Igf-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

daarom..helemaal goed..is het zo dat het injecteren van IGF-1 eigenlijk hetzelfde is als een injectie deca of andere as..behalve de spuit dan blijft het t zelfde toch..

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (punani @ Aug. 09 2005,13:30)]  verder zal je nu denk ook wel tot de conclusie zijn gekomen dat je de nolva niet moet nemen in de kuur. als je echt wat wilt doen moet je femera nemen. deze schijnt als enige oestrogeen blokker ipv van het verlage van je igf het iets te verhogen..en blijf t zeggen neem niet te prop. vraag anders testo om ze mening hij gebruikt t nu en ik denk dat hij ook test enth/sus aanraad. zker als je ook dbol erbij neemt omdat dan de dbol direct en de igf direct werkt..
      begrijp ik volkomen dat je ook de enth of sus kan gebruiken..ik zeg alleen dat een hoop jongens deze kuur wel goed vinden..en daarbij moet ik ook zeggen als je voor het eerst kuurt met de igf1 erin dat deze kuur heel goed uitpakt..dat heb ik vernomen van wat mensen..en de nolva..ja die keuze moet iedereen voorzich maar nemen..ik zelf pak ook op nolva bijna 10 kilo en bijna droog..denk dat het erg bij de mensen verschilt..

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (snipke @ Aug. 07 2005,12:46)]Het is geen insuline Brear, de volledige naam is insuline like growt factor, het komt wel goed in de buurt ervan maar het is geen.

Grtz
        Bedankt Snipke, het is mij duidelijk nu.
        Brear.

Comment

Ik gebruikte de IGF pwo en i.m. Telkens in de schouder (25 mcg langs de ene zijde en 25 mcg langs de andere).
          Ik kwam uit een "cutting- kuur" met testo prop, masteron en trenbolone.
          Ik heb al mijn massa kunnen houden tijdens het igf1 gebruik. Ben zelfs nog 1 % in vetpercentage gedaald (van 6 naar 5%). Ben bij het begin van de blessure onmiddellijk met as gestopt en ben met igf1 en clomid begonnen.
          Zoals gezegd heeft het wonderen gedaan voor mijn blessure. (borstscheur van 3 cm). Na 4 weken bleek via een mri dat de scheur volledig geheeld was. De dokter was sprakeloos.
          Ik heb op diverse forums gelezen dat een plaatselijke injectie voor vergroting van de desbetreffende spier zorgt, doch daar heb ik niks van ondervonden.
          Eén van de voorwaarden van igf1 gebruik is dat de eiwitinname zeer hoog moet liggen

Comment

de ene zet het in de spier en de andere in het buikvet, speelt allemaal geen rol want igf-1 werkt niet plaatselijk. Hoe ik het ga zetten weet ik nog niet daar moet ik nog eens over nalezen, maar ik ga voor subcetaan in de love hendels misschien verbranden ze zo meer vet

Grtz
            stil growing

Comment

Zou je ook je kracht behouden als je dit in een kuur met oxy's gebruikt? En van dit spul gaan je ingewanden toch ook groeien? Dus krijg je echt zo'n a.s. buik of gaat dit bij kortdurig gebruik wel meevallen. En moet dit spul ook in de koelkast bewaard worden?

Grtz.

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

zover ik weet moet je het in de koelkkast bewaren ja..ik geloof tussen de 5 en de 8 graden..dat je ingewanden gaan groeien is denk alleen als je meer dan 100mcg gaat gebruiken per dag..maar alles schijnt inderdaad een beetje te groeien ja..ze zeggen ook als je voor het eerst kuurt met de igf 4 weken op en 4 weken af en dan rond de 60mcg per dag,verdeelt in 2x30..

Comment

ik zit er ook zwaar aan te denken om het in mijn winterkuur te doen..twijfel nog over de enth.of de prop..en ik zou het toch in de spier injecteren,daar hoor je goede verhalen over..weet alleen nog niet precies welke naalden..denk insuline naalden..

Comment

De meeste toppers die ik ken gebruiken tussen de 50 en 100 mcg. Hogere dosissen kan inderdaad leiden tot de zogenaamde "steroid bellies".
                    Hou er ook rekening mee dat het product nog in experimentele fase is en dat er nu al onderzoeken wijzen op verhoogde kans op ######. Als je het toch nog wil gebruiken, dus zeker de laagste dosissen hanteren.
                    Trouwens op de amerikaanse forums wordt nu al melding gemaakt van een orale vorm van igf1

Comment

Het groeien van de ingewanden is niet zeker of dat alleen van de ifg-1 komt. Het zou ook kunnen komen door de combi van insuline en ifg-1.

Grtz..
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (trent reznor @ Aug. 10 2005,09:09)]De meeste toppers die ik ken gebruiken tussen de 50 en 100 mcg. Hogere dosissen kan inderdaad leiden tot de zogenaamde "steroid bellies".
                        Hou er ook rekening mee dat het product nog in experimentele fase is en dat er nu al onderzoeken wijzen op verhoogde kans op ######. Als je het toch nog wil gebruiken, dus zeker de laagste dosissen hanteren.
                        Trouwens op de amerikaanse forums wordt nu al melding gemaakt van een orale vorm van igf1
                        dat heb k gehoord ja dat ze het zwaar aan het onderzoeken zijn ivm verhoogde kans op een ziekte..en die orale vorm van igf weet je daar meer over..wordt het al gebruikt..wel interresant..

Comment

Bekent is dat wanneer je verhoogde aanleghebt om k anker te krijgen of als er reeds cellen aanwezig zijn dat die dan sneller groeien. ze gebruiken dezelfde stoffen IGF-1 als "groeimiddel" Dat je ingewanden groeien is hetzelfde als STH.

Comment

Met sth heb jedat toch niet??? volgens mijalleen met igf..
                            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

hebben dezelfde uitwerking, maar alleen bij hogere doseringen.

Comment

Zowel Sth als Igf laten je ingewanden groeien. Als je van nature al een zeg maar uitstekende buik hebt zou ik er zeker nog eens overnadenken...

Greets...
                                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X