Gruwelijke kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gruwelijke kuur

Dag mensen, ik ben net begonnen met de volgende kuur, doel is om aan te komen aan veel massa en kracht, wie bekend is met zelfde kuur graag ervaringen delen? graag serieuze reacties en geen onzin! 2ml Boldone, 1ml sustanon, 1ml deca en dat 2 keer per week spuiten. Ik neem hierbij mexaton (dianabol) (40mg) per dag erbij, profiron tegen de gyno en tamoxifen als nakuur. Dit allemaal van het merk malay tiger. Ik ben 1.74 en 90 kilo.

Ik kan namelijk ook nergens op de forum iemand vinden die zelfde kuur heeft gedaan??

Comment

Netjes! Wat is je vetpercentage?
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Als je gebruikerservaringen zoekt, zit je waarschijnlijk op het verkeerde forum.
        Echt veel kuurders zitten hier niet en dan is de kans helemaal klein dat het nog dezelfde kuur is ook.
        Al zijn er wel enkelen die er wat van af weten uiteraard of dezelfde middelen gebruiken in een andere samenstelling.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

1 gram bold en 500mg deca 40 mg dboll? En dan proViron tegen gyno?
          Proviron neem je om je vrije test te verhogen tegen gyno een ai.
          Zou wekelijks je bloeddruk laten meten want met bold en deca zal het wel stroop worden.
          Hcg?
          Sust 2xpw? Ik hoop dat je weinig tegen komt die deze kuur gedaan hebben hij is idd gruwlijk.....gruwlijk ondoordacht.
          Serieuzer dan dit kan ik het niet maken..
          Ps Hoe lang zet je deze kuur en wat is je nakuur?

Comment

Beste dosering, hoop dat je al flink wat kuurtjes achter de rug hebt want dit is wel een forse

hoelang ga je kuren? bold is meestal effectief rond de 14 weken, lekkere dosering ook 800 mg p/w zeker icm met de deca schijnt het lekker te zijn voor je bloeddruk
            proviron niet mijn eerste keuze als gyno drukker had dan eerder denk ik voor arimidex gekozen 0.5 eod, wel nagedacht over hcg? of bewust niet genomen
            verder nog nooi van mexaton gehoord ben beniewd , zou leuk zijn als je een logje bijhoud met je ervaringen

grts

Comment

Originally posted by quibus View Post
              1 gram bold en 500mg deca 40 mg dboll? En dan proViron tegen gyno?
              Proviron neem je om je vrije test te verhogen tegen gyno een ai.
              Zou wekelijks je bloeddruk laten meten want met bold en deca zal het wel stroop worden.
              Hcg?
              Sust 2xpw? Ik hoop dat je weinig tegen komt die deze kuur gedaan hebben hij is idd gruwlijk.....gruwlijk ondoordacht.
              Serieuzer dan dit kan ik het niet maken..
              Ps Hoe lang zet je deze kuur en wat is je nakuur?
              Ik zet de kuur op 12 weken.

Comment

Originally posted by Protasius View Post
                Beste dosering, hoop dat je al flink wat kuurtjes achter de rug hebt want dit is wel een forse

hoelang ga je kuren? bold is meestal effectief rond de 14 weken, lekkere dosering ook 800 mg p/w zeker icm met de deca schijnt het lekker te zijn voor je bloeddruk
                proviron niet mijn eerste keuze als gyno drukker had dan eerder denk ik voor arimidex gekozen 0.5 eod, wel nagedacht over hcg? of bewust niet genomen
                verder nog nooi van mexaton gehoord ben beniewd , zou leuk zijn als je een logje bijhoud met je ervaringen

grts
                Dank voor je reactie Protasius, dat klopt, ook ik hoor van iedereen dat je bold na 12-13 weken pas gaat voelen maar dat lijkt me iets te lang met deze kuur combinatie. Ik hou het op 12 weken. Nakuren doe ik met tamoxifen.

Comment

Originally posted by Alanzo View Post
                  Ik zet de kuur op 12 weken.
                  Echt goed doordacht dus.
                  Vind het ook geestig dat je het zelf al 'gruwelijk' noemt.
                  Gruwelijk dom zoal Q al zei. Keep it up this reckless style

ook ik hoor van iedereen dat je bold na 12-13 weken pas gaat voelen maar dat lijkt me iets te lang met deze kuur combinatie. Ik hou het op 12 weken. Nakuren doe ik met tamoxifen.
                  Waarom zet je dan maar 12 weken? Dat is toch echt gewoon dom?
                  16 week is echt wel nodig met bold.
                  Waarom zet je überhaupt dan bold? Jeeeeezzzz
                  Last edited by mdejonge; 09-06-2015, 15:17.
                  In between obsessed periods

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
                    Echt goed doordacht dus.
                    Kan je ook onderbouwen wat je er zo dom aan vindt, of ben je alleen goed in het naar beneden halen van andere members

Comment

Kan je ook onderbouwen wat je er zo dom aan vindt, of ben je alleen goed in het naar beneden halen van andere members
                      Lees post nog eens.

Bold werkt pas fatsoenlijk bij 16 weken en toch zet je het 12 weken omdat je vindt dat de kuur te zwaar is voor langer.
                      Waarom heb je dan voor bold gekozen? Is toch net zo ondoordacht als het maar kan.
                      In between obsessed periods

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
                        Echt goed doordacht dus.

Waarom zet je dan maar 12 weken? Dat is toch echt gewoon dom?
                        16 week is echt wel nodig met bold.
                        Waarom zet je überhaupt dan bold? Jeeeeezzzz
                        Omdat ik 2ml bold samenvoeg met 1ml deca en 1 ml sustaton in 1 spuit. en dat 2 keer per week, dus 4 ml in totaal. langer dan 12 weken doortrekken lijkt me te zware combinatie

Comment

Omdat ik 2ml bold samenvoeg met 1ml deca en 1 ml sustaton in 1 spuit. en dat 2 keer per week, dus 4 ml in totaal. langer dan 12 weken doortrekken lijkt me te zware combinatie
                          Dan is bold toch de verkeerde keuze?
                          Ik doe een gok

Comment

Ik begin aan mij kuur te twijfelen door jullie, dus zelfde kuur maar doortrekken naar 15 weken naar jullie mening? Is dat niet te heavy met deca en sustaton 15 weken??
                            Last edited by Alanzo; 09-06-2015, 15:31.

Comment

Ik begin aan mij kuur te twijfelen door jullie, dus zelfde kuur maar doortrekken naar 15 weken naar jullie mening? Is dat niet te heavy met deca en sustaton 15 weken??
                              had je van te voren moeten bedenken, maar om het optimale in bold naar boven te halen is een 16 weken kuur wel verstandig. als je van iedereen hoort dat je bold na 12 weken pas lekker merkt en toch kies je het om 12 weken te doen dan is de reactie van mdejong opzich niet geheel onterecht. niet het meest lekkere geformuleerd maar ben het wel met hem eens

waarom neem je geen hcg?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X