Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
@sym,goed verhaal man en denk dat ik de hcg erbij ga halen.
nog een vraag: hoe zet je die hcg in welke hoeveelheden en welk soort spuit?
daar heb ik dus nog geen ervaring mee,hoop dat jullie me kunnen vetellen hoe en wat.thnx alvast.greetzz.
Hch zet je tweemaal per week subcetaan, je kan het intramuscelair doen maar waarom als sub ook goed is, hcg zijn meestal 2 flesjes , 1 met poeder en 1 met water (geen gewoon water maar kan nu effe niet op de naam komen) , je spuit dat water bij het poeder, dat trek je dan op en zet je gewoon in je buik, optrekken zou ik een optreknaald gebruiken voor te spuiten kan je 0,4 x20 ofzo nemen, het gaat ook met een insulinespuit maar die naaldjes zijn te kort voor op te trekken
Hch zet je tweemaal per week subcetaan, je kan het intramuscelair doen maar waarom als sub ook goed is, hcg zijn meestal 2 flesjes , 1 met poeder en 1 met water (geen gewoon water maar kan nu effe niet op de naam komen) , je spuit dat water bij het poeder, dat trek je dan op en zet je gewoon in je buik, optrekken zou ik een optreknaald gebruiken voor te spuiten kan je 0,4 x20 ofzo nemen, het gaat ook met een insulinespuit maar die naaldjes zijn te kort voor op te trekken
Grtz
dat is duidelijk man..bedankt en ik haal het van de week even op dan heb ik het alvast liggen.greetzz.
dat is duidelijk man..bedankt en ik haal het van de week even op dan heb ik het alvast liggen.greetzz.
aangezien ik altijd wel last krijg van gyno dacht ik eraan om arimidex bij de hand te houden als het begint.
heb wel ervaring gehad met nolva tijdens een kuur al vanaf week 4 en dat hielp toch niet zo geweldig,daarom zat ik aan arimidex te denken want Arimidex saboteert het enzym aromatase dat testosteron omzet in oestrogenen, Geen oestrogenen, meer testosteron toch?
en ook denk ik dat de hele kuur te doen.
jullie mening?greetzz.
twee dagen verder en we gaan eigenlijk heel goed,zit vaak in het koppie als je eenmaal begonnen bent dan merk je meteen dat je weer aan de kuur zit.
trainen gaat top,vandaag schouders getraind en pakte met side raises al meer kilo's dan voorheen.goede pomp ook die ik in de avond nog voel,erg goed dus.
morgen rug biceps dus ben benieuwd hoe dat weer gaat na drie dagen anavar en de test en deca.
heb voor het eerst gezet met een 0,6 x 25 en vind ik beter dan de 0,8 x 40 die ik voorheen gebruikte,nu wel in het been en voorheen in het bil.
greetzz.
Let met arimidex erg op je bloedbeeld, het zorgt dat je HDL-cholesterol enorm keldert, zo ook letrozole. Beide zijn heel slecht voor je HDL-cholesterol.
Niet al te vet eten en let zeker op verzadigde vetzuren.
arimidex ga ik toch niet gebruiken omdat ik toch meer en betere ervaring heb met nolva tijdens mn kuur.
ook alleen als ik de gyno krijg want voorlopig ga ik als de brandweer.
voel me goed en sterk en ook een geweldige pomp.
denk dat anavar bij iedereen verschillend werkt,bij mij werkt het top en dat op 40 mg per dag.
ben benieuwd wat er gaat gebeuren als de test in zijn verhaal komt.
hcg ga ik niet gebruiken,uiteindelijk blijft het toch allemaal uitstel van executie.
houd het toch op nakuur nolva en clomid.
en bij mijn vorige kuren heb ik het altijd zo gedaan en is ook wel oke bevallen.
heel misschien dat ik de na de kuur ga overbruggen met weer anavar en dan 20 mg per dag voor drie maanden en dan weer een test kuur.
greetzz.
