nieuwe kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Van de week een keelontsteking gehad wat wat dus niet echt bevoordelijk was voor mijn eetschema.
    Ik had zoveel pijn dat ik elke dag zeker acht paracetamol per dag weg at en dat hielp wel een beetje.
    Heb dus heel veel shakes moeten drinken ipv vast voedsel wat veel makkelijker slikken is natuurlijk.
    trainen deed ik om de dag en ging wel oke maar niet optimaal vanwege die pijn.
    Gaat nu weer een stuk beter en merk in de kuur dat het wel meevalt die griep die ik had.
    De deca zet ik nu op de 400 mg per week en de test 500 mg om de vijf dagen en de proviron 75 mg per dag tot einde kuur.
    Weekendje rust nu,en maandag weer knallen.grtz.

Comment

Klote kerel. Kijk wel uit met die paracetamol, is levergiftig, dus zou er geen alcohol/orals bij nemen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Vanmorgen schouders gepakt met 34 kilo aan dumbell,deed ik twee weken geleden nog 28 kilo dus dat gaat erg goed.
        side raises deed ik met 20 kilo,en dat was ook weer een vooruitgang.
        Ik had ook een hele goede pomp en ben toch wel flink gegroeid de afgelopen weken.grtz.

Comment

Bijna twaalf weken kuur nu en ik trek hem door tot week 20 en da de nakuur.
          Deca dus tot week 19 en de test tot week 20 en dan de nakuur met nolva en clomid.
          Gaat erg lekker,groei nog steeds behoorlijk en wordt alleen maar sterker.
          Zit nu wel aan de nolva 20 mg per dag ivm de onvermijdelijke gyno.
          Tepels werden snel pijnlijk en schijven eronder zijn flink gegroeid,ben nog net geebn lekker wijf met tieten.
          Hoop dat ik er binnen een week of twee vanaf ben anders maar wachten tot na de kuur.
          Ik heb gelukkig voor de rest weinig tot geen side effects.grtz.

Comment

Wat zijn je gains tot nu toe?

Zou je de deca niet beter kunnen stoppen en de laatste weken op test door draaien?
            Who's the Chef

Comment

Wat weeg je nu dan? En kun je eens een voorbeeldje geven van wat je eerst haalde met squat/dl/bank en nu?
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by Been View Post
                Wat zijn je gains tot nu toe?

Zou je de deca niet beter kunnen stoppen en de laatste weken op test door draaien?
                Laatste paar weken niet zoveel zwaarder geworden,ben nu ongeveer negen kilo aangekomen in totaal.
                Weinig vocht dus dat is erg prettig.

Deca doe ik tot week 16 en de test tot 20.
                Inderdaad wel wat beter ja.grtz.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Wat weeg je nu dan? En kun je eens een voorbeeldje geven van wat je eerst haalde met squat/dl/bank en nu?
                  Voor de kuur bankte ik met 90 kilo 6 keer en nu 120 kilo 4 keer dus goed sterk geworden.

Comment

Originally posted by king36 View Post
                    Voor de kuur bankte ik met 90 kilo 6 keer en nu 120 kilo 4 keer dus goed sterk geworden.
                    Netjes.

sigpic

Comment

Ja toch,ben ik ook heel tevreden mee.

Vanmorgen gedipt met 30 kilo extra aan mijn lichaam en dat zes keer,voor de kuur dipte ik gewoon mijn eigen gewicht dus ook een grote vooruitgang.grtz.

Comment

Dat is echt een dikke sprong bro. Zeker lekker.

sigpic

Comment

Ben nog steeds aan het groeien maar merk wel dat het ietsminder hard gaat dan voorheen.
                          Nog een week of vier a vijf en dan ga ik over op de nakuur.
                          Eet nog steeds goed en het trainen gaat heerlijk.
                          Alleen wat moeite af en toe met plassen,merk toch dat de prostaat wat minder werkt.
                          Voor de rest blijven knallen.grtz.

Comment

Brute gains...damn dat wil ik ook wel

edit: lees nu pas van de gyno. Is dat niet ontzettend klote? Verdwijnt het uberhaupt naderhand nog wel? Daar moet ik dan weer niet aan denken

Comment

zo, das aardig sterker gworden dus. dat is niet verkeerd. hebbie speciaal schema?
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                                Brute gains...damn dat wil ik ook wel

edit: lees nu pas van de gyno. Is dat niet ontzettend klote? Verdwijnt het uberhaupt naderhand nog wel? Daar moet ik dan weer niet aan denken
                                Meestal verdwijnt het wel weer bij mij als ik gestopt ben met mijn nakuur,nu is het al minder aan het worden omdat ik alweer een tijdje op de 20 mg per dag zit.
                                Soms blijft er een klein bobbeltje in een van mijn tepels zitten maar heb er voor de rest geen last meer van dan.grtz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X