nieuwe kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuwe kuur

hallo dan,

mijn nieuwe kuur is binnen en ga volgende week beginnen.

week 1 tot week 12 test enanthate 500 mg
    week 1 tot week 11 deca 400 mg
    week 14 tot week 18 clomid 50 mg
    week 14 tot week 18 nolva 40 mg

lekker en vertrouwd deze cycle voor mij.dit is mijn vierde kuur en mijn laatste was een anderhalf jaar geleden.
    doe geen orals meer omdat het beter voor mijn lichaam is en al aardig op leeftijd ben.
    wil een kilo of 8 pakken met deze kuur en mijn stats zijn 1.90 90 kilo en vetperc. weet ik niet.
    keep you guys posted.

greetzz.

denk dat ik van week 12 tot 14 nog een test prop erbij doe,dan heb ik die overbrugging naar de nakuur.
    trainen ging top vanmorgen en nu eten hahha..greetzz.

Comment

Keurige (na)kuur en prima doses. Eerste 4 weken zou je een kickstart met anavar kunnen doen. Is niet zo belastend hoor. Ik ben zelf ook 38, dus ik weet wat je bedoelt. Zou wel HCG bij de hand houden, want deze kuur op jouw leeftijd gaat de boel platleggen.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

vette kuur, bijna zelfde als wat ik ga doen
        doe er test p, kick start,hcg en proviron bij, mischien een idee

suc6
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
          Keurige (na)kuur en prima doses. Eerste 4 weken zou je een kickstart met anavar kunnen doen. Is niet zo belastend hoor. Ik ben zelf ook 38, dus ik weet wat je bedoelt. Zou wel HCG bij de hand houden, want deze kuur op jouw leeftijd gaat de boel platleggen.
          daar twijfelde ik nog over om een oral te doen als winstrol of anavar en ga toch voor de anavar.
          dianabol heb ik in eerdere kuren gedaan maar daar pas ik toch voor.
          ik zat te denken aan 40 mg anavar per dag lijkt me wel oke.
          wat de hcg betreft daar heb ik helemaal geen ervaring mee en wanneer en hoeveel zou je moeten nemen of beginnen?
          is het niet zo dat ik met deze nakuur al behoorlijk herstel.

greetzz.

Comment

Pregnyl is ook tegen het krimpen van je ballen.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

nette kuur king36

Comment

thanks man..met de anavar als opstart is hij helemaal compleet.
                wat betreft de hcg moet ik nog even kijken.

Comment

sorry maar, waarom zo'n dosissen op zo'n stats? Je zit op meer als een gram per week op quasi beginnerstats als ik zo eerlijk mag zijn.
                  Last edited by Genjuro; 15-02-2008, 23:03.
                  the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                    sorry maar, waarom zo'n dosissen op zo'n stats? Je zit op meer als een gram per week op quasi beginnerstats als ik zo eerlijk mag zijn.
                    ben de laatste 15 jaar altijd rond de 90 kilo geweest en dit wordt mijn vijfde kuur(dacht 4e eerder vermeld.) in zon kuur pak ik altijd(meestal) een kilo of 6 a 8 en dan kuur ik ruim een jaar niet en kom ik meestal weer uit op de 90 a 92 kilo.
                    maar wat ik al eerder heb gezegd is dat je niet zo erg moet kijken naar de stats van iemand of van jezelf.
                    je moeten nemen of voelen wat zelf goed voor je is en dat is bij mij altijd goed bevallen deze dosis dus houd ik het daarbij.enig ervaring heb ik onderhand wel na 20 jaar training maar het is altijd goed om bepaalde dingen te bespreken toch.

greetzz.

Comment

en dinsdag ga ik beginnen..lekker.greetzz.

Comment

Succes dan maar! HCG kun je aan het eind van je kuur gebruiken, nog voor je nakuur. De kunst is om je teelballen in de gaten te houden. Check nu het formaat en controleer dat iedere week. Als ze wat 'sponzig' worden, is dat meestal een voorteken dat ze gaan krimpen. Dat kan in week 5 al gebeuren. Op dat moment heb je 2 keuzes:

1. je spuit vanaf die week zo'n 500 iu HCG mee om je teelballen op formaat te houden
                        2. je spuit na je kuur (en dus vóór je nakuur) 1 of 2 x 1500 tot 2500 iu HCG om je teelballen (hopelijk) weer op formaat te krijgen.

De laatste methode is de oudste en stamt uit de tijd dat kuurtjes 6-8 weken duurde. Tegenwoordig is 12 weken kuren al normaal en dus is de 1e methode in zwang gekomen. Dit vanuit het motto: 'voorkomen is beter dan ...'.

Voor anavar is 40 mg genoeg! Degenen die op 80 mg of meer gaan zitten proberen van een mild anabool een sterk anabool te maken. Dat is complete onzin.
                        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Mooie kuur kerel suc6
                          Who's the Chef

Comment

@been,bedankt man gaat goed komen.

@sym,goed verhaal man en denk dat ik de hcg erbij ga halen.
                            nog een vraag: hoe zet je die hcg in welke hoeveelheden en welk soort spuit?
                            daar heb ik dus nog geen ervaring mee,hoop dat jullie me kunnen vetellen hoe en wat.thnx alvast.greetzz.

Comment

alvast veel succes King

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X