Stromba kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb niet last van bloedneuzen, maar wel van wat bloed restjes als ik m'n neus snuit. Maar is te weinig om te zeggen dat het van een bloedneus afkomt. Heb het alleen van winstrol tabs. Sinds ik gestopt ben met de tabs heb ik geen bloedrestjes meer.
    What's the difference between your wife and your gear?
    They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
    I also love them both, and can't live without them.

Comment

• Blijft vreemd... heb er ook nog niets concreets over gevonden helaas

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• jammer, ik had er graag meer over willen weten, helemaal als ik de bovenstaande post van Diet lees.
        Ik hoop echt niet dat het bij mij erger wordt met Winny dan "normaal"

Grtzzzz Ax
        DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

• Wat ik tegen kom zijn verhalen van mensen, net als hier. Ik kan helaas nog niets vinden wat ook onderbouwt wordt.

Greets...

Comment

• Dat zal dan nog wat worden bij mij want heb bijna altijd bloedneusen en heb nog nooit gekuurd dus mag de zakdoekjes wel dicht bij me houden
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

• Originally posted by [b
              Citaat[/b] (dino21 @ Mei. 13 2003,17:00)]Dat zal dan nog wat worden bij mij want heb bijna altijd bloedneusen en heb nog nooit gekuurd dus mag de zakdoekjes wel dicht bij me houden
              Wordt een knijper denk ik...

Greets...

Comment

• Op ergogonics staat dat bij gebruik van een stromba in samenwerking met ghb veel betere resultaten geboekt werden. Niemand heeft hier zker ervaring mee of weet het van anderen want gebruik zelf wel af en toe ghb dus het lijkt me geod te proberen waard?!?

Comment

• en of xenadrine ook een goede keuze zou zijn om het met stromba te gebruiken??? Wel de xenadrine met ephedrine erin

Comment

• Als je dat er bij gebruikt wordt je er zeker droger van. Als dat mede de bedoeling is en er van uit gaat dat je maximaal een kilo of 3 zwaarder zult worden, wel echte spiermassa, zou je het kunnen doen.
                    Het werkt elkaar verder niet tegen dacht ik.

Greets...

Comment

• Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (dino21 @ Mei. 16 2003,16:16)]Op ergogonics staat dat bij gebruik van een stromba in samenwerking met ghb veel betere resultaten geboekt werden. Niemand heeft hier zker ervaring mee of weet het van anderen want gebruik zelf wel af en toe ghb dus het lijkt me geod te proberen waard?!?
                      ghb is gevaarlijke shit, zal het zelf echt NOOIT gebruiken.
                      What's the difference between your wife and your gear?
                      They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                      I also love them both, and can't live without them.

Comment

• Ik weet van stromba al erg weinig, van de combinatie met de dingen die jij noemt nog veel minder. Kan er dus geen zinnig woord over zeggen.
                        Weet wel dat voor mij persoonlijk in ieder geval geldt dat ik helemaal niets met drugs te maken wil hebben, zeker niet met iets als GHB.

Los van het feit dat het mij niet erg verstandig lijkt, ik vraag me af welke zot er eigenlijk als eerste op het idee is gekomen om eens lekker stromba in combi met GHB uit te gaan proberen?!  

Comment

• Ben er ook op tegen maar dat ben ik tegen alles wat met drugs te maken heeft

Wat is GHB ?
                          GHB (Gamma-hydroxy-butyraat) is een stof die van nature in het menselijk lichaam aanwezig is. De stof komt in hoge concentraties voor in bepaalde hersengedeelten, nieren, hart, skeletspieren en in sommige vetweefsels.

GHB werd ooit gebruikt als narcosemiddel bij operaties en als middel tegen slapeloosheid. Vanwege de bijwerkingen wordt het nu niet meer gebruikt.

GHB valt in Nederland onder de wet op de geneesmiddelenvoorziening. Het mag alleen door artsen voorgeschreven worden. GHB wordt illegaal verkocht als poeder of als een helder, zoutsmakend drankje.

GHB zit dan in kleine flesjes. Aangezien GHB illegaal geproduceerd wordt, weet je nooit hoeveel GHB er in een flesje zit. GHB is geen vloeibaar XTC. Met XTC heeft GHB niks te maken, ook al wordt het wel als zodanig verkocht.

Wat doet het?
                          GHB begint na 15-30 minuten te werken en werkt ongeveer 3 uur.

Het effect dat GHB heeft kan per individu sterk verschillen. De dosis komt uiterst nauw en is afhankelijk van het lichaamsgewicht van de gebruiker en zijn/haar gevoeligheid. Voor je het weet heb je teveel. Een dosis bij volwassenen ligt meestal tussen de 0,5 en 1,5 gram.

GHB heeft een verdovende werking op het centrale zenuwstelsel. Bij 0,5 tot 1,5 gram raak je in een alcoholachtige roes. Je wordt vrolijk, kalm en ontspannen. Angsten en remmingen verdwijnen, je wordt praterig en raakt opgewonden.

Er zijn soms ook onaangename effecten. Gebruikers noemen:

duizeligheid,

hoofdpijn,

misselijkheid,

een slap gevoel in de spieren krijgen,

zich suf voelen,

geheugenverlies en

overvallen worden door een onbedwingbare slaap.

Bij 2 gram kan een zeer diepe slaap optreden waaruit de gebruiker gedurende enkele uren moeilijk te wekken is. Bij meer dan 2 gram kan een overdosis optreden waarbij je bewusteloos raakt en ernstige ademhalingsproblemen kunt krijgen.

Kans op verslaving
                          De kans op verslaving is niet erg groot. In de Verenigde Staten zijn enkele gevallen gemeld. Psychische afhankelijkheid kan wel optreden. Er ontstaat geen tolerantie voor GHB. Je hebt dus niet steeds meer nodig om het effect van GHB nog te voelen. Onthoudingsverschijnselen zoals slapeloosheid, angst en beven kunnen wel optreden.

Overige risico's
                          Het belangrijkste risico is het risico van een overdosis. Een overdosis kan makkelijk ontstaan omdat er maar heel weinig verschil zit tussen de hoeveelheid GHB die het gewenste effect oplevert en de hoeveelheid die een overdosis veroorzaakt.

Het doseren van GHB gaat regelmatig mis omdat de dosis zo moeilijk vast te stellen is. De ene keer zit er meer GHB in een flesje of poeder dan een andere keer. Dat wil zeggen dat de ene keer een slokje voldoende is voor een prettig effect, terwijl een andere keer zo'n zelfde slokje een overdosis kan zijn met het risico van bewusteloosheid.

En raakt iemand bewusteloos, dan kan het wel 4 tot 5 uur duren voor deze weer wakker te krijgen is. Het kan ook zijn, dat men ernstige ademhalingsstoornissen krijgt of dat iemand zijn braaksel inslikt waardoor hij kan stikken. De dosering komt dus heel erg nauw. De reactie op GHB verschilt heel erg per individu. Je weet dus nooit hoe iemand erop zal reageren.

De combinatie GHB met alcohol of andere kalmerende middelen vergroot de kans op een overdosis. De kans om in slaap te vallen en bewusteloos te raken neemt bij de combinatie van GHB met alcohol sterk toe.

Omdat GHB vloeibaar is kan het onopgemerkt (bv. in een drankje) worden toegediend. Er is een aantal incidenten bekend (zoals aangiftes van verkrachting) die te maken zouden hebben met GHB. Echt harde bewijzen ontbreken veelal. GHB heeft een sterke zoutsmaak. Dat merk je nogal snel. Een zoet- of een mix drankje, kan de zoutige smaak mogelijk verdoezelen.

Er is nog niets bekend over de risico's van GHB na langdurig gebruik. GHB is echter een lichaamseigen stof waarvan verwacht kan worden dat het weinig schadelijke gevolgen zal hebben als het niet in overmatige hoeveelheden wordt gebruikt.

Mensen met hart- en vaatziekten, epilepsie, bloeddrukafwijkingen en andere ziekten moeten geen GHB gebruiken.

Hoe risico's te verminderen
                          GHB kan leiden tot een overdosis. Het kan zijn dat je iemand kent die GHB gebruikt. In een gesprek kun je proberen te bereiken dat er op een zo veilig mogelijke manier gebruikt wordt.

Dat kan als de gebruiker:

zorgt dat hij goed geĂŻnformeerd is over het product dat hij koopt.

nooit meer dan een heel klein slokje uit een flesje of ampul neemt (of een ½ tot ¾ gram poeder). Daarna moet de gebruiker temminste 30 minuten wachten. Als hij wil bijnemen omdat het niet genoeg is moet hij in ieder geval minder nemen dan de eerste keer. Tenslotte zit het GHB nog in zijn bloed en kan hij als hij bijneemt zomaar te veel krijgen.

niet nog een keer neemt als hij het effect voelt, want dan kun je knock-out gaan.

niet eet als hij in slaap dreigt te vallen. Als iemand bewusteloos raakt en overgeeft wat hij net gegeten heeft kan hij in zijn braaksel stikken. Als de gebruiker in slaap dreigt te vallen, moet hij zorgen dat hij in beweging blijft.

GHB NOOIT combineert met alcohol of kalmeringsmiddelen. Na GHB-gebruik moet de gebruiker minstens 5 uur wachten voor hij alcohol gaat drinken. Heeft hij alcohol gedronken en wil hij GHB gebruiken, dan moet hij bedenken dat het lichaam 1½ uur nodig heeft om een glas alcohol af te breken. Na 5 glazen alcohol moet hij minstens 7½ uur wachten voordat hij GHB kan nemen.

GHB nooit gebruikt als hij alleen is, en aan anderen vertelt dat hij gebruikt heeft zodat ze op hem kunnen letten.

nooit aan het verkeer deelneemt onder invloed van GHB. Zijn reactie en coördinatie vermogen zijn na inname nog enige uren verstoord.

als hij/zij uitgaat, zijn/haar drankje niet onbeheerd laat staan, tenzij er iemand anders is om er op te letten.

goed op zijn eigen lichaam let. Dat is nog altijd de beste graadmeter om te ontdekken welke dosis prettige gevolgen heeft en welke niet.

Als iemand bewusteloos raakt, leg hem dan op zijn zij met het hoofd iets achterover. Dat vermindert de kans op stikken. Haal direct medische hulp (bel 112)

Deze informatie is afkomstig van de Jellinek-kliniek.

Greets...

Comment

• bij winstrol/stromba is toch het grootste nadeel dat er een vermannelijking optreed.
                            haargroei,penis vergroting,prostaat vergroting enz

groeien kaken ook mee bij gebruik van winstrol?
                            of mogelijk bij andere soorten van a.s?
                            mischien een rare vraag maar ik moet het even weten.

Comment

• penisvergroting? waar hebbie dat vandaan? dan gaat iedereen aan de winstrol. haha.
                              winstrol versterkt je botten. dus missch. dat iets botgroei in je kaken kan voorkomen? lijkt me overdreven, maar helemaal onlogisch klinkt het ook niet
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Penis vergroting....ben net met winstrol begonnen en laat het je weten

Verder is het zoals Bruce zegt dus het zou kunnen maar bij normaal gebruik zul je echt geen verschil zien.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X