Advies goed/beste moment van inname (oral)kuur - Win/Var + Nol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Indiana View Post
    Je zal vast wel wat gainen ook al eet je alleen slankie kaas en verder niks. Maar inderdaad hou je er geen zak aan over en raak je teleurgesteld en dan heb je het gevoel:

''Ik heb nu alles geprobeerd maar niets werkt dus ik ben niet geschikt om te trainen, dus laat ik maar stoppen''

En dan ben je dus nog verder van huis
    Sterker nog: Je behaalt helemaal geen resultaat. Wanneer je nu niet gaint, gain je ook niet met kuur. Je gaint enkel een beetje vocht. Daarna verlies je dat weer, raak je gedemotiveerd en verlies je daardoor ook nog eens massa.
    Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Indiana View Post
      Je zal vast wel wat gainen ook al eet je alleen slankie kaas en verder niks. Maar inderdaad hou je er geen zak aan over en raak je teleurgesteld en dan heb je het gevoel:

''Ik heb nu alles geprobeerd maar niets werkt dus ik ben niet geschikt om te trainen, dus laat ik maar stoppen''

En dan ben je dus nog verder van huis
      Originally posted by Pren View Post
      Sterker nog: Je behaalt helemaal geen resultaat. Wanneer je nu niet gaint, gain je ook niet met kuur. Je gaint enkel een beetje vocht. Daarna verlies je dat weer, raak je gedemotiveerd en verlies je daardoor ook nog eens massa.
      Zo ver zal het niet komen! Ik gain nog wel, maar ik vind het persoonlijk niet voldoende en wil daardoor het proces versnellen,

Comment

Verdelen over de dag is wel behoorlijk achterhaald hoor.
        1 a 1.5 uur voor je training alles innemen.
        En hou het bij 1 oral.
        Anavar bestaat wel degelijk en is even duur als winstrol dus faken heeft weinig zin.

Comment

Originally posted by Tankovic View Post
          Zo ver zal het niet komen! Ik gain nog wel, maar ik vind het persoonlijk niet voldoende en wil daardoor het proces versnellen,
          Ben toch benieuwd waarom niet gewoon injecteren?

Comment

Originally posted by Tankovic View Post
            Beide opties ben ik inderdaad tegengekomen! Maar ik weet niet of het wel of niet verstandig is om voor de nachtrust nog in te nemen!
            dan moet je niet naar dingen gaan vragen hier
            leg het je net uit allemaal snachts ook voor het slapen gaan gewoon 1 tab nemen dan
            je wilt je lichaam toch katabool houden dan lijkt mij
            succes verder ga mij hier niet verder meer mee bemoeien ltrrrrr
            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik vind het best jammer om te lezen dat er heel veel mensen zoveel haast hebben! paar jaar trainen, gaat niet snel genoeg ( wss door training/voeding) en ze grijpen naar de middelen. wat een kut mentaliteit zeg.

niet alleen naar jou gericht ook Tankovic maar t is gewoon jammer.

Ik ken toevallig iemand die ook een beste kuur heeft gedaan terwijl de voeding kut was en de training ook zo af en toe de wensen overliet en tijdens de kuur was het allemaal leuk en aardig maar na de kuur was het nog beroerder.
              en nu is het een cardio kutje geworden... Denk er nog eens goed over na kerel. vraag jezelf af of je gezondheid het waard is.

tis al ongezond maar met kut voeding/training al helemaal lijkt me.

verder heb ik de ballen verstand van AAS.
              Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by quibus View Post
                Verdelen over de dag is wel behoorlijk achterhaald hoor.
                1 a 1.5 uur voor je training alles innemen.
                En hou het bij 1 oral.
                Anavar bestaat wel degelijk en is even duur als winstrol dus faken heeft weinig zin.
                zij ik ook beter had hij 2 x oral winstrol gehaald
                ik neem het voor de training ook altijd in
                maar snachts ook voor slapen gaan 1 tab altijd
                ik hou mij toch liever aan die richtlijnen van de halvering tijden en voor mijn gevoel werkt het prima
                je moet ook doen wat jij vind wat beste is ook maar blijf zeker bij mijn mening
                Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik hou me lichaam liever anabool.
                  Maar nogmaals 1 stuk innemen is zinloos en achterhaald.

Comment

Ik reageerde opander bericht
                    Maar idd doen wat voor jou werkt

Comment

Wat Q zegt ! gewoon 1 /1.5 uur voor je training ! porfiteer je van de Piek.

Comment

Ik heb verschillende dingen geprobeerd met tabs. Zoals hieronder.

Schema 1

60mg per dag win

ochtend/middag/avond ivm halfwaarde tijd dacht ik zo optimaal te profiteren

schema 2

60mg win per dag

1 uur voor training complete dosis en ik moet zeggen dat dat het beter deed dan het verdelen van de tabs. Kan ook goed tussen de oren hebben gezeten maar goed had hiermee wel betere resultaten.

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
                          Ik heb verschillende dingen geprobeerd met tabs. Zoals hieronder.

Schema 1

60mg per dag win

ochtend/middag/avond ivm halfwaarde tijd dacht ik zo optimaal te profiteren

schema 2

60mg win per dag

1 uur voor training complete dosis en ik moet zeggen dat dat het beter deed dan het verdelen van de tabs. Kan ook goed tussen de oren hebben gezeten maar goed had hiermee wel betere resultaten.
                          Top! Maar is het verstandig om de Win en Var gelijktijdig in te nemen of te verdelen?

Comment

ik begrijp dat je dus en winstrol en anavar hebt gehaald?

kut keuze om het te combineren .. Dianabol en oxy hebben nog een synergie met elkaar....

60mg totaal stof per dag 1 uur voor je training draak
                            - 30 mg winstrol
                            - 30mg anavar.

Comment

Of 3 weken winny 3 weken ana

Comment

Originally posted by quibus View Post
                                Of 3 weken winny 3 weken ana
                                kan ook nog :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies