Wat zijn jullie meeste Bijwerkingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• maar niet iedereen blijft groeien toch.. er zit ergens toch een stoppunt dat je lichaam geholpen moet worden.. dan kun je het misschien gebruiken..
    on the road to get huge

Comment

• Originally posted by boelie
      nou kheb net eens ff heel de topic doorgelezen, en ben wel wat wijzer geworden over de voor en nadelen. zelf train ik nu zon 5 a 6 jaar naturel en ben ok niet van plan te gaan gebruiken.
      mijn mening is dan ook dat in een gezond lichaam geen medicijnen thuis horen, zoals AS omdat dit gewoon niet goed voor je kan zijn.

wat ik wil zeggen is dat: ik groei nog steeds en zelfs harder en sneller dan in het begin. ben het laatste jaar van de 95 tot 115 kilo aangekomen,(toen ik begon met trainen woog ik een kilootje of 80 dacht ik) goed das niet alleen spier maar ok vet, maar toch.. daarom voor mij geen AS.. en vin het dus ook onzin dat je na 5 jaar niet veel meer groeit..

goed en veel eten kom je een heel eind en is al het halve werk..alleen creatine daar ga ik wel lkker op en is een goed supplement naast de eiwitten en vitames

ma wel interessante topic en het is voor iedereen aanzich zelf om te gaan gebruiken, ma wil ff zegge dat je zonder ook een heel eind kan komen...

owja een bekende en hele grote naturel BB'er is Hans Kroon, voor zon vent heb ik ok wel respect wat hij in de jaren door heb opgebouwd

Dat het onzin is dat de ene nog wel groeit achter 5-6 jaar en de andere niet vindt ik geen onzin. Zijn nu eenmaal mensen die starten met trainen op een gewicht van 55 kilo en als die mensen 20 kilo zijn bijgekomen stopt wel degelijk die hun groei, en dan nog te zien welke leeftijd die personen hebben.

Je mag niet vergeten wanneer iemand op latere leeftijd begint te trainen,die zijn lichaam was bv 25 jaar ingesteld op 55 kilo en dan komt daar 20 kilo bij dat zoiets een serieuse verandering is, zowel voor het centraal cenuw stelsel als voor alles.

Jij hebt nu het geluk dat je beter en beter begint te groeien maar geloof me dat is niet bij iedereen.

Grtz
      stil growing

Comment

• Originally posted by snipke
        Dat het onzin is dat de ene nog wel groeit achter 5-6 jaar en de andere niet vindt ik geen onzin. Zijn nu eenmaal mensen die starten met trainen op een gewicht van 55 kilo en als die mensen 20 kilo zijn bijgekomen stopt wel degelijk die hun groei, en dan nog te zien welke leeftijd die personen hebben.

Je mag niet vergeten wanneer iemand op latere leeftijd begint te trainen,die zijn lichaam was bv 25 jaar ingesteld op 55 kilo en dan komt daar 20 kilo bij dat zoiets een serieuse verandering is, zowel voor het centraal cenuw stelsel als voor alles.

Jij hebt nu het geluk dat je beter en beter begint te groeien maar geloof me dat is niet bij iedereen.

Grtz
        daar heb je wel gelijk in ja, maar ik geloof ok dat je met juiste en goede voeding en hard en goed trainen een heel eind kan komen ook als je op latere leeftijd begint met trainen..
        maar wat ik van sommige mensen hier niet snap is dat ze maar net trainen en dan al aan de AS gaan, ik vin dat als je zoiets doet, je minstens toch wel 4 a 5 jaar trainen er op heb moeten zitten..
        ma goed moeten zo ok zelf weten..

Comment

• ja maar boelie: als je 115 kg (of zoals het was 95kg) bent hoef je geen as lijkt me. maar zoveel mensen zijn zo magertjes/ blijven magertjes en die komen niet aan de 95kg. maar kijken wel naar zulke mensen. dus om daar te komen moet je wel. (als je die doelstelling hebt) you are a lucky guy met je 115 naturel. zie ik bij mij in geen 115 jaar gebeuren
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• kan je geen 15kilo aan mij kwijt spieren wel he!!!
            The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

• Meer lichaamsbeharing.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X