hallo,
ik train ongeveer een goede 4 a 4.5jaar en ben sinds vorige jaar begonnen met kuren omdat ik zeer moeilijk bijkom kwa spiermassa ondanks vaak wisselen van eetschema's en trainingsschema's.
ik zou binnen 3weken willen beginnen met een kuur met tren acetaat + testo enthaat + eventueel d-boll als kickstart.
lees ook veel dat tren samen of achteraf met winny wordt gebruikt maar denk dat het dan een beetje veel gaat worden voor mij als ik achteraf nog winny ga toevoegen aan mijn kuur
dit is mijn 3de kuur. ik heb vorige jaar deca+susta (8w)+winny (2weken) gebruikt en in mijn 2de kuur deca + testo enth (10weken)+clenbuterol 4weken en altijd nolvadex en clomid (+pregnyl) gebruikt als nakuur.
ik heb dus nog nooit tren gebruikt en wou dus vragen als dit een goede kuur is.
alle reacties en info over sides zijn welkom.
(w1-3 d-boll 30mg ed) eventueel als kickstart
w1-2 testo enth 750mg/w
w3-11 testo enth 500mg/w
w1-9 tren ace 75mg eod
(w12-14 clenbuterol siroop) eventueel. heb nog 250ml over vandaar
nakuur :
w14-15 nolvadex 40mg ed
w16-17 nolvadex 20mg ed
heb ook nog pregnyl klaar liggen voor in geval van
ik train ongeveer een goede 4 a 4.5jaar en ben sinds vorige jaar begonnen met kuren omdat ik zeer moeilijk bijkom kwa spiermassa ondanks vaak wisselen van eetschema's en trainingsschema's.
ik zou binnen 3weken willen beginnen met een kuur met tren acetaat + testo enthaat + eventueel d-boll als kickstart.
lees ook veel dat tren samen of achteraf met winny wordt gebruikt maar denk dat het dan een beetje veel gaat worden voor mij als ik achteraf nog winny ga toevoegen aan mijn kuur
dit is mijn 3de kuur. ik heb vorige jaar deca+susta (8w)+winny (2weken) gebruikt en in mijn 2de kuur deca + testo enth (10weken)+clenbuterol 4weken en altijd nolvadex en clomid (+pregnyl) gebruikt als nakuur.
ik heb dus nog nooit tren gebruikt en wou dus vragen als dit een goede kuur is.
alle reacties en info over sides zijn welkom.
(w1-3 d-boll 30mg ed) eventueel als kickstart
w1-2 testo enth 750mg/w
w3-11 testo enth 500mg/w
w1-9 tren ace 75mg eod
(w12-14 clenbuterol siroop) eventueel. heb nog 250ml over vandaar
nakuur :
w14-15 nolvadex 40mg ed
w16-17 nolvadex 20mg ed
heb ook nog pregnyl klaar liggen voor in geval van
Comment