Stromba kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stromba kuurtje

Beste forumleden,

Eind volgende maand wil ik een licht stromba kuurtje nemen, weekje of 6 a 7 incl opbouw & afbouw.

Heeft iemand hier persoonlijk ervaring mee?

Grtzzzz Ax.
    DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Ga je tabs of stromba-jects nemen?

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Curiosio,

Ik wil tabs nemen al ben ik daar eigenlijk geen voorstander van behalve in combi [inject / tabs] met andere as. Maar ik wil het gewoon als "tussendoortje" gebruiken om ietsje sneller weer op pijl te komen.
      Mijn dosis wil ik ook niet hoger leggen dan 25 max 30 mg per dag.Het voordeel van stromba is dat je weinig vocht vast houdr, "mild" is en dat je maar een kilootje of wat aankomt. Van de winter wil ik pas weer serieus gaan kuren.
      Als je tips hebt, op of aanmerkingen hoor ik het graag

Grtzzz Ax.
      DUM SPIRI SPERO

Comment

Klinkt goed. Heb 1 keer stromba gebruikt, ook tabs en kwam in gewicht niet echt aan. Wel werd ik wat droger en won ik ook wat aan kracht.
        Heb niet genoeg ervaring om je hier een echt advies in te geven ben ik bang

Greets...

Comment

klopt Curiosio dat je qua gewicht niet veel aankomt maar dat is op dit moment niet zo erg. Kuren en bulken doe ik van de winter wel weer en door mijn stop moeten eerst ook mijn pezen etc sterker worden.
          Stromba kuurtje wil ik er ongeveer zo uit laten zien
          Week 1 10 mg per dag
          Week 2 15
          Week 3 20
          Week 4 & 5 25
          Week 6 20
          Week 7 10

Op en afbouwen? Dat blijft altijd een vraag, veel voor en tegenstanders van.

Nog op of aanmerkingen?

Grtzzz AX
          DUM SPIRI SPERO

Comment

Zou het in 6 weken doen, mede omdat je stromba op een gegeven moment zat ben. Had er zelf last van en hoor het vaker. Doe sowieso tabs nooit langer als 6 weken achter elkaar.
            Verder ben ik voor op en afbouwen met stromba.

Greets...

Comment

Dit lijkt me ook wel wat ook omdat ik als ik een win/tren kuur neem ik vaak moet prikken en daar heb ik toch niet echt z'n zin in om eerlijk te zijn ook wil ik het laten doen en dat word moeilijk,maar is het mogelijk om winsrtol tabs te combineren met tren tabs of is dat niet zo goed wil een paar kilotje's aankomen en wat droger worden.
              Als ik 1 keer per week of misschien 2 keer per week moet spuiten zou het op zich wel lukken en dan die winstrol tabs ernaast.wat denken jullie

Greetzzz

Comment

Anabolic frolic,

Je wilt wat droger worden en wat zwaarder worden. Volgens mij is dan alleen een stromba kuurtje voldoende.Verwacht er niet al te veel van, ligt ook aan je kuur verleden. Als je niet veel gekuurt hebt, of lang geleden kan je er best een leuke [blijvende] winst uit halen.
                Een maat van me gebruikte een licht stromba kuurtje en kwam bijna 4 kilo aan en zag er goed strak uit.
                Misschien kan iemand anders je meer raad geven.

Ik weet eigenlijk niet of er veel fake op de markt is.

Grtzzz Ax.
                DUM SPIRI SPERO

Comment

winstrol inject is er veeeel fake. tabs weet ik niet.
                  sommige mensen worden erg sterker van winstrol. maat van me had eens als eerste kuur 50mg tabs van ip. daarbij ging hij 30kg meer bankdrukken. geteste tabs, dus goed.
                  winstrol maakt ook je botten sterker. is ook medicijn voor mensen met botontkalking.
                  massa die je wint is vrijwel zeker blijvend, maar dat kan zo blijven steken op 2 of 3kg.
                  andere maat van me hoeft het niet meer omdat hij niks merkt. conclusie; kan heel verschillend zijn. ikzelf wordt iets sterker en iets zwaarder. maar ik krijg altijd last van het zuur als ik winstrol gebruik.

@frolic: tren is toxisch op je lever. winstrol tabs ook!, dus mijn advies: gewoon injecteren, maar gebruik de 0,4x25mm naaldjes voor de winny. die voel je niet.

greetzz bruce
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Van winstrol tabs 10MG van Generic Supplements heb ik nog geen fakes gezien. Deze zijn goed verkrijgbaar in Nederland.
                    What's the difference between your wife and your gear?
                    They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                    I also love them both, and can't live without them.

Comment

Injects zijn erg veel fakes van tabs zijn meestal goed.

Greets...

Comment

Thanks voor de reply. Makkelijk aan te komen in Nederland?
                        Hier op dit moment helemaal niet
                        Wat is een "normale" prijs voor zo'n kuurtje?
                        Ik begrijp dat iedereen hier naturel is dus het is een theoritische vraag natuurlijk

Grtzzz Ax.
                        DUM SPIRI SPERO

Comment

Weet niet of er makkelijker aan te komen is in Nederland
                          Voor prijzen moet je gewoon ff het internet afspeuren, sorry.
                          Zal je een pm sturen met gangbare prijzen maar zeg er bij dat ik GEEN dealer ben

Greets...

Comment

Ik denk dat ik een winstrol tabs kuurtje ga doen en idd van de winter weer een grote kuur.
                            Maar wat zouden jullie voor schrijven aantal mg ?
                            En op en afbouwen neem ik aan zijn er ook tren tabs?
                            Want dan wil ik die wel samen nemen met me winstrol,wil wel ong kilotje of 4/5 aankomen en ik weet dat dit per persoon verschillend is maar wil dus niet te weinig mg nemen want wil er wel op zeker wat uithalen.Kan je die Tren als je inject neemt 2 keer per week zetten of 1 keer anders zou dat wel lukken als er geen tabs van zijn.en ook nakuren zeker met.... ?

Greetzzz

Comment

Wil ook droger worden maar dat was al duidelijk neem ik aan enne Curiosio stuur mij ook die pm met de prijzen tnx weet ik een beetje of ik niet belazerd word hehe

Greetzzz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X