Eerste ervaring met AAS. Anavar only log.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ryanus View Post
    Ik dacht juist dat tijdens de kuur je sexdrive up up up zou gaan?

En fatloss tijdens het gainen schijnt mogelijk te zijn met var. Hoeveel procentjes kan ik droppen en wat raad je me qua eten aan? Onder m'n onderhoud right?

Zit op dag 5 nu guys! Verwacht met 2 a 4 daagjes toch wel effect! Dat hoop ik tenminste. Je gaat al gauw denken: is het niet te weinig? Haha. Gewoon geduld hebben.

Peace!
    Ik verwacht daling. DHT (analogen) verhogen sex drive niet. Verlagen wel je testosteronaanmaak, dus ik verwacht wel verminderde drive. Mogelijk alleen in de beginfase iets verhoogd.

Ik zou verder hoger in de eiwitten en lager in de kcal inderdaad. Verwacht geen wonderen, maar wel resultaat.

Die gedachte is onwijs normaal overigens. Niet aan toegeven .
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dag 5 vandaag, net m'n chest en schouders getraind. Stapje omhoog in m'n dumbell bench, maar dat zal vast nog niet aan de var liggen. Ging wel
      erg lekker. Ik had al heel snel een pomp te pakken en m'n chest was echt keihard. Denk dat dit wel echt door de var komt. Stond ook best wel behoorlijk volgepompt na het trainen. En m'n rechter trap stond helemaal bol/strak, de linker niet Haha. Nog niks extreems maar het begint dus te komen! Verwacht dat het maandag vol gas gaat worden

Comment

Ik zit er ook aan te denken om een kuurtje te doen waar jij nu mee bezig bent. Mijn stats zijn nagenoeg gelijk en ik wil er ook hetzelfde mee bereiken.
        Ik ga dit volgen en ben benieuwd naar jouw progressie!

Comment

Hallo guys, dag 15, ik dacht ik laat weer eens wat horen. De reden dat ik een tijdje niks gepost heb is simpelweg omdat er weinig te melden valt. Om die reden heb ik ook besloten iets omhoog te gaan in hoeveelheid. Van 40 naar 50? 60? Dacht misschien 60 verdeeld over 3 momenten op een dag, voor een stabielere waarde?

Had toch wel verwacht na een week toch wel echt goede shit te gaan voelen. Wat voel ik dan wel? Er is zeker wel wat gaande in m'n lichaam. Zo word ik elke ochtend wakker met een beest van een puist op m'n smoel. Verder denk ik ietsjes sterker te zijn maar nog niks geks. Wel zijn m'n spieren echt kei en keihard. Lekker gevoel is dat. Er is een lekker pompje aanwezig maar al met al nog niks heel geks. Denk dat het upbumpen naar 3x20 ed. Geen slecht idee is. Koop ik wat bij voor een minimum van 6 weken.

Ill keep you guys posted!

Comment

Gewoon in één gift nemen. Welk merk heb je?
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Gewoon in één gift nemen. Welk merk heb je?
              Primus Ray Laboratories. Vrij nieuw op de markt heb ik begrepen? Las er goede dingen over. Lijkt me dat je eerst een goede naam wilt maken voordat je er troep in stopt? Ik ben ook wel overtuigt dat het echte var is. Geen rare sides zoals waterretentie ofzo. Ik voel ook wel dat er wat gaande is.. Maar iedereen reageert verschillend en misschien ben ik wat minder gevoelig? Of te ongeduldig. Ik ga 60 gewoon proberen nu. Ff 4 weken knallen. Maybe verlengen naar 7 weken.

maar ehm, hoezo in 1 keer nemen? Half Life van 9'uur enzo? Je wilt toch constant die shit in je bloed hebben? Zou je dat goed kunnen uitleggen?

Comment

Essentie is eigenlijk dat je zo min mogelijk verlies wilt via first pass langs de je lever. Je lever heeft een bepaalde maximale filtratie capaciteit. Maakt niet zo veel uit waar je deze legt, maar als je alles in een keer neemt verlies je slechts een keer die 'cap' voordat je een gewone halfwaardetijd volgt. Als je je giften spreid, kun je zo vaak als je neemt die initiële cap verliezen, in ieder geval in theorie. Of het in de praktijk erg veel uitmaakt, durf ik je niet te zeggen.

