally posted by Schorpioen View Post
                            Persoonlijk nooit doen, als je nog nooit gekuurd hebt. Wat een pleonasme !!!
                            wel mee eens , maar je heb wel gelijk DB96.
                            Cholestrol waarden veranderen dramatisch met stano.

Comment

Fijn dat iedereen zich lekker off topic bezig houdt hier ��
                              If you can dream it, you can do it!

Comment

on-topic, wat wil je weten?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X