mijn dome kuur en resultaten.....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Waarschijnlijk bedoelt hij dat je eens na moet gaan denken, je hebt het alweer over een nieuwe kuur, man doe toch niet zo onnozel, ga morgen naar de dokter, laat je nakijken(bloedonderzoek ofzo), zoek een goed schema, zoek een eetschema, train je kapot en durf de eerste 5 jaar niet meer aan anabolen te denken.

Ps zei je vader niet geef mij ook eens wat van die creatine

Het is niet rot bedoelt de meeste mensen hebben het beste met je voor maar dan moet je wel een beetje luisteren.

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Ps zei je vader niet geef mij ook eens wat van die creatine

Het is niet rot bedoelt de meeste mensen hebben het beste met je voor maar dan moet je wel een beetje luisteren.
      nee man dat vroeg hij niet ahahahahah

Comment

Stoppen met die troep in ieder geval.
        Elders op dit board heb ik al een reactie geplaats over jonges zoals jij. Hier weer een perfect voorbeeld van het niet kunnen denken in oorzaak-->>gevolg.

Je bent in ieder geval nu lekker op je bek gegaan en ik hoop dat je, de volgende keer nadenkt over waar je mee bezig bent!

Goed. Nu zit je in de stront wat betreft je algehele hormoonhuishouding. Naar de dokter gaan en het verhaal, met de gebruikte middelen en doseringen, op tafel leggen. Laat je bloed goed onderzoeken op lever en nierfuncties. Laat ook je hormonen meten.
        Laat in elk geval die rommel staan en begin bij de basis: goede training, gezonde voeding en voldoende rust!!

succes.

grts

Comment

Sluit me geheel bij mijn collega aan.
          Who's the Chef

Comment

wooww kerel.
            als je dood wilt jaag dan meteen een kogel door je kop.

ik heb ook op mijn 17e gekuurd (dom, dom ,dom).
            maar ik deed het niet zo erg als jij.
            ben in tussen wel wijzer geworden.

stoppen met die shit gaa eerst maar eens een paar jaar zonder trainen.
            en je kan kleiner worden als je stopt met creatine omdat creatine heel veel vocht vast houd.
            als je stopt gaat het weer weg.
            (naar mijn weten)

en waarom kuren als je niet eens een goed voedings schema en trainings schema hebt.

STOP DIRECT MET KUREN.
            EN ALS JE KUURT ZO IE ZO 6 WEKEN RUST ER TUSSEN!!!!.
            EN GA NAAR DE DOKTER.

om je te laten controleren.
            en waar hebt je die shit gekocht toch niet bij een dealertje in de buurt die toevalig ook drugs verkoopt en zelf niet traint.

wand die weten niet wat ze verkopen.

groeten anne
            one goal: power and mass

Comment

Originally posted by annevdploeg View Post
              wooww kerel.

en je kan kleiner worden als je stopt met creatine omdat creatine heel veel vocht vast houd.
              (naar mijn weten)

en waarom kuren als je niet eens een goed voedings schema en trainings schema hebt.

STOP DIRECT MET KUREN.

Zo anne wijze woorden ik ben blij dat je er van geleerd heb, nu hopen dat deze gast dat ook doet

Comment

wooww kerel.

(naar mijn weten)

STOP DIRECT MET KUREN.
                EN GA NAAR DE DOKTER.

om je te laten controleren.
                en waar hebt je die shit gekocht toch niet bij een dealertje in de buurt die toevalig ook drugs verkoopt en zelf niet traint.

wand die weten niet wat ze verkopen.

groeten anne
                nee man hij verkoopt geen drugs
                hij heeft een sportcentrum en heeft die zelf ook gebruikt(zelf bodybuilder geweest).

Comment

Originally posted by Taron View Post

nee man hij verkoopt geen drugs
                  hij heeft een sportcentrum en heeft die zelf ook gebruikt(zelf bodybuilder geweest).
                  Wat een hannes. Dan had hij wel kunnen weten dat het belachelijk stupide is om die spullen aan een zeventienjarige te verkopen.

@ annevdploeg
                  Je bent inderdaad flink bijgetrokken, had dit zo niet van je verwacht.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Weet je wel de nadelen van as? Weet je wel wat het met je doet?
                    Ga je daar maar eens in verdiepen.
                    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

jah tuulk ben ik bij getrokken.

ik heb de slagen van de zweep ook wel gehad.
                      en probeer anderen alleen maar te helpen.
                      maar 1 ding wat ik niet snap.

waarom verkoopt jou (trainer) jou spul en maakt geen voedings schema en trainings schema voor je hij moet dat op het minst weten als ie bodybilder is .
                      toen ik spul bij mijn sportbegeleider haalde die tevens ook bodybilder is zij hij meteen is dit en dit wel in orde anders kan je het beter niet doen.
                      en wat ik nog steeds niet snap is waarom je niet goed traind.

ik praate laatst met een nieuwe ling en die zij jah straks even anabolen en dan lkkr 1 keer in de week trainen en lkkr chillen en suipen moet je zien word ik zo maar gespierd ff anabolen. .
                      ik heb het hem maar even uitgeleerd omdat ik zelf wel mee gemaakt heb hoe het zit en heb ceker geleerd wat het beste is.

maar waarom heb je niet gewoon op dit forum gevraagd wat het beste is.
                      hier zijn prof bodybilders en zij hebben er alle verstand van DUS NEEM DAT A.U.B AAN.
                      en ik zeg dit niet om je aftekraken maar om je te weer houden van nog een fout.

suc6 groeten anne.

Comment

amen
                        Who's the Chef

Comment

nee!
                          ik heb niet van mijn eigen trainer gekocht.
                          ik heb van een andere sportcentrum eigenaar gekocht.
                          maar omdat ik hem ei dat ik eerder ook had gebruikt geloofde die mij direct.
                          ik vroeg allen wat zou best moeten gebruikten.....\

maar bedantkt voor al die info. tot nu toe jongens

Comment

nou jah om een lang verhaal kort te maken.
                            je vraag was wat moet ik doen.

simpel zat.

ga naar de dokter en leg het hem uit. als je dat niet wilt omdat je bang bent dat je ouders er achter komen doe je dat niet (maar je riskeerd het met je lichaam)en de dokter gaat echt niet je ouders op bellen als je zegt dat hun het niet mogen weten. en anders kan je die kerel vragen om wat info waar je het gekocht hebt.

stop met kuren.meschiem over 4 jaar als je dan wat ouder en wat breder bent. (en volgroeid).

ga minstens 3 keer in de week trainen en goed eten anders schiet het niet op.

greetz.

Comment

nou jah om een lang verhaal kort te maken.
                              je vraag was wat moet ik doen.

simpel zat.

ga naar de dokter en leg het hem uit. als je dat niet wilt omdat je bang bent dat je ouders er achter komen doe je dat niet (maar je riskeerd het met je lichaam)en de dokter gaat echt niet je ouders op bellen als je zegt dat hun het niet mogen weten. en anders kan je die kerel vragen om wat info waar je het gekocht hebt.

stop met kuren.meschiem over 4 jaar als je dan wat ouder en wat breder bent. (en volgroeid).

ga minstens 3 keer in de week trainen en goed eten anders schiet het niet op.

greetz.
                              Amen inderdaad pater!
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

heej taron leef je nog.
                                denk moet maar even horen of ie het overleefd heeft.

betwijfel het.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X