Advies goed/beste moment van inname (oral)kuur - Win/Var + Nol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by imation View Post
    ik begrijp dat je dus en winstrol en anavar hebt gehaald?

kut keuze om het te combineren .. Dianabol en oxy hebben nog een synergie met elkaar....

60mg totaal stof per dag 1 uur voor je training draak
    - 30 mg winstrol
    - 30mg anavar.
    Ik heb het inderdaad al aangeschaft! Ik weet alleen dus niet om het verstandig om de win en var gelijktijdig in te nemen of dat dit een te grote klap is voor bijvoorbeeld de lever? Dat zijn dan namelijk 9 pillen die ik op één moment moet innemen! 50mg win en 40 mg var.

Comment

kerel als je goed leest heb ik het al uitgelegd.

30mg winstrol 30 mg Var totaal 60 mg

of 3 weken winstrol en 3 weken var

geen 50 mg winny en 40 mg var dan krijg je binnen 5 weken geelzucht.. en je lever krijgt een opdonder

Comment

geen 50 mg winny en 40 mg var dan krijg je binnen 5 weken geelzucht.. en je lever krijgt een opdonder
        Mwa ,dat zal wel meevallen hoor.
        Dat verschilt per persoon, maar gezond is anders!!

Er zijn er genoeg die 100 mg winstrol of 100 mg anavar nemen per dag, en nog wel meer ook.
        Anavar blijkt redelijk te werken op hoge doseringen, al kan je veel beter test nemen.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik vind bijvoorbeeld vrij gemakkelijk dit over de combinatie (met als beschrijving 50mg/dag win 40 mg/dag var);

"Geschikte kuur om spierkracht te vergroten, wat spiermassa aan te komen en tegelijk het vetpercentage te verlagen. Anavar is een zeer mild middel, dus weinig bijwerkingen en risico. Winstrol zorgt voor extra kracht. Daarnaast staat Anavar erom bekend dat de resultaten van de kuur lang blijven hangen. Doordat Anavar mild is voor de lever kan het met Winstrol gecombineerd worden zonder een te grote belasting voor de lever te vormen."

Comment

Info over as haal je dus NIET van een verkoopsite

Comment

Geloof je ook in sprookjes? Ts

Comment

Daar ga ik ook niet vanuit, want ik ben bekend met marketingstrategieën. Echter, als het gebruik/dosering ervan vermeld staat als 50 mg/dag + 40 mg/dag, dan kun je toch aannemen dat dit mogelijk is? Ik geloof wel nog steeds in sprookjes m.b.t. prinsessen die wakker gekust mogen worden!

Comment

dan moet jij je maar eerst gaan verdiepen in orals..

last time

Comment

Originally posted by rain View Post
                    Mwa ,dat zal wel meevallen hoor.
                    Dat verschilt per persoon, maar gezond is anders!!

Er zijn er genoeg die 100 mg winstrol of 100 mg anavar nemen per dag, en nog wel meer ook.
                    Anavar blijkt redelijk te werken op hoge doseringen, al kan je veel beter test nemen.
                    Rain in theorie is dat ook zo , ik heb zelf echter al meegemaakt dat ik op clen en proviron ( terwijl dit veel minder lever toxisch is dan 17a. geel oogwit heb gekregen en dat na 5 weken vandaar dat ik TS wil waarschuwen.

Comment

Daarom zeg ik ook dat dat per persoon verschillend is.
                      Waarschuwen is ook nooit verkeerd,want ook al reageert niet iedereen er hetzelfde op ,verstandig zijn die tabs absoluut niet nee.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Rain in theorie is dat ook zo , ik heb zelf echter al meegemaakt dat ik op clen en proviron ( terwijl dit veel minder lever toxisch is dan 17a. geel oogwit heb gekregen en dat na 5 weken vandaar dat ik TS wil waarschuwen.

Klinkt inderdaad scary man. ik vind 90mg ook een hoge oral only dosering. En wat ik zo rond lees op BB.com haal je er na 60mg toch niet heel veel meer uit. Ik zou het risico niet nemen. Beter een zwakkere succesvolle kuur, dan een brute kuur die op het einde faalt.

E
                        Last edited by Indiana; 04-04-2015, 21:42.

Comment

Dat je nog aandacht geeft aan hem
                          Er zijn gewoon verschillende theorieën verdelen of in 1 x alles in nemen als je Google zie je dat deze meningen zijn verschild in 1 x wegens de piek verdelen om toch die afgifte de hele dag te houden de 1 slikt 30 50 zelfs wel 80 maar niet in 1 x dat verdeel je weer ik verdeel de winstrol 20 -20-20 en ik ga daar wel goed op ik hou mijn lichaam liever katabool ik wil snachts ook afgifte hebben snachts groei je in je slaap herstel je etc iedereen zou het meer theoretische moeten bekijken vind ik en toch zelf moeten ondernemern iedereen heeft zijn mening hier over daarvoor zitten wij hier ik heb nog nooit alles voordien geslikt mijn eerste kuur d-bol ook verdeeld met test deca maar groeide eerste week bijna 4 kilo toch verdeeld niet in 1 x verdelen werkt bij mij theoretische werking van 8 uur sommige zeggen langer prima heb het nog nergens gelezen ook niet op wiki.. beter eerst de winstrol daarna de var verder geef ik deze man geen aandacht moet jij ook niet doen hij zit gewoon te stangen man eerst wist hij niks nu allemaal vage vragen lees dit En dat
                          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Indiana View Post
                            Klinkt inderdaad scary man. ik vind 90mg ook een hoge oral only dosering. En wat ik zo rond lees op BB.com haal je er na 60mg toch niet heel veel meer uit. Ik zou het risico niet nemen. Beter een zwakkere succesvolle kuur, dan een brute kuur die op het einde faalt.E
                            Zo is dat!

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                              Dat je nog aandacht geeft aan hem
                              Er zijn gewoon verschillende theorieën verdelen of in 1 x alles in nemen als je Google zie je dat deze meningen zijn verschild in 1 x wegens de piek verdelen om toch die afgifte de hele dag te houden de 1 slikt 30 50 zelfs wel 80 maar niet in 1 x dat verdeel je weer ik verdeel de winstrol 20 -20-20 en ik ga daar wel goed op ik hou mijn lichaam liever katabool ik wil snachts ook afgifte hebben snachts groei je in je slaap herstel je etc iedereen zou het meer theoretische moeten bekijken vind ik en toch zelf moeten ondernemern iedereen heeft zijn mening hier over daarvoor zitten wij hier ik heb nog nooit alles voordien geslikt mijn eerste kuur d-bol ook verdeeld met test deca maar groeide eerste week bijna 4 kilo toch verdeeld niet in 1 x verdelen werkt bij mij theoretische werking van 8 uur sommige zeggen langer prima heb het nog nergens gelezen ook niet op wiki.. beter eerst de winstrol daarna de var verder geef ik deze man geen aandacht moet jij ook niet doen hij zit gewoon te stangen man eerst wist hij niks nu allemaal vage vragen lees dit En dat
                              Leuk verhaal hoor, maar waarom zou je het lichaam katabool willen houden?
                              Betere afbraak?

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                                Leuk verhaal hoor, maar waarom zou je het lichaam katabool willen houden?
                                Betere afbraak?
                                Om tegen te houden juist hoezo afbraak
                                Smorgens is je lichaam toch anti katabool door test in je lichaam te hebben zou dat toch minder moeten zijn smorgens. .
                                Wil je is uit leggen wat je bedoelt dan
                                Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X