Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (bruce @ Mei. 09 2003,16:29)]staat niet op de potjes, dus daar zou je niks aan hebben. staat alleen stanozolol op, gs. en exp. datum en lotno.
toevallig heb ik hier potje met exp. datum 10-2007, lotno. 685231
ik zie nergens of het 10 of 5 is.
gr. bruce
Hoi bruce, ik heb het zelfde lotnr. + datum. en er staat echt links op het label 10 MG. Goed kijken, staat er echt
What's the difference between your wife and your gear?
They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
I also love them both, and can't live without them.
Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 11 2003,11:29)]Maar eerst vakantie!
Greets...
ja eerst vakantie..... mennnnn wat heb ik een zin daar in, wil je niet geloven!! Ik heb nergens zin meer in
Ik ga toch proberen om as in Griekenland aan te schaffen, begin dan gelijk een klein tokotje hier
Dat laatste is een grapje hoor heren
Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 12 2003,08:01)]Als je maar oppast Ax!
Greets...
Dat doe ik zeker en als ik ergens mijn twijfels over heb doe ik het sowieso niet, wil mijn, onze vakantie niet verzieken.
Alles gaat met de post ALS ik wat op de kop tik.
Maar om weer ff on-topic te gaan, ik heb gelezen dat als je stromba gebruikt een van de bijwerkingen bloedneuzen is. en dan niet een paar druppies...
Iemand ooit last van gehad??
Bloedneuzen heb ik vaak met kuren, 3 of 4 keer per dag! Ik hoop niet dat tijdens een stromba kuur nog erger wodt!!
Ik wil hier graag even wat meer van weten.
Heb begrepen dat het in ieder geval met tabs een bekende bijwerking is. Hoe het met injects zit zou ik niet weten
Bij de meeste mensen die er last van hebben gebeurd dit vanaf week 3.
Ik heb er nog geen stukjes over gevonden maar dat komt nog wel. Weet wel dat veel mensen er last van hebben en dan niet perse vanwege een hoge bloeddruk.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment