Wat kan ik het beste gebruiken volgens jullie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat kan ik het beste gebruiken volgens jullie?

Hoi, ff een vraagje.Ik heb er nu een kuur van 4 weken met dianabol opzitten, maar heb nog niet het resultaat dat ik wil!! Wat kan ik nou het beste gebruiken volgens jullie???

Hoi Arnoud geef eerst ff wat meer info als je wil.
    Je stats, hoelang train je, hoeveel mg/p.dag nam je, welke d-boll had je enz.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

train nu anderhalf jaar,ben 1.81 m. Gebruikte dianabol van akpuxuh??nam 6 pillen per dag, gedurende 4 weken.Ben nu bezig met nolva,maar wil graag wat anders gebruiken dat nog beter helpt.Heb nu 7 kilo winst geboekt,maar wil er nog meer bij. Maar ik moet eerst een maand rust toch,dus zonder AS????Maar wat zou jij in mijn geval doen?

Comment

D-boll moet haast goed geweest zijn, merk is prima.
        6 tabs wil zeggen 30mg p.dag en dat voor 4 weken.
        In dat geval is 7 kilo niet erg slecht hoor. Gewoon 4 weken nakuren met nolva en kijken wat je er van overhoud. Neem wel aan dat je meteen met de nolva bent begonnen?

Vervolgens zou ik persoonlijk langer wachten voor ik aan een volgende kuur zou beginnen ( minimaal een maand of 3 )

Ook zou ik langer gewacht hebben met het gebruik van AS. Ik weet je leeftijd niet maar met 1.5 jaar trainen heb je niet het maximale er naturel uitgehaald en da`s zonde. Maar goed dat is nu te laat

Als je toch aan een volgende kuur begint zou je weer d-boll kunnen nemen maar dan stacken met deca en evt sustanon.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

En winstrol???Zou dat een nog beter effect hebben?En dan bedoel ik oraal.Wil het liefst AS gebruiken die oraal in te nemen zijn.Heb namelijk veel positieve berichten gelezen over winstrol,maar ben er nog niet helemaal uit.Of ik doe nog een kuur d-boll, maar kan ik dan meer mg per dag nemen,of wordt dat te veel????En ik ben gelijk na d-boll begonnen met Nolva

Comment

arnoud, ga je maar es goed verdiepen in de soorten anabolen en de werking ervan. je komt op mij over dat je van een bepaald persoon verhaaltjes hoort over bep. as. je kan niet als je van een kuur 7kg aankomt zeggen dat je het te weinig vindt en wat je dan dus moet je dan nemen om het wel te krijgen. zo werkt dat niet. je zal je lichaam na een kuur eerst moeten laten herstellen (+waarsch. terugval na je kuur) en dan kan je je orienteren op een volgende kuur. Ook dat je alleen pilletjes wilt geeft mij de indruk dat je bar weinig weet over steroiden. het is niet zo dat als je van het ene 7kg aankomt, je dan missch. van winstrol 10kg aankomt. van winstrol kom je zelfs weinig aan. is meer voor kracht. daarnaast zal je zoals curioso zegt moeten stacken. dus sustanon met deca, is beide injectable en eventueel je dianabol er weer bij. (ik vind dianabol voor een eerste kuur, zeker na 1,5jaar trainen al veel te riskant en te zwaar). Je moet niet gefocust zijn op groot worden hoor!! as kunnen niet toveren ofzo. de beste tip die ik je nu kan geven is dat je eerst nog maar es een jaar of 2 moet trainen zonder as. en als je onder de 20 jaar bent nog ff langer.
            weet je waar je ook goed van aankomt? genoeg nachtrust, goed dieet, geen alcohol of drugs, etc. etc. dus een zeer verantwoord b-builder leven leiden. dat doet meer dan alleen even kuurtje pillen slikken.
            ik hoop dat je mn verhaal ter harte neemt. Het is wel je lichaam waar je het over hebt. ga er verantwoord mee om!!!
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X