Pcies bridgen die kuren, ga het na me kuur ook proberen, zo ie zo met 20 mg dianabol in de ochtend, en eventueel primobolan erbij.
ook al zijn de meningen verdeeld over het mogelijke niet kunnen herstellen van je eigen produktie. Ik denk dat het wel kan, dit mede omdat primo zeer mild is, en bij een dosis van 200mg per week weinig tot niet onderdrukt, dus waarom zou een deel van je eigen test produktie dan niet kunnen herstellen?!
jij hebt het over primo dat is prima hoor,maar voor mij gaat dat verhaal niet op dat je herstelt met hcg en dat zie ik bij genoeg jongens om me heen die flink kuren.
ik gebruik de nolva en de clomid omdat ik daar ervaring mee heb en dat het wel een klein beetje werkt.
voor de rest ben ik van mening dat je het zelf moet doen na de kuur om dan goed(heel goed) te eten,blijven trainen en veel rust nemen als dat lukt.
natuurlijk heb je een dip maar uit mijn ervaring duurt dat niet langer dan twee maanden.
greetzz.
ohja en voor de mensen die nooit anavar hebben gebruikt,probeer het eens want dit spul werkt bij mij erg goed,zeker als je wat ouder bent schijnt het goed te werken.nou ben ik al een beetje op leeftijd maar dat het werkt is een feit.
goed sterk vanmorgen met squaten normaal zat in mijn laatste set rond de 110 en nu kwam ik sinds jaren weer op de 120.erg positief dus.
greetzz.
arimidex ga ik toch niet gebruiken omdat ik toch meer en betere ervaring heb met nolva tijdens mn kuur.
ook alleen als ik de gyno krijg want voorlopig ga ik als de brandweer.
voel me goed en sterk en ook een geweldige pomp.
denk dat anavar bij iedereen verschillend werkt,bij mij werkt het top en dat op 40 mg per dag.
ben benieuwd wat er gaat gebeuren als de test in zijn verhaal komt.
hcg ga ik niet gebruiken,uiteindelijk blijft het toch allemaal uitstel van executie.
houd het toch op nakuur nolva en clomid.
en bij mijn vorige kuren heb ik het altijd zo gedaan en is ook wel oke bevallen.
heel misschien dat ik de na de kuur ga overbruggen met weer anavar en dan 20 mg per dag voor drie maanden en dan weer een test kuur.
greetzz.
Anvar icm test werkt anders dan enkel anavar op zich. Spreek uit ervaring. Test verdoezelt de verhardende werking van de anavar een pak. Dus in de eerste 3 weken dat de test zich opbouwt zul je wat van de anavar merken, maar als de test eenmaal op zijn waarde zit is mijn inziens zonde om ze erbij te blijven nemen.
als de test zijn werk gaat doen is dat na drie weken pas en dan hoef ik nog maar een week anavar en dat heeft zijn werk dan wel gedaan.
merk dat het nu heel goed gaat en een hoop kracht geeft.
als de test zijn werk gaat doen is dat na drie weken pas en dan hoef ik nog maar een week anavar en dat heeft zijn werk dan wel gedaan.
merk dat het nu heel goed gaat en een hoop kracht geeft.
greetzz.
Dat zeg ik toch. Echter tijdens die drie weken win je enkel wat kracht en sta je wat harder maar je wint er geen spiermassa mee. En gezien je bulk cycle was dbol beter van toepassing. Enfin.
Dat zeg ik toch. Echter tijdens die drie weken win je enkel wat kracht en sta je wat harder maar je wint er geen spiermassa mee. En gezien je bulk cycle was dbol beter van toepassing. Enfin.
Grtz
dianabol doe ik niet meer vriend,dat heb ik in mijn eerdere kuren jaar of tien geleden al vaak gedaan en nu wilde ik deze combi omdat hij erg lekker is en ook goed als je wat op leeftijd bent.
bij mij op de gym zijn er meerdere die deze kuur tot zich nemen en gaan ook erg goed.
de combi anavar test is gewoon erg goed qua kracht en massa en de d-boll is zo veel vocht met een test erbij helemaal.
bij deze kuur pak je behoorlijke nette en droge spieren.enfin.
Anvar icm test werkt anders dan enkel anavar op zich. Spreek uit ervaring. Test verdoezelt de verhardende werking van de anavar een pak. Dus in de eerste 3 weken dat de test zich opbouwt zul je wat van de anavar merken, maar als de test eenmaal op zijn waarde zit is mijn inziens zonde om ze erbij te blijven nemen.
Grtz
en je leest ook niet goed vriend,de anavar blijf ik niet mn hele kuur nemen ik ga het overbruggen(dus na mijn kuur om de hardheid en kracht te behouden voor mijn volgende kuur.
bridgen noemen ze dat geloof ik.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment