ik heb toentertijd winstrol 50mg per dag gedaan, zonder op- of afbouwen, en niks ongewensts ervaren. dus lijkt mijzelf niet nodig. sommige mensen beweren dat je lever eraan moet wennen. Hoezo wennen? het lijkt me toch niet dat je lever alleen op volle toeren kan werken als hij langzaam opbouwt???
Stromba kuurtje
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (bruce @ Apr. 19 2003,19:21)]ik heb toentertijd winstrol 50mg per dag gedaan, zonder op- of afbouwen, en niks ongewensts ervaren. dus lijkt mijzelf niet nodig. sommige mensen beweren dat je lever eraan moet wennen. Hoezo wennen? het lijkt me toch niet dat je lever alleen op volle toeren kan werken als hij langzaam opbouwt???
Vroeger werd gesteld dat als je bv met d-boll niet zou afbouwen en dus in 1 keer zou stoppen je lever in "slaap" zou vallen.
Al die tijd dat je gebruikte heeft hij hard moeten werken en als je in 1 keer stopt denk hij dat alles schoon is en niks meer hoeft te doen.
Nogmaals het is achterhaald maar de laatste keer dat ik d-boll gebruikte heb ik niet afgebouwd, van 50mg naar niks. `s Nachts werd ik misselijk, overgeven en de volgende dag zelfde verhaal + aan de schijt. Toeval?? Zou kunnen maar ik blijf netjes afbouwen
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Stanozolol moet je opbouwen maar niet zo lang als in de meeste schema's wordt aangegeven, als je tot 50mg/dag gaat doe dat dan op één week, afbouwen ook. Daarna neem je best een leverhersteller. Tussen (.) Britisch Dragon en Generic Supplements zijn beide goed in prijs/kwaliteit, Ip ook maar deze mensen nemen het niet zo nauw met de dosis, deze is soms wat hoger of lager dan vermeld.
Groeten.
Comment
-
Dit was mijn schema met Winstrol van British Dragon, dat 6 weken duurde:
week 1 Â 10 mg/ dag
week 2 Â 15 mg/ dag
week 3 Â 20 mg/ dag
week 4 Â 25 mg/ dag
week 5 Â 25 mg/ dag
week 6 Â Afbouwen, 2 dagen 20 mg/ dag, 15 mg/ dag, 10 mg/ dag, 1 dag 5 mg
Misschien omdat dit mijn eerste kuur was, heb ik zoveel kg's gewonnen en overgehouden.
Zoals jullie zien is dit schema niet al te zwaar. Toch heeft de weegschaal mij 4 echte kg's zwaarder getoond!!
De reden dat ik voor op- en afbouwen ben, is het feit dat de lever inderdaad moet wennen aan het verhoogde toxische gehalte, dat die moet verwerken. Opbouwen dus.
Het is namelijk zo, dat de ene lever meer kan hebben dan de ander. Dit kan te maken hebben met de grootte van het lichaam (iemand van 1.90m heeft meer bloed in zijn lichaam, dan iemand van 1.65m). Iemand die veel en zwaar drinkt, belast zijn lever met hoge toxische waardes, maar iemand die kuurt doet dat ook. Het probleem met kuren is alleen, dat je dit dagelijks doet: je belast je lever dus dagelijks zwaar. Iemand die veel en zwaar drinkt zal dit meestal alleen 's weekends doen..
En wat velen al zeggen: de kans dat de lever in slaap kan vallen na het abrupt beëindigen van je kuur is groot. Waarom, dat staat uitgebreid omschreven op Erogenics.
Dit is mijn theorie op basis van studie naar anatomie en het organenstelsel bij biologie.
Tevens houd ik wel van een gokje wagen, maar een gok wagen met mijn leven...
Nope!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Don @ Apr. 21 2003,23:46)]Tevens houd ik wel van een gokje wagen, maar een gok wagen met mijn leven...
Ik heb wel eens ergens gelezen dat je 10 tot 12 weken per jaar kan kuren met stanozolol zonder noemenswaardige gevolgen.
Sowieso ben ik een voorstander van om, als je voor de eerste keer kuurt met wat voor as dan ook, de dosering "laag" te houden.
Grtzzz Ax Â
DUM SPIRI SPERO
WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!
Comment
-
Me winstrol is besteld dus zal hem eind van de week wel binnen hebben en ga na koningedag beginnen.
Dus dat me eerste kuurtje bijna begint is een feit.
ik zal het zelfde schema a;ls don volgen alleen heb geen british dragon maar generic supplements.
en voor na de kuur lijkt me dat mariedistel ofzoiets wel handig alleen weet iemand waar je dat kan halen gewoon bij de drogist ofzo??
Was je er eigenlijk ook droger van geworden don??eat eat eat and look like a freak!
Comment
-
Mariadistel pas na je kuur gaan nemen inderdaad. het is gewoon bij de drogist of in de supermarkt te krijgen.
Generic Supplements ( GS ) is hele goeie hoor.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Patrick22 @ Apr. 22 2003,21:01)]Hoi
Ik zit ook te denken over een stromba kuurtje om wat droger en strakker te worden maar alleen vraag ik me af wat zoiets kost en moet nog iemand weten die me er aan kan helpen wie zou me er meer over kunnen vertellen
groetjes Patrick
ik ben bang dat je er op deze manier niet aan zal komen.
Als je wat meer wilt weten stuur dan wat mensen een pm, die zijn er o.a. voor bedoeld om over prijzen en dat soort zaken te praten.
Verder is er alleen in dit topic al veel over te lezen dus succes.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (cluster @ Apr. 20 2003,09:31)]Stanozolol moet je opbouwen maar niet zo lang als in de meeste schema's wordt aangegeven, als je tot 50mg/dag gaat doe dat dan op één week, afbouwen ook.
Grtzzzz AxDUM SPIRI SPERO
WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!
Comment
-
Nou, het voordeel is dat ik al droog ben
Maar dat maakt het nu wel lastig voor mij, want nu ik aan het bulken ben, begint mijn buik wat groter te worden en mijn gezicht wordt boller. Dus dat moet ik allemaal weer strak maken strakkies... *ben hard bezig*
Mijn huidige BF is 5%, wat eigenlijk heel weinig is. Ik denk eigenlijk dat die vetmeter apparaatje gewoon kapot is
Mijn instructor zegt dat ik moet werken naar een BF van 7 á 8%
In de spiegel leek het wel alsof ik droger werd, maar dat komt denk ik meer omdat ik helemaal strak stond. Was wel een lekker gevoel overigens.
Mariadistel kan je idd overal kopen: De Tuinen, Etos, ea. Drogisterijen
Op internet: www.vitamins.nl
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Axor B. @ Apr. 22 2003,21:38)]Originally posted by [bCitaat[/b] (cluster @ Apr. 20 2003,09:31)]Stanozolol moet je opbouwen maar niet zo lang als in de meeste schema's wordt aangegeven, als je tot 50mg/dag gaat doe dat dan op één week, afbouwen ook.
Grtzzzz Ax Âeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
He axor jij had een sitelink ergens hier neergezet die over anabolen ging en dat vond ik wel een mooie site alleen heb me rotgezocht maar kan die link nie meer vinden zou je hem nog een keer neer kunnen zetten
Het was iets met martijn-kabelfoon.eat eat eat and look like a freak!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (dino21 @ Apr. 24 2003,08:48)]He axor jij had een sitelink ergens hier neergezet die over anabolen ging en dat vond ik wel een mooie site alleen heb me rotgezocht maar kan die link nie meer vinden zou je hem nog een keer neer kunnen zetten
Het was iets met martijn-kabelfoon.
http://home.kabelfoon.nl/~martijnc/index.htm
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...12 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: