Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Rug blijft gewoon grof baas. Echt een streven. Dat vocht zou je geen barst uit moeten maken, na je kuur trekt dat vanzelf weg. En je bent wel al een stuk droger.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Ja ha, wel goed gegroeid, maar wel een shit-load aan vocht, zou er nu niks aan proberen te doen, maar misschien is het wat, om als je le laatste test prik erin hebt gejankt een week of 6 winny depot te nemen, om wat harder en vasculairder en minder bloated eruit te komen.
als je mn schema bekijkt zie je dat ik nu aan winny zit. en als die op is gelijk verder met masteron en prop van viromone.
dan zit alles er zo'n beetje op.
eerste week oktober.
ik geloof wel dat het groeihormoon voorstelt ja. wou es ff kijken wat dat doet. kzal wel zien. anders toch weer andere zooi erin. niet geprobeerd, dan weet je het ook niet he.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment