Originally posted by [b
Septemberkuur en tevens 1e kuur
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Weet op z'n minst wat je zegt als je mensen wilt gaan beledigen sukkel...
Haar voorkant staat namelijk overduidelijk en in het groot onder foto's van leden.
Verder gewoon NIET op de persoon spelen graag anders ga je niet lang kunnen bijleren hier op het board.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (corina @ Jul. 21 2005,16:36)]ik begin me zwaar te irriteren!!!!!!!!& #33;!!!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Shannasse @ Jul. 21 2005,17:09)]Weet op z'n minst wat je zegt als je mensen wilt gaan beledigen sukkel...
Haar voorkant staat namelijk overduidelijk en in het groot onder foto's van leden.
Verder gewoon NIET op de persoon spelen graag anders ga je niet lang kunnen bijleren hier op het board.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Bent al goed bezig met mensen te irriteren hier, terwijl je het advies van deze mensen goed kan gebruiken.
Ben het ook volledig met reymysterio eens..
eq zou ik eruit gooien en vervangen door deca. Dus de kuur zoals mr Sym al zegt, persoonlijk zou ik dboll 6 weken nemen.
Hoe ziet je nakuur eruit?
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Hij kent geen nakuur anders had em het er in het begin allang bijgezet.
Denk dat er in de toekomst niets zinnigs meer gaat uitkomen.
Wrom bannen jullie em niet?
@ Super_Anus:Een beetje respect op z'n plaats a.u.b,mensen belachelijk maken kan iedereen.
JeofIf you wanna get big...
You've got to eat like a pig!
Comment
-
woow wat zijn me dat hier voor mensen en wat raken jullie snel geïrriteerd zeg!
voor wat? omdat hij hier een goed en perfect kuur heeft neergezet? nakuur tevens super perfect!
bodybuilding is een hobby..je hebt dan ook niet direct de perfecte body! en wat ik aan sommige hier kan zien is voorbeeld voor de dame..niets? enkel slank? geen v vorm geen definitie in de benen..noppes dus!
aan de heer die denk dat hij groot is! ook daar zie ik meer vet dan spieren! miss veel spieren onder die vetlaag maar als je schoon wilt staan en zeggen dat je aan bodybuilding doet dan precies eenPL-er.. Ga dan maar dringend op een cut dieet zou ik zeggen..maar ieder is vrij van zijn doen uiteraard!
en stop nu eens met een ander te bekritiseren als je zelf miss maar 4jaar traint of zelf sommigen hier nog eens niet!..iedereen is hier voor hulp te geven aan een ander voor eventuele ervaringen uit te delen..maar niet te gaan neuten als kids! geef het voorbeeld aan jullie eigen kids zou ik zeggen!
Comment
-
ik irriteer me aan mensen die denken dat ze alles weten!!!!
en dan over mijn foto, ik ben een half jaar serieus bezig, vind ik zelf dat ik het toch al knap heb gedaan!
waarom heb je dan geen commentaar bij mijn foto gegeven als je zo goed commentaar kan leveren!?
ik sta open voor commentaar, maar niet op deze manier.Sponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (super_A @ Jul. 21 2005,20:20)]mijn nakuur bedraagt clomid en clen !!!
ook blast cycle (fizogen) pump cell en crea esther stuff voor kracht op pijl te houden !!
deca is nest, heb ik int verleden een waterkop aan overgehouden en puffie fysiek
Grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (corina @ Jul. 21 2005,20:30)]ik irriteer me aan mensen die denken dat ze alles weten!!!!
en dan over mijn foto, ik ben een half jaar serieus bezig, vind ik zelf dat ik het toch al knap heb gedaan!
waarom heb je dan geen commentaar bij mijn foto gegeven als je zo goed commentaar kan leveren!?
ik sta open voor commentaar, maar niet op deze manier.
Er valt hier zoveel info te halen maar ga aub niet de vaste harde kern afkraken stomme debielen.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment