kuren met rembolone

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pjas View Post
    Ik zit nog steeds te twijfelen wat nu te nemen. Ik las dat niet veel mensen boldenone een geweldig As vinden. Aangezien ik op testo+deca niet goed ging zit de optie tren nog steeds in m'n hoofd. Ondanks dat veel mensen het afraden op dit forum.

Maar als ik het onderstaande kuurtje neem met weinig tren is dit een optie of ben ik nu ongelooflijk eigenwijs?

1-8 tren e 200mg/week
    1-10 sustanon 500mg/week
    4-9 winstrol 40mg/dag

Ik ben benieuwd naar jullie reactie
    Tja, wat wil je nou? Massa? Dan geen winstrol, maar dianabol. Jij verwacht blijkbaar wonderen van trenbolone, omdat het zo'n zware a.s. is. Vervolgens ga je een 'veilige' dosis samenstellen. Da's toch vreemd? Zware massa betekent zwaar kuren betekent zwaar de l*l als het mis gaat, zo is het nu eenmaal. En dat raad ik niemand aan, laat dat duidelijk zijn.

Dan over winstrol en dat cortisolverhaal: ik heb dat altijd een netelige kwestie gevonden. Probeer het eens uit, zou ik zeggen.

Onderstaande kuur ga je beslist op groeien:

-week 1 t/m 10 elke 3 dagen 250 mg sustanon
    -week 1 t/m 6 40 mg dianabol
    -week 13 t/m 16 40 mg nolvadex
    -week 17 t/m 20 creatine, ZMA, tribules etc.

Wil je er een eiwitspaarder bij? Dan deca of equipoise week 1 t/m 9.
    Wil je toch tren er bij? Dan minimaal 300 mg per week. Je lichaam vindt het rotspul, ook als je 200 mg per week neemt.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Idd een mooi kuurtje.

Verder is tren ac, wat het oude finaject is (bestaat niet meer)
      Werd vooral gebruikt door kracht atl. (powerlifters) Van deze vorm van tren, krijg je voornamelijk veel kracht ( geen massa)

Tren en, daar in tegen, is het zelfde als wat parabolan was (bestaat niet meer) Was allebei een frans product. Tren en. is een echte massa maken, ook kracht.
      Zelf kies ik liever voor de tren en. versie.
      Ik gebruik het in korte kuren van 5 a 6 weken, waarvan maar drie met tren en.

Mijn ervaring is inmiddels dat met korte kuren, juiste middelen, net zoveel aankom, als een kuur van 8 tot 10 weken.
      Kom dan gemiddeld 7 kilo aan, en deze blijven ook, hooguit half kilotje vocht verlies.

Drink minstens 6 liter water per dag, als je tren gebruikt. En veel brandnetel thee. Om je nieren uit te spoelen als het ware.

Succes verder Take it easy with the tren.

Comment

Originally posted by markmv View Post
        Drink minstens 6 liter water per dag, als je tren gebruikt. En veel brandnetel thee. Om je nieren uit te spoelen als het ware.
        Goede tip inderdaad!
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

@ Mr. Symmetry,

Wat je vertelde over dat hoesten, goed dat je daar over begon.

Ik zelf gebruik tren niet in elke kuur. Zoals gezegd take it easy ( gebruik het als extra kick)
          Zit nu in mijn laatste week van een korte kuur. Heb zondag voor t eerst zo'n hoest bui gehad, direct na het injecteren. Wist niet wat me overkwam, echt nog nooit eerder gehad, heb nu wel voor het eerst super tren van gs.

Dat is een mix van 3 tren esters, heftig goedje blijkbaar.

Maar weet nu dus waar het hoesten vandaan kwam.

toch handig zo'n forum.

greeettzzz mark
          Last edited by markmv; 16-01-2007, 13:33.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X