Igf-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Merknaam: Generieke naam:

Masteron® Permastril® drostanolonpropionaat
    Proviron® mesterolon
    Stromba®/ Winstrol® stanozolol
    Anavar® oxandrolon
    Oxandrolone Spa® oxandrolon
    Primobolan Tablets methenolonacetaat
    Primobolan Depot® methenolonenantaat
    Synasteron® oxymetholon
    Anapolon® oxymetholon
    Oxitosane® oxymetholon
    Anadrol® drostanolon
    Halotestin® fluoxymesteron
    Ultadren® fluoxymesteron

Kenmerk van een androgeen anabool is de sterk vermannelijkende werking.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Hey collega bedankt voor de moeite , ik had dus een verkeerd gedacht van androgenen, ik dacht dat dbol en tbol ook androgenen waren maar niet dus.

Wat bedoel je eigenlijk met vermannelijke werking, ik denk dan toch voor de winstrol te gaan, oxy's zie ik zeker niet zitten daar ik voor kwaliteits winst wil gaan, anavar zou beter zijn maar is dan weer veel duurder

Grtz
      stil growing

Comment

De genoemde AS zijn sterk androgeen.
        Test en deca zijn dat ook hoor. Test veel meer dan deca overigens, deca is weer sterker anabool, iets wat test ook is uiteraard.

Vermannelijkende werking bedoel ik mee dat je er sterker mannelijke kenmerken van kunt krijgen. Lichaamsbeharing, zwaardere stem.enz,enz.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 06 2005,07:27)]Vermannelijkende werking bedoel ik mee dat je er sterker mannelijke kenmerken van kunt krijgen. Lichaamsbeharing, zwaardere stem.enz,enz.

Greets...
          Da's misschien iets voor jou?
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Je quote de verkeerde maar inderdaad het is zeker wat voor onze Snipke..

Greets...

Comment

hey Mr c , ik heb geen kletskop ze ik ben al behaard genoeg

Grtz
              stil growing

Comment

Ik heb IGF1 gebruikt in mijn nakuur. Ik diende de nakuur vroeger te beginnen ingevolge een scheur in de pectoralis.
                We zijn nu 8 weken verder. Mijn scheur was na 4 weken volledig genezen terwijl ik normaal nogal langzaam genees. De kuur met igf1 duurde 25 dagen.
                Ik heb mijn massa volledig kunnen houden.
                Zelfs nu nog het geval. Spijtig van de prijs van het goedje. Anders zou het een vast onderdeel zijn van mijn nakuur

Comment

klinkt intresant maar wat doet het nu zelf
                  zorgd het ook nog voor massa of zorgd het voor betere opname van andere dingen zo als AS
                  Who's the Chef

Comment

been simpel gezegt is t zo: igf zorgt voor nieuwe spiercellen en as kan deze nieuwe spiercellen opvullen. dus in combinatie met as voor het beste resultaat. word ook weleens igf only gedaan alleen ik zou t in combi met as gebruiken

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (trent reznor @ Aug. 07 2005,00:27)]Ik heb IGF1 gebruikt in mijn nakuur. Ik diende de nakuur vroeger te beginnen ingevolge een scheur in de pectoralis.
                      We zijn nu 8 weken verder. Mijn scheur was na 4 weken volledig genezen terwijl ik normaal nogal langzaam genees. De kuur met igf1 duurde 25 dagen.
                      Ik heb mijn massa volledig kunnen houden.
                      Zelfs nu nog het geval. Spijtig van de prijs van het goedje. Anders zou het een vast onderdeel zijn van mijn nakuur
                      Dit klinkt toch heel goed, een scheur in je borstspier, en dan binnen vier weken hersteld.

Zou je zo'n middel ook alleen kunnen gebruiken bij iemand die een zware spierblessure of peesblessure heeft, of moet het juist in combinatie met een a.s kuur?

Anders denk ik dat je met dit middel toch een hoop mensen blij kan maken.
                      Brear.

Comment

Ik ben er al achter, het is insuline neem ik aan, dat kan je niet zomaar gaan gebruiken natuurlijk tegen een blessure.
                        Brear.

Comment

Het is geen insuline Brear, de volledige naam is insuline like growt factor, het komt wel goed in de buurt ervan maar het is geen.

Grtz
                          stil growing

Comment

Als je de verschillende sites lees over dit onderwerp zijn de meningen nogal verdeeld over de werking van IGF-1.

Jammer dat er niet wat meer mensen zijn die er ervaring mee hebben.

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (real1972 @ Aug. 07 2005,13:31)]Als je de verschillende sites lees over dit onderwerp zijn de meningen nogal verdeeld over de werking van IGF-1.

Jammer dat er niet wat meer mensen zijn die er ervaring mee hebben.

dat is zeker jammer ja..ik zou wel eens een mooi schema willen zien met igf1 in samenwerking met as..

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (punani @ Aug. 07 2005,09:47)]been simpel gezegt is t zo: igf zorgt voor nieuwe spiercellen en as kan deze nieuwe spiercellen opvullen. dus in combinatie met as voor het beste resultaat. word ook weleens igf only gedaan alleen ik zou t in combi met as gebruiken
                                oke thx punani
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X