Stromba kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Anabolic frolic @ Mrt. 19 2003,17:57)]Wil ook droger worden maar dat was al duidelijk neem ik aan enne Curiosio stuur mij ook die pm met de prijzen tnx weet ik een beetje of ik niet belazerd word hehe

Greetzzz
    Bij deze.....

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Hoi mede sporters heb net ff gelezen dat je een kuurtje wil doen maar is het niet zo dat je ook leverbeschermer moet hebben ?of hoeft dat bij zo'n licht kuurtje niet ?

zat zelf ook aan die kuur te denken alleen tot 50mg en hoeveel droger wordt je er ongeveer van in % ?? ben erg benieuwd na !?

groetjes patrick

Comment

Hoi Patrick,

hoeveel droger je wordt hangt voor een heel belangrijk deel af van je voeding. Terug in koolhydraten en omhoog in je eiwitten.
        Leverbescherming werkt je kuur tegen ik zou gewoon iets als Mariadistel nemen na je kuur. ( Leverhersteller )

Greets...

Comment

Ik denk dat ik een winstrol tabs kuurtje ga doen en idd van de winter weer een grote kuur.
          Maar wat zouden jullie voor schrijven aantal mg ?
          En op en afbouwen neem ik aan zijn er ook tren tabs?
          Want dan wil ik die wel samen nemen met me winstrol,wil wel ong kilotje of 4/5 aankomen en ik weet dat dit per persoon verschillend is maar wil dus niet te weinig mg nemen want wil er wel op zeker wat uithalen.Kan je die Tren als je inject neemt 2 keer per week zetten of 1 keer anders zou dat wel lukken als er geen tabs van zijn.en ook nakuren zeker met.... ?

Please tell me Greeeeeetzzz

Comment

Zeker nakuren met...... ja
            De rest kan Bruce beter antwoord op geven die is beter op de hoogte als ik met deze spullen.

Greets...

Comment

okee dan.
              tren is niet in tabs te krijgen.
              tren moet je in ieder geval eod zetten. als eerste kuur is het zelfs het beste dit elke dag te doen, en dan de helft, dus 50mg (halve ml)
              alleen winstrol 5kg? wordt moeilijk. maar missch. bij 50mg per dag dat je in de buurt komt. OF je bent er heel gevoelig voor en ga je als een speer.
              in dit geval zou ik opbouwen om je reaktie erop te zien. afbouwen is in mijn ogen niet nodig,maar das mijn mening.
              je kan week1:25mg per dag, week 2: 35mg, week3:45mg, week 4-6 50mg.
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Okey dus als ik het zo doe moet het lukken is natuurlijk per persoon verschillend maar dan neem ik aleen de tabs zoals jij zegt.heb niet z'n zin om elke dag of omde dag te spuiten dus laat het dan wel bij de tabs.Moet ik nog kuren of aleen maridistel ofzo.Hier word ik dus droger en zwaarder van en sterker ?.als ik nou die tren erbij zet kom ik dan meer aan hoeveel ong en word ik zeker ook droger.

Tnx Greetzzz

Comment

Na je kuur mariadistel, niet tijdens

Greets...

Comment

jah... hoeveel, droger, sterker, zwaarder weet ik natuurlijk niet. hangt van zoveel factoren af. grootste factor: jij zelf. feit is dat je in combi met tren zeker veel sterker en zwaarder wordt dan zonder.

greetzz

Comment

OKe tnx ik wil nu wel betsellen bij me dealer maar wat moet ik bestellen hoeveelheid tabs ? wil ook gelijk voor een maat van me halen we gaan dezelfde kuur nemen (is zijn eerste).zou ik nog iets kunnen nemen hierbij dan iets wat je 1 of 2 keer per week kan zetten (liefst 1 keer per week)en waar je ook droger van wordt en wat geen vocht vast houdt want dat sucks

Enne en heb je PM nog niet gehad hoor curiosio

Greetzzz

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Anabolic frolic @ Mrt. 21 2003,16:33)]OKe tnx ik wil nu wel betsellen bij me dealer maar wat moet ik bestellen hoeveelheid tabs ? wil ook gelijk voor een maat van me halen we gaan dezelfde kuur nemen (is zijn eerste).zou ik nog iets kunnen nemen hierbij dan iets wat je 1 of 2 keer per week kan zetten (liefst 1 keer per week)en waar je ook droger van wordt en wat geen vocht vast houdt want dat sucks

Enne en heb je PM nog niet gehad hoor curiosio

Greetzzz
                        Heb een email gestuurd naar het adres wat je hier op het forum hebt opgegeven....vals

Stuur nu direct een pm.

Greets...

Comment

vals.

frolic, je kan het zelf uitrekenen hoeveel tabs. uitgaande van 5mgtabs.
                          week 1: 25mg = 5 per dag x 7 is 35
                          week 2: 35mg = 7 per dag x 7 is 49

etc. etc. hahha. ja je dacht dat ik alles ff uit ging rekenen. dan ken je zelf ook mannetje.

he zet ff een juist email adres neer. komt wat serieuzer over.

Comment

Dit is me e-mail adress [email protected] enne een vriend van me kan aan optie pillen komen heb er zelf nog nooit van gehoord weten jullie hier misschien wat van ik kan ze voor niks krijgen en ze zijn waarschijnlijk echt (is natuurlijk nog de vraag maar we gaan er van uit dat ze echt zijn werd mij verteld) schijnt dat je er veel vocht mee vast houd en daar heb ik niet z'n trek in misschien in combi met stromba tabs

Greetzzz
                            Tnx Voor je pm Curiosio

Comment

Oke dan Komt dus op 357 tabs uit

Week 1 25 mg = 35
                              Week 2 35 mg = 49
                              Week 3 45 mg = 63
                              Week 4 t/m 6 50 mg = 70

Dus dan bestel ik er 400 enne welke is nou het beste ( meest betrouwbaar)denk dat ik het dit weekend bestel en dan heb ik het ong over 2 weken maar die optie anabolen of hoe het ook heet kan ik ook over 2 weken krijgen maar omdat ik niet wil dat mensen het snel zien omdat ik in de horeca zit wil ik geen bolle kop krijgen dus waarschijnlijk word het toch winstrol tabs

Greetzzz

Comment

Ik weet niet over wat voor pillen je het hebt maar neem van mij aan dat als je ze gratis krijgt en niet zeker weet wat het is je ze NIET moet nemen

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X