Je bent wat ongeduldig. Var is geen klapper. Wel een boost.

Overigens zegt elke dealer nieuwe spullen te hebben van topkwaliteit.

sigpic

Comment

Essentie is eigenlijk dat je zo min mogelijk verlies wilt via first pass langs de je lever. Je lever heeft een bepaalde maximale filtratie capaciteit. Maakt niet zo veel uit waar je deze legt, maar als je alles in een keer neemt verlies je slechts een keer die 'cap' voordat je een gewone halfwaardetijd volgt. Als je je giften spreid, kun je zo vaak als je neemt die initiële cap verliezen, in ieder geval in theorie. Of het in de praktijk erg veel uitmaakt, durf ik je niet te zeggen.

Je bent wat ongeduldig. Var is geen klapper. Wel een boost.

Overigens zegt elke dealer nieuwe spullen te hebben van topkwaliteit.
                  maybe ongeduldig.. Maar aankomende zondag zit ik op al de 3 weken.

jij zou dus gewoon alles een uurtje voor het trainen nemen?

Anyone else die hier z'n mening/ervaring mee heeft?

Comment

Originally posted by Ryanus View Post
                    maybe ongeduldig.. Maar aankomende zondag zit ik op al de 3 weken.

jij zou dus gewoon alles een uurtje voor het trainen nemen?

Anyone else die hier z'n mening/ervaring mee heeft?
                    Uurtje voor het trainen is-in theorie-het beste, al denk ik dat je daar in de praktijk geen verschil in merkt.

Je hoeft verder geen meningen te vragen, dè doping autoriteit Peter Bond heeft duidelijk onderbouwd waarom het zo werkt.

En General Lee ook trouwens .
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Anavar wordt op us boards op 100/150 mg genomen heb dat zelf ook gedaan dan merk je het echt wel.
                      Maar puisten van anavar duiden er op imo dat het geen anavar is

Comment

Originally posted by antma View Post
                        Anavar wordt op us boards op 100/150 mg genomen heb dat zelf ook gedaan dan merk je het echt wel.
                        Maar puisten van anavar duiden er op imo dat het geen anavar is

Minimaal 100 moeten doen duidt er imo op dat het geen goede var is
                        Puistjes staan overigens op veel internet sites als sides.

maar alright, ik ga omhoog. Hoe heb jij die 100+ gedoseerd? En heb je een nakuur gedaan?

Comment

Oke guys, ben naar 3x20 per dag gegaan. Vandaag heerlijk getraind. Niet zo zeer door de var helaas. Wel sicke cramps in m'n kuiten en onderarmen later op de bank Haha, vast wel door de var. Ik kijk dit even aan. Anders naar 's ochtends 20, uur voor het trainen 30, voor het slapen 20 (70 totaal). Mocht het dan lekker gaan werken moet ik toch echt wat bijhalen om de 6 weken af te maken, mocht het dan niet gaan werken zal ik dat dat mannetje eens gaan vertellen.

Wat merk ik tot nu toe? Aardige pumps (niks heel sicks), krampen, en echt keiharde spieren. M'n vriendin beweert dat ik groter ben geworden maar dat zie ik noch de weegschaal niet echt. beetje maybe.

laat ik het zo zeggen, het begint te dagen.. Maar ik ben al bijna 3 weken bezig.. Ik lees wel meer dat mensen het niet met minder dan 70ed zouden doen.. Maybe is 40ed gewoon te weinig voor bijna 2 meter en bijna 100kg?

Afin, 3x20 nu proberen! Hoewel ik ook weer twijfel of ik het allemaal een uur voor m'n training in zou nemen, wat je namelijk ook wel een leest en mij geadviseerd is. Maar ik denk dat ik op deze wijze (zo om de 8 uur) altijd het spul in me heb en zo dus altijd de werking in het lichaam. Maar misschien wordt er relatief weer teveel van 20mg afgebroken bij de leverpassage. (Waar we het eerder over hebben gehad.)

Iedereen zegt ook weer wat anders.

Comment

Kies wat en houd het daar lekker bij.

sigpic

Comment

Hoe zit het met je libido?

Comment

Kies wat en houd het daar lekker bij.
                                juist, ook wanneer het niet werkt ��

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies