Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Leuk voor de kijkcijfers toch.
Het grote probleem lijkt mij dat een begeleider die verstand heeft van kuren, dit niet openlijk op tv doet.
Dus dan krijg je een Radmilo'achtige coach, die vooral veel aan cardio laat doen en minder aan spieropbouw.
Filemon begon met een buikje waar hij vanaf wilde.
Uiteraard kan dat ook tijdens een kuur, maar het had idealer geweest als hij eerst zou cutten naar een lager vetpercentage en dan pas ging kuren.
De laatste optie was het beste geweest inderdaad. Eerst cutten en dan bouwen met kuurtje, maar goed. Ik verwacht dat we allemaal toch ineens wel blij zijn met onze gains na het bekijken van de uitzending
Voor de dommen: Dat resultaat is makkelijk naturel te overtreffen door de snacks achterwege te laten en die te vervangen door 2 eiwitshakes en 1 bord groente per dag. Verder 3x per week een fullbody schema.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Test deca gebruikt hij, hij was in onze gym om te filmen.
Vroeg ook constant of we wisten wie er verkocht, maar jij wij waren allemaal naturel dus weinig te melden
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment