eesrte kuur begonnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat zijn je stats, bro?

Ik vind dat je bijzonder weinig eet voor iemand die kuurt.

Je moet echt beuken met je voeding.....stampen en proppen en dan komen die kilo's echt wel.

Comment

en zo eet ik bijv. op rustdag.

07.00
      -10gr soja, 10gr wei, 3gr bcaa’s 20 0 0
      -sinasappel 1 13 0
      -crackers brinta vezelfit 4x 2 16 0
      08.30
      -tosti ham en kaas 19 27 10
      -1snee brood met rookvlees 8 12 3
      -aktimel 3 5 1
      -appel 1 14 0
      10.30
      -1snee brood met kipfile 10 13 3
      -1snee brood met rookvlees 8 12 3
      -1 snee brood met pindakaas 7 15 13
      -melk 200ml 7 9 3
      12.30
      -2 pistoletjes met kaas, kipfile, rookvlees en ham 35 60 13
      15.00
      -havermout met melk, tarwekiemen, lijnzaad en zemelen 19 59 10
      -gekookt ei 2x 14 0 12
      -kiwi 0 6 0
      17.30
      -avondeten 32 57 16
      20.00
      -vruchtenkwark 225gr. 15 10 0
      -gemengde noten 25gr. 6 3 13
      22.00
      -30gr caseine 27 0 0

totaal 3160 234 331 100

Comment

ben 1.80.

Lichaamsgewicht: 80 KgVetpercentage: 13 %Vet Vrije Massa: 69.6 Kg80*0.87Basisbehoefte: 1670.4 Kcal69.6*24Sporttoeslag: 167 Kcal1670.4*0.1Arbeidstoeslag: 501.1 Kcal1670.4*0.3Sportieve arbeidstoeslag: 600 Kcal1670.4*600------- +Totale dagelijkse behoefte energie: 2939 KcalDagelijkse behoefte Eiwitten: 153 Gram69.6*2.2)Dagelijkse behoefte Vetten: 65 Gram(2939*0.2)/9Dagelijkse behoefte Koolhydraten: 435 Gram(2939-(65*9)-(153*4))/4

ik dacht eigenlijk wel dat het genoeg was. doe verder ook helemaal niks. hoef niet hard te werken ofzo.en een beetje minder vet zou ik ook niet erger vinden. bijna iedereen die ik ken die kuurt en kijkt het helemaal niet zo nou met voeding en doen maar wat die komen al 10kg aan in 4 weken.

Comment

zal ik doorgaan of niet? nou weet ik het nie meer. heb nog 2 dichte 10ml vials ik kan ze nog teruggeven. ik geloof er eigenlijk niet zo in dat het er nou inklapt. mensen die hetzelfde gebruikten voor de eerste keer ook zonder kickstart of frontload zijn ook bij 4 weken zeker 10 kg zwaarder.

Comment

Gear is dus fake, en je voedingsschema is zoals Testo al aangaf, veel te weinig. Ik kuur niet, weeg iets meer dan jou en eet rustig 1,5 keer zoveel als jij als onderhoud.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zou je shizzle inruilen voor echt geld, en gaan kuren als je je voeding op orde hebt.

Comment

wat eten jullie dan wel nie post eens een voorbeeld van jullie voedingschema dan.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Gear is dus fake, en je voedingsschema is zoals Testo al aangaf, veel te weinig. Ik kuur niet, weeg iets meer dan jou en eet rustig 1,5 keer zoveel als jij als onderhoud.
                  dus jij eet als onderhoud ongeveer 5000kcal per dag. is dat niet een beetje erg veel, als mijn behoefte nog geen 3000 kcal is. dan dacht ik dat 3500 wel genoeg was om (spiermassa) aan te komen.

Comment

Ik zit zelf dik boven de 5000 kcal, maar inderdaad ik snap het niet. Als zijn behoeftes maar 3000 kcal zijn dan zou 3500 genoeg moeten zijn, tja aangezien je kuurt zou er gerust 500 bij mogen??

Comment

Originally posted by wesley1981 View Post
                      dus jij eet als onderhoud ongeveer 5000kcal per dag. is dat niet een beetje erg veel, als mijn behoefte nog geen 3000 kcal is. dan dacht ik dat 3500 wel genoeg was om (spiermassa) aan te komen.
                      Had even het totale kcal plaatje gemist, schatte het op een 2500kcal. Eet zelf 3500kcal als onderhoud +-. Blijft een feit dat je te weinig eet.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by wesley1981 View Post
                        mensen die hetzelfde gebruikten voor de eerste keer ook zonder kickstart of frontload zijn ook bij 4 weken zeker 10 kg zwaarder.
                        Thats for sure, vocht/ vet ed
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        We like it
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

ik vind ook dat je te weinig massa eten tot je neemt. veel te veel poedertjes en sojatje hier en caseine daar.
                          dat soort dingen moet je vooral uit je eten halen. niet uit een poedertje. das alleen als supplement bedoeld, niet als hoofdmaaltijd.
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Kun je anders ff een foto van je spullen op het forum zetten.
                            Ff de productiecode en houdbaarheid laten zien svp..

Groeten en suc6
                            1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

ik pak eiwiten meteen als ik opsta, voor en na het trainen en voordat ik naar bed ga. is da nie goed dan?

ik eet nog steeds 6 hoofd maaltijden.

ik kan geen fatsoenlijke foto maken maar dit staat erop en ze zien er wel uit zoals het moet.

test LOT:147, EXP:7-2011
                              deca LOT:276, EXP:6-2011
                              Last edited by GeneralIx; 08-08-2008, 00:40. Reason: 3 Afzonderlijke posts is wat overdreven denk je niet?

Comment

die spullen zijn echt wel echt gg heeft bijna geen namaak, ga naar je doktor en laat je waarden controleren weet je het meteen zeker en valt er ook niet meer over te discussieren
                                eat eat eat and look like a freak!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X