Igf-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

misschien is dit een leuk schemaatje IGF-1in combi met as..

week 1-10 prop 100mg ed
    week 1-4 dbol 50mg ed
    week 1-4 lr3 igf-1 50mcg ed
    week 1-10 nolva 10mg ed

nakuur met clomid denk en misschien weer vier weken IGF-1.
    alleen wanneer je precies de IGF-1 moet zetten ben ik nog niet helemaal over uit.

Comment

Waarom test-prop?

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

idd geen prop doen. als je igf doet moet je t combineren met test enth/cyp sustanon+ kickstart dbol/oxy met evt tren enth of deca.Maar vooral test enth en sus is erg belangrijk als je igf volledig van wilt profiteren

Comment

vergeten bij te zetten. die nolva week 1-10 verlaagd juist je igf afgifte. zou deze weglaten als je hem wilt verhogen

Comment

maar de belangstellende op dbb zijn vandaag logjes gestart met igf1 ZONDER as om te kijke wat voor resultaten dat opleverd.grts

Comment

de nolva gebruik tijdens de hele kuur dfaar hoor ik toch goede verhalen over..je blijft een stuk droger daardoor en dat je deIGF-1 iets verlaagt door de nolva klopt wel ja,maar heel veel nemen het er toch bij..en wat de prop betreft schijnt het een goede combi te zijn met de d-bol..kan ook test enth.nemen of de sus ja..ik hoorde van een jongen op een amerikaans board dat het een hele goede kuur was en dat je eigenlijk meteen na de kuur dus van week 10 tot 14 een IGF-1 combineert met clomid..je schijnt ook een hoop vast te houden op die manier..

Comment

de prop schijnt ook lekker snel te werken toch?
                dus dan heb je een behoorlijke kickstart met de bol en de IGF-1..

Comment

ja als je denkt dat je op die manier goede gains haalt moet je t doen. alleen ik denk dat je met sus/enth btere gains haalt

Comment

Waarom zou je daat betere resultaten mee halen test is test alleen waarom zou je elke dad prikken als je 1x in de week kan zetten???
                    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (punani @ Aug. 08 2005,14:55)]maar de belangstellende op dbb zijn vandaag logjes gestart met igf1 ZONDER as om te kijke wat voor resultaten dat opleverd.grts
                        kan je ons ook op de hoogte houden ??
                        Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (red @ Aug. 08 2005,23:23)]Waarom zou je daat betere  resultaten mee halen test is test alleen waarom zou je elke dad prikken als je 1x in de week kan zetten???
                          omdat met prop je meteen gaat merken..met enth.duurt het wat langer..heleboel jongens die voor de eerste keer IGF-1 gaan doen combineren het met prop en bol..de preciesie weet ik er ook niet van..weet alleen dat je meteen als een speer gaat..

Comment

over het injecteren van IGF-1 heb ik ook het een en ander ontdekt..dat je het inde desbetreffende spier zet als je m getraint hebt of alleen in de buik..de meeste zeggen toch in de spier..er is iemand die het in de biceps zet en dan om en om..dus smorgens zet hij zeg maar 30mcg inde linker bicep en savonds 30 mcg in de rechterbicep en dat elke dag voor 4 weken..
                            alleen weet ik niet de maat van de naald,ik geloof een van 0.33 x 12.7 mm.
                            dus wat ik er onder versta is dat je hem in de buik onderhuids injecteert maar kan dus ook in de spier..ik vond dit wel interresant..

Comment

klopt igf-1 kan zowel subcutaan als im geinjecteerd.
                              Grootste voordeel van pwo in de getrainde spier zetten is dat er meer receptoren aanwezig zijn vanwege trauma.

Comment

verder zal je nu denk ook wel tot de conclusie zijn gekomen dat je de nolva niet moet nemen in de kuur. als je echt wat wilt doen moet je femera nemen. deze schijnt als enige oestrogeen blokker ipv van het verlage van je igf het iets te verhogen..en blijf t zeggen neem niet te prop. vraag anders testo om ze mening hij gebruikt t nu en ik denk dat hij ook test enth/sus aanraad. zker als je ook dbol erbij neemt omdat dan de dbol direct en de igf direct werkt..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X