Eerste ervaring met AAS. Anavar only log.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by JeanDrawling View Post
    Hoe zit het met je libido?
    Niet echt (merkbaar) veranderd. Spring er nog steeds met regelmaat op. Niet meer niet minder.

Is dat vreemd?

Comment

Originally posted by Ryanus View Post
      juist, ook wanneer het niet werkt 👍
      Als je blijft schuiven heb je geen idee waar het hem nu in zat. Dus consistentie (=reproducability) boven alles.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by rain View Post
        Uurtje voor het trainen is-in theorie-het beste, al denk ik dat je daar in de praktijk geen verschil in merkt.

Je hoeft verder geen meningen te vragen, dè doping autoriteit Peter Bond heeft duidelijk onderbouwd waarom het zo werkt.

En General Lee ook trouwens .
        Ik ben niet direct een voorstander van alles pre-workout nemen. Zeker bij dergelijke doseringen zou ik toch zeker spreiden en een deel pre-workout concentreren.

Originally posted by GeneralIx View Post
        Essentie is eigenlijk dat je zo min mogelijk verlies wilt via first pass langs de je lever. Je lever heeft een bepaalde maximale filtratie capaciteit. Maakt niet zo veel uit waar je deze legt, maar als je alles in een keer neemt verlies je slechts een keer die 'cap' voordat je een gewone halfwaardetijd volgt. Als je je giften spreid, kun je zo vaak als je neemt die initiële cap verliezen, in ieder geval in theorie. Of het in de praktijk erg veel uitmaakt, durf ik je niet te zeggen.

Je bent wat ongeduldig. Var is geen klapper. Wel een boost.

Overigens zegt elke dealer nieuwe spullen te hebben van topkwaliteit.
        First-pass-effect van oxandrolon is al vrij gering en er is geen reden om aan te nemen dat verzadiging plaatsvindt van het metabolisme bij een grote dosis in 1x. Dus of je het nu in 1x inneemt of spreidt maakt wat dat betreft niet uit.
        Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X