Dag mensen, ik ben net begonnen met de volgende kuur, doel is om aan te komen aan veel massa en kracht, wie bekend is met zelfde kuur graag ervaringen delen? graag serieuze reacties en geen onzin! 2ml Boldone, 1ml sustanon, 1ml deca en dat 2 keer per week spuiten. Ik neem hierbij mexaton (dianabol) (40mg) per dag erbij, profiron tegen de gyno en tamoxifen als nakuur. Dit allemaal van het merk malay tiger. Ik ben 1.74 en 90 kilo.
Gruwelijke kuur
Collapse
X
-
Als je gebruikerservaringen zoekt, zit je waarschijnlijk op het verkeerde forum.
Echt veel kuurders zitten hier niet en dan is de kans helemaal klein dat het nog dezelfde kuur is ook.
Al zijn er wel enkelen die er wat van af weten uiteraard of dezelfde middelen gebruiken in een andere samenstelling.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
1 gram bold en 500mg deca 40 mg dboll? En dan proViron tegen gyno?
Proviron neem je om je vrije test te verhogen tegen gyno een ai.
Zou wekelijks je bloeddruk laten meten want met bold en deca zal het wel stroop worden.
Hcg?
Sust 2xpw? Ik hoop dat je weinig tegen komt die deze kuur gedaan hebben hij is idd gruwlijk.....gruwlijk ondoordacht.
Serieuzer dan dit kan ik het niet maken..
Ps Hoe lang zet je deze kuur en wat is je nakuur?
Comment
-
Beste dosering, hoop dat je al flink wat kuurtjes achter de rug hebt want dit is wel een forse
hoelang ga je kuren? bold is meestal effectief rond de 14 weken, lekkere dosering ook 800 mg p/w zeker icm met de deca schijnt het lekker te zijn voor je bloeddruk
proviron niet mijn eerste keuze als gyno drukker had dan eerder denk ik voor arimidex gekozen 0.5 eod, wel nagedacht over hcg? of bewust niet genomen
verder nog nooi van mexaton gehoord ben beniewd , zou leuk zijn als je een logje bijhoud met je ervaringen
grts
Comment
-
Originally posted by quibus View Post1 gram bold en 500mg deca 40 mg dboll? En dan proViron tegen gyno?
Proviron neem je om je vrije test te verhogen tegen gyno een ai.
Zou wekelijks je bloeddruk laten meten want met bold en deca zal het wel stroop worden.
Hcg?
Sust 2xpw? Ik hoop dat je weinig tegen komt die deze kuur gedaan hebben hij is idd gruwlijk.....gruwlijk ondoordacht.
Serieuzer dan dit kan ik het niet maken..
Ps Hoe lang zet je deze kuur en wat is je nakuur?
Comment
-
Originally posted by Protasius View PostBeste dosering, hoop dat je al flink wat kuurtjes achter de rug hebt want dit is wel een forse
hoelang ga je kuren? bold is meestal effectief rond de 14 weken, lekkere dosering ook 800 mg p/w zeker icm met de deca schijnt het lekker te zijn voor je bloeddruk
proviron niet mijn eerste keuze als gyno drukker had dan eerder denk ik voor arimidex gekozen 0.5 eod, wel nagedacht over hcg? of bewust niet genomen
verder nog nooi van mexaton gehoord ben beniewd , zou leuk zijn als je een logje bijhoud met je ervaringen
grts
Comment
-
Originally posted by Alanzo View PostIk zet de kuur op 12 weken.
Vind het ook geestig dat je het zelf al 'gruwelijk' noemt.
Gruwelijk dom zoal Q al zei. Keep it up this reckless style
Originally posted by Alanzo View Postook ik hoor van iedereen dat je bold na 12-13 weken pas gaat voelen maar dat lijkt me iets te lang met deze kuur combinatie. Ik hou het op 12 weken. Nakuren doe ik met tamoxifen.
16 week is echt wel nodig met bold.
Waarom zet je überhaupt dan bold? JeeeeezzzzLast edited by mdejonge; 09-06-2015, 15:17.In between obsessed periods
Comment
-
Originally posted by mdejonge View PostEcht goed doordacht dus.
Comment
-
Originally posted by Alanzo View PostKan je ook onderbouwen wat je er zo dom aan vindt, of ben je alleen goed in het naar beneden halen van andere members
Bold werkt pas fatsoenlijk bij 16 weken en toch zet je het 12 weken omdat je vindt dat de kuur te zwaar is voor langer.
Waarom heb je dan voor bold gekozen? Is toch net zo ondoordacht als het maar kan.In between obsessed periods
Comment
-
Originally posted by mdejonge View PostEcht goed doordacht dus.
Waarom zet je dan maar 12 weken? Dat is toch echt gewoon dom?
16 week is echt wel nodig met bold.
Waarom zet je überhaupt dan bold? Jeeeeezzzz
Comment
-
-
Originally posted by Alanzo View PostIk begin aan mij kuur te twijfelen door jullie, dus zelfde kuur maar doortrekken naar 15 weken naar jullie mening? Is dat niet te heavy met deca en sustaton 15 weken??
waarom neem je geen hcg?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 minutes ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment