D-boll spuiten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• D-boll spuiten

deze vraag kon niemand beantwoorden maar hier wel.
    Graag antwoorden vanuit eigen ervaarig.
    Is d-boll spuiten beter als d-boll tabs.
    En zijn de nadelen hetzelfde aangezien je het spuit moet het in ieder geval wel beter zijn lever
    Wie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen vermerderen, maar zijn hebzucht verminderen!!

Of het beter werkt kan ik je niet vertellen maar persoonlijk zou ik het tog lekker bij de tabs houden wat de dboll betreft aangezien je anders zon beetje elke dag moet gaan injecteren

Comment

niet aan gedacht dat het dan ook elke dag moet.
      Dat word um niet
      Wie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen vermerderen, maar zijn hebzucht verminderen!!

Comment

Das mooi....zijn we snel klaar met dit topic.

Comment

Nee ik ben er nog, ik zou zelf / persoonlijk wel een keer D-boll injectie willen gebruiken. Lijkt me wel wat, ik spoot ook elke dag winstrol dus zo erg is het niet. Beetje pijn maar dat gaat ook wel weer weg,

Grtzz D
          !Use my shit and feel the power!

Comment

als het dikke olie is..... dikke naald, dude
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Van gs istie erg dun denk dat het wel met een slinnaaldje lukt... zal van de week is proberen...
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ja las al ergens dat GS Dianabol-inject had, ben benieuwd hoe de mensen er op reageren...Dus ben benieuwd wat de bevindingen zijn van het nieuwe product

Grtzz D

Comment

hoeveen en hoelang zou je dat kunnen gebruiken denken jullie?

zelfde dosis als de tab's?

heb nog nooit iemand gehoord over ervaring met D inject's
                  Who's the Chef

Comment

Denk zelf dat het zoiets als Winstrol-Depot oilbased is zoals GG, dus kortwerkend en dat je het om de dag moet spuiten. Het is volgens mij 50mg per ml.

Van een site gepikt:

Dianabol Injectable, 50mg/ml, 20ml vial € ? (weet ik wel maar mag hier niet staan)

Grtzz D

Comment

gg heeft die d-bol injectie toch zo heerlijk hoog gedosseerd
                      ik meende 200mg/ml maar de preciese weet ik niet meer.. misschien dat testo me straks ff verbeterd

Comment

Zover ik weet heeft GG geen D-Boll inject....

Grtzz D

Comment

Originally posted by punani
                          gg heeft die d-bol injectie toch zo heerlijk hoog gedoseerd
                          ik meende 200mg/ml maar de preciese weet ik niet meer.. misschien dat testo me straks ff verbeterd

Jij bedoelt de tren enanthate,bro...die is idd 200 mg/ml

GG maakt geen dbol inject zoals D-men al aangeeft.

Comment

Ben ook zeer benieuwd naar de ervaringen van iemand die tabs en inject heeft gebruikt van D-bol!

Comment

Ik vindt dat toch allemaal maar zever ze, als ze een kuur samenstellen en je zegt nee je kan beter prop ofzo nemen,als het maar kort werkende esthers zijn dan is de eerste reactie altijd, ja maar dan moet ik eod of ed spuiten en dat zie ik niet zitten, nu hebben ze iets in tabs dat door bijna iedereen al geslikt is geweest en voor sommige echt werkt, en nee nu gaan ze naar de injects gaan die ze waarschijnlijk eod of ed moeten zetten.

Als het makkelijk kan gaan ze het moeilijk maken en als het moeilijk is willen ze het makkelijker

Grtz
                              stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X