2 de kuur susta deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2 de kuur susta deca

Hallo allemaal ik ben mike 24 jaar en train zo,n 5 jaar.
    Heb 5 maanden geleden een licht kuurtje deca (2ml 1 per week) genomen heb er 25 euro per shot voor betaald (ben dus genaaid)maar goed was wel echte deca.Ben er in totaal 6 kilo mee aangekomen, waarschijnlijk door het vele eten.Maar goed toch zo,n 4,5-5 kg aan over gehouden.Dus niet echt slecht ik heb heel veel onderzoek gedaan voor een 2de kuur nu twijfel ik heel erg tussen primo(heel licht) of sustanon (zwaarder)in combinatie met deca voor 8 weken.Wie kan mij goed op weg helpen met info over sustanon en hoe ik het het beste kan gebruiken??Omdat ik veel positieve reacties hoor over susta maar toch eigenlijk primo wou doen.
    Omdat ik denk dat primo het veiligste is.
    Graag hoor ik jullie reactie bij voorbaat dank.

allereerst: primo en deca samen is onzin.
    primo is zeg maar een milde versie van deca. heeft ongeveer dezelfde werking,maar dan minder.
    sustanon is testosteron met 4 verschillende soorten erin. daarom moet het 'time- released' voorstellen, wat inhoudt dat het ongeveer vanaf dezelfde dag tot paar weken erna testo afgeeft. uiteraard gaat dit niet lineair.
    sustanon met deca is goede kuur.
    je zou kunnen doen;
    elke week 2x een sustanon zetten. niet een? nee, de prop erin werkt tekort. dus zeg maar maandag en donderdag.
    1x per week een of twee deca. deze kan bijv. op maandag bij je sust. in een spuit. dat scheelt weer.
    wel kan je evt. primo met sust nemen, maar omdat je al deca hebt gehad denk ik dat primo niet veel zou doen. ik heb afgelopen 6 weken 3 primo per week gezet, maar volgens mij heeft het niks gedaan.

success
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ben het met Bruce eens, 200 of 400mg deca en 250 of 500mg sus per week zetten.

Het is overigens beter om in mg als in ml te praten
      Er zit namelijk altijd ...mg in ...ml.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sustanon bevalt Me niet..heel goede resultaten, met Testoviron 250 mg gehad..dus 300mg/week Deca + 250mg Testoviron voor 8 weken + nakuren
        Groeten
        De meneer Pastoor

Comment

Thx bruce en curiosio ik denk dat ik 400mg deca en 500mg susta per week ga doen.Is er met susta ook kans op tepelvorming moet ik er daarom clomid bij houden??
          Ik las dat je ook tribules er bij kan nemen voor je huishouding schijnt dat beter te zijn.weten jullie daar ook iets van.Tribules kon ik al maar had nog nooit gehoord dat je het ook bij het kuren kan nemen.schijnt dat de zaadproductie dan niet helemaal plat gelegd wordt.
          groeten mike

Comment

ps geen clomid is voor na te kuren.wie weet er een goede leverbescherming en iets voor tepelvorming???
            thx

Comment

tepelvorming: arimidex. is beetje duur, maar wel goed.
              leverbesch. heb je eigenlijk niet nodig, omdat je spuit. maar als je het toch wil doen, mariadistel is te koop bij drogist. kost ong. 6euro voor 40 tabs. is eigenlijk voor alcoholisten.
              er is kleine kans op gyno met sustanon. is niet zo heavy kuur.

@pastoor: het is zn eerste testo kuur. dan is sustanon perfect. ikzelf heb bij volgende kuur gwone testo (primoteston) per week 250mg er extra bij. waarsch. om dezelfde reden als jij zegt dat je sust. niks vindt. daarom wat extra langwerkende testo erbij. dit is voor michael absoluut onnodig.

Comment

Inderdaad Arimidex is het beste maar je kan ook heel goed nolvadex gebruiken.
                Mocht je last krijgen pas mee beginnen niet eerder want het gaat ten alle tijden ten koste van je kuur.
                Gebruik nolva; dag 1 t/m 3 40mg
                dag 4 tot je ervan af bent 20mg per dag.

Nogmaals pas mee beginnen als je last krijgt maar ik denk dat dat wel mee gaat vallen.

Clomid is inderdaad om na te kuren maar daar kan je ook heel goed die nolvadex voor gebruiken.

Mariadistel niet tijdens je kuur nemen omdat het een leverhersteller is en geen beschermer. Is heel goed spul overigens.
                Ben met Bruce eens dat het inprincipe niet nodig is omdat je injecteert.

Met tabs ( d-boll e.d.) altijd gebruiken na je kuur.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

O.K. Bruce..begrepen
                  de meneer Pastoor

Comment

Je kunt wel de dosis van de sus verhogen,maar hoeft niet meerdere keren per week te zetten.Sus werkt helemaal niet kort.Het middel is gemaakt uit 4 soorten test die als ware om de week begint te werken.
                    oldpride.nl

Comment

vriend lorenzo: juist omdat sustanon uit 4 soorten bestaat moet je (moet niet, is het beste) 2x per week zetten. er zit namelijk 30mg prop in en dat werkt paar dagen.
                      dan heb je nog iets van een week, 2 weken en drie weken ofzo. dat weet ik niet precies. maar juist om de prop. twee keer zetten.

Comment

Bedankt allemaal voor de toelichting.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X