Wat zijn jullie meeste Bijwerkingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat zijn jullie meeste Bijwerkingen

Ik ben benieuwd naar bijwerkingen die mensen op dit forum hebben opgelopen tijdens een kuur.

Je leest namelijk op verschillende sites de meest verschrikkelijke bijwerkingen. Maar wil het graag horen van mensen die het echt hebben meegemaakt, ik denk namelijk zelf dat bij goed gebruik het wel mee moet vallen.

Bij welke producten komen dus welke bijwerkingen kijken?

nice topic, heb geen ervaring mee dus fftjes afwachte op de rest

grtz
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

pukkels en snellere haargroei en haaruitval.
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

pukkels, vochtkop, kleine ballen, slechte conditie, super geil, meer kracht, soms roidrage (dus snel geprikkeld en dan super woest om achteraf iets doms) , lage hdl cholesterol, hele vreemde dromen met trenbolone gebruik, hoge bloeddruk, hoge hartslag, en nog genoeg wat ik niet weet denk ik.

Edit: was idd wat vergeten. haha.

NA kuur: geen zin in trainen, heel erg ONgeil dus gwoon geen zin, en doordat je gains achteruit gaan zeker ook depri, maar in mijn geval valt dat mee want ik ben al depri. ahahah. geintje, word niet depri als hetm inder wordt, maar wel minder zin in trainen daardoor.

Let op: Laag HDL kan hartfalen en hersenbloedingen/ beroertes veroorzaken. en hdl icm hoge bloeddruk.... ik geloof dat as gebruik echt gevaarlijk is!!! van hoge bloeddruk ken je ook hersenbloedingen krijgen. dus eigenlijk vind ik het best niet zo raar als een gebruiker een hersenbloeding krijgt.
        als je dit zo terug leest heb je meer bijwerkingen dan mee werkingen. :S
        heb ook gelezen gister dat je eerstekuur meeste vetvrije massa oplevert. naarmate je langer kuurt, (vaker) worden de gains minder en wordt het meer vocht.
        Last edited by bruce; 19-04-2006, 15:31.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by dino21
          pukkels en snellere haargroei en haaruitval.
          Waar kreeg je dat haaruitval dan van ?

Comment

Originally posted by bruce
            pukkels, vochtkop, kleine ballen, slechte conditie, super geil, meer kracht, soms roidrage (dus snel geprikkeld en dan super woest om achteraf iets doms) , lage hdl cholesterol, hoge hartslag, en nog genoeg wat ik niet weet denk ik.
            Haha kleine ballen, maar hij doet het dan nog wel toch

Comment

pukkels, haaruitval, vochtkop, zeer prikkelbaar in combinatie met woede, slechte conditie, hoog cholesterolgehalte, slecht slapen, extreem zweten. Ik heb veel met Bruce gemeen...
              Positieve effecten, hoog libido, veel energie, krachttoename en spiergroei, maar daarvoor kuren we toch niet?
              Hoop dat je er iets aan hebt!
              Grtz
              -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
              -2 know what we don't know
              -No Pain No Gain!

Comment

Vergeet ook ff niet de bijwerkingen ná een kuur, worden door velen niet genoemd omdat daar nog steeds een soort van taboe op rust.
                Maar wat veel vaker dan verteld wordt voorkomt zijn oa lichte depressie, weinig zin om te eten/trainen, minder tot helemaal geen zin in sex, erectie-problemen, verlies van winst van de kuur.
                Ook nog niet genoemd maar vaak voorkomend is gyno, oftewel vrouwelijke borstvorming.

En zoals Bruce al aangeeft, de kans is erg groot dat er nog allerlei 'verborgen' bijwerkingen zijn, dingen die niet goed gaan in je lichaam maar waar je op het moment zelf weinig tot niets van merkt.

Over die kleine ballen, klinkt misschien grappig maar is dat zeker niet, is een teken dat je eigen test-productie ernstig belemmerd wordt. Kan oa zorgen voor libido verlies, erectie-problemen en verlies van de winst die je met de kuur behaald hebt.

Comment

Originally posted by niceguy024
                  pukkels, haaruitval, vochtkop, zeer prikkelbaar in combinatie met woede, slechte conditie, hoog cholesterolgehalte, slecht slapen, extreem zweten. Ik heb veel met Bruce gemeen...
                  Positieve effecten, hoog libido, veel energie, krachttoename en spiergroei, maar daarvoor kuren we toch niet?
                  Hoop dat je er iets aan hebt!
                  Grtz
                  Hoe zit dat met het haaruitval is dat echt erg of valt dat mee
                  En welke kuur heb je dan gebruikt

Comment

gyno's haar uitvan afstervende ledematen hartkloppingen hart valen
                    benouwtheid te snelgroeiende prostaat waardoor meer kans op prostaat K
                    koppijn (veel) nachtmerry's enz enz
                    Who's the Chef

Comment

Originally posted by been
                      zozoozo
                      Last edited by punani; 19-04-2006, 11:19.

Comment

Mijn maat heeft last van totaal geen zin meer in sex(hij is 46jaar)
                        Zou dat ook kunnen komen door verkeerd nakuren.
                        Dat zijn eigen hormoon het alsnog niet heeft overgenomen.
                        Is nu ongeveer een half jaar na zijn laatste kuur.
                        Ik moet zeggen dat ik er ook last van had maar niet zo erg als hij.
                        De depressies herken ik ook en pukkels etc....
                        greets

Comment

bij 46 is je eigen libido ook niet meer zo heel hoog dus kan best dat het langer duurt maar een half jaar is wel erg lang
                          Who's the Chef

Comment

Kan idd door verkeerd of niet nakuren komen maar hoeft niet eens persé, soms helpt zelfs de beste nakuur gewoon niet.
                            Kan komen doordat de eigen testproductie niet afdoende op gang is gekomen, kan ook tussen de oren zitten. Als iemand (al dan niet dankzij een kuur) wat depressief is zakt de zin ook vaak ver weg...

Comment

Originally posted by been

Heeft Beentje toch nog gekuurd dan?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X