tren ace + testo enth

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tren ace + testo enth

hallo,

ik train ongeveer een goede 4 a 4.5jaar en ben sinds vorige jaar begonnen met kuren omdat ik zeer moeilijk bijkom kwa spiermassa ondanks vaak wisselen van eetschema's en trainingsschema's.

ik zou binnen 3weken willen beginnen met een kuur met tren acetaat + testo enthaat + eventueel d-boll als kickstart.
    lees ook veel dat tren samen of achteraf met winny wordt gebruikt maar denk dat het dan een beetje veel gaat worden voor mij als ik achteraf nog winny ga toevoegen aan mijn kuur
    dit is mijn 3de kuur. ik heb vorige jaar deca+susta (8w)+winny (2weken) gebruikt en in mijn 2de kuur deca + testo enth (10weken)+clenbuterol 4weken en altijd nolvadex en clomid (+pregnyl) gebruikt als nakuur.
    ik heb dus nog nooit tren gebruikt en wou dus vragen als dit een goede kuur is.
    alle reacties en info over sides zijn welkom.

(w1-3 d-boll 30mg ed) eventueel als kickstart
    w1-2 testo enth 750mg/w
    w3-11 testo enth 500mg/w
    w1-9 tren ace 75mg eod
    (w12-14 clenbuterol siroop) eventueel. heb nog 250ml over vandaar

nakuur :
    w14-15 nolvadex 40mg ed
    w16-17 nolvadex 20mg ed

heb ook nog pregnyl klaar liggen voor in geval van

In grote lijnen een aardige kuur. De test ent op 500-750mg 12 wkn. De dbol als kickstrat op 50mg/d de eerste 6 weken. En de laatste 6 wkn tren ace(is nml nogal een heftig goedje ivm het herstel; eod 75mg/d voor een eerste keer tren ace). Wel Nolvadex bij de hand want zowel dbol als test zorgen voor een aardige bloat en in het geval van gevoelige tepels(bitch tits). De clen bewaren voor een cut cycle. Dit is een pure bulk cycle.

Grtz

Comment

Tja, ik vind het wel wat.
      Wat waren je ervaringen en resultaten de vorige keer met clenbuterol achteraf, gebruiktje je het toen als anti-katabool?

Comment

Ik zou alleen tren e. nemen i.p.v. tren a. dat heb je dat kut prikken niet elke keer. Daar word je gek van zeker als 9 weken moet gaan prikken...

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ik heb de clen toen gebruikt om achteraf meer droog te komen staan en ik vind dat het goed gewerkt heeft. wel samen met een goed eetschema en cardio. en het is naar het schijnt een eiwitsparend middel. heb ook geen last gehad van trillende handen, wel veel zweten en een hogere hartslag uiteraard.

Comment

ik heb enkel nog tren ace liggen vandaar deze keuze harold. ik weet dat het veel gaat worden als ik 9weken om de dag moet gaan prikken. maar ben bereid dat ervoor over te hebben als ik zo groot en sterker word

testo enth + tren ace mag toch in 1 spuit opgetrokken worden he of vergis ik mij? dat bespaard mij dan weer een heel aantal prikken.
            ofwel moet ik doen zoals riki voorsteld

1-6w d-boll 50mg/d
            6-12w tren ace 75mg/eod (0.5ml)
            1-12w testo enth 500mg/w

is 50mg/d d-boll niet veel? heb er geen idee van, heb het nog nooit gebruikt.
            en is 6weken tren ace lang genoeg om er voldoende resultaat uit te halen.
            dbol en test zorgen voor een aardige bloat?wat bedoel je daarmee?
            heb ook gehoord dat winstrol tabs veel gebruikt worden als je bitch tits krijgt tijdens gebruik van tren en testo, klopt dat? heeft er iemand al ervaring mee.
            alle hulp is welkom want wil een goed kuurschema op punt stellen.

alvast bedankt voor de info en tips heren

grtz

Comment

Originally posted by mr-remco View Post
              ik heb enkel nog tren ace liggen vandaar deze keuze harold. ik weet dat het veel gaat worden als ik 9weken om de dag moet gaan prikken. maar ben bereid dat ervoor over te hebben als ik zo groot en sterker word

testo enth + tren ace mag toch in 1 spuit opgetrokken worden he of vergis ik mij? dat bespaard mij dan weer een heel aantal prikken.
              ofwel moet ik doen zoals riki voorsteld

1-6w d-boll 50mg/d
              6-12w tren ace 75mg/eod (0.5ml)
              1-12w testo enth 500mg/w

is 50mg/d d-boll niet veel? heb er geen idee van, heb het nog nooit gebruikt.
              en is 6weken tren ace lang genoeg om er voldoende resultaat uit te halen.
              dbol en test zorgen voor een aardige bloat?wat bedoel je daarmee?
              heb ook gehoord dat winstrol tabs veel gebruikt worden als je bitch tits krijgt tijdens gebruik van tren en testo, klopt dat? heeft er iemand al ervaring mee.
              alle hulp is welkom want wil een goed kuurschema op punt stellen.

alvast bedankt voor de info en tips heren

grtz
              Mogen allebei in een spuit. Ik vind de ace een stuk beter dan de ent versie van tren, om de praktijk, theoretisch is dat niet mogelijk want het is dezelfde stof. De clen gaat je niks extra brengen. Laat de nieuw aangewonnen massa een paar maanden zitten en ga dan cutten. Je resultaat zal veel beter zijn.

Grtz

Comment

tren is 8 weken lang zat. 12 weken is enorm lang. is heftig goedje, dude.
                week 1-4 dboll kickstart. 6 weken kickstart is onzin. dan heet het geen kickstart. dan is het al een hele kuur.
                tren ook die eerste weken 6-8 weken. hooguit 10.
                test idd 12 weken. 500mg. meer als zat. je zal zien. gaat als speer.
                clen zal wel wat positieve invloed hebbe, maar ook negatief. tenminste dat had ik, want met trainen schoot vaak overal de kramp in, zo heftig werd ut. uiteraard is dat een supertraining, kramp. gege. no pain no gain. maar dan toch liever zonder kramp.
                lang verhaal kort:
                testo: 12 weken 500mg, 2x per week prikken
                tren: 8 weken eod 75mg. (eigenlijk is dagelijks prikken 't beste)
                dboll: 4 weken 40mg ed.
                let op: goeie dboll is 40mg zat. ennuh... dboll werkt als speer met tren, dus zou jammer zijn als je ze na elkaar neemt.
                clen niet gebruiken gewoon omdat je het nog hebt. dan kan ik ook nog van alles door elkaar gooien.
                bewaar clen maar voor wat riki zegt: keertje in de cut. als je nu droge massa wilt aankomen moet je flink in je eetschema poeren
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik vind 30mg dboll meer dan voldoende als het je eerste keer is dat je dat doet.
                  Je kan beter altijd zo laag mogelijk beginnen met dosissen.
                  eat eat eat and look like a freak!

Comment

bedankt heren voor de uitleg. ben al heel wat wijzer geworden.
                    ik was nooit van plan om tren 12weken te nemen, hooguit 8-9weken. want heb totaal geen idee wat ik van dit product moet verwachten kwa gains en sids? clen ga ik idd weg laten voor wanneer ik eens ga cutten.
                    dus denk dat ik bruce zijn uitleg ga volgen.

1-4w d-boll 30mg ed eventueel verhogen naar 40mg ed
                    1-9w tren ace 75mg eod
                    1-12w testo ent 500mg/w

15-16w nolvadex 40mg ed
                    16-17w nolvadex 20mg ed

is mijn nakuur in orde of te hoog gedoseerd of moet er nog iets bij?

grtz

Comment

Originally posted by mr-remco View Post
                      bedankt heren voor de uitleg. ben al heel wat wijzer geworden.
                      ik was nooit van plan om tren 12weken te nemen, hooguit 8-9weken. want heb totaal geen idee wat ik van dit product moet verwachten kwa gains en sids? clen ga ik idd weg laten voor wanneer ik eens ga cutten.
                      dus denk dat ik bruce zijn uitleg ga volgen.

1-9w tren ace 75mg eod
                      1-12w testo ent 500mg/w

15-16w nolvadex 40mg ed
                      16-17w nolvadex 20mg ed

is mijn nakuur in orde of te hoog gedoseerd of moet er nog iets bij?

grtz
                      Wat Hcg lijkt me in de nakuur wel verstandig. De Nolvadex is oke.

Comment

ja ik Hcg klaar liggen pregnyl (6x5000i.e) voor dadelijk na de kuur

Comment

ik heb op het laatste moment nog tren enth kunnen krijgen. en nu zou ik de tren ace willen vervangen door de tren enth.
                          tren testen heb ik nu (=100mg tren enth + 100mg testo enth/ml).
                          bestaat er ook 100% tren enth? enkel tren enth bedoel ik dus?

als ik deze tren testen zet dan moet ik maar 250mg/w testo bij gebruiken want er zit in de tren al 100mg/ml testo.

1-9w tren enth 300mg/w
                          1-12w testo ent 250mg/w

15-16w nolvadex 40mg ed
                          16-17w nolvadex 20mg ed

Comment

Originally posted by Riki View Post
                            Mogen allebei in een spuit. Ik vind de ace een stuk beter dan de ent versie van tren, om de praktijk, theoretisch is dat niet mogelijk want het is dezelfde stof. De clen gaat je niks extra brengen. Laat de nieuw aangewonnen massa een paar maanden zitten en ga dan cutten. Je resultaat zal veel beter zijn.

Grtz
                            Maar wat ik al zei, hij kan de clen toch ook gebruiken als anti-katabool, en zo zijn massa beter behouden? Zo ja, welke dosis 2 keer 40mcg?
                            Ben zelf bezig met een tren kuurtje en wil zelf ook clen als anti-katabool gaan gebruiken!?

Comment

Originally posted by zwaan View Post
                              Maar wat ik al zei, hij kan de clen toch ook gebruiken als anti-katabool, en zo zijn massa beter behouden? Zo ja, welke dosis 2 keer 40mcg?
                              Ben zelf bezig met een tren kuurtje en wil zelf ook clen als anti-katabool gaan gebruiken!?
                              wanneer neem je dan de clen? dag na laatste prik??

scuees met je kuur en jij ook remco

greetz denjv

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X