winsterol+deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by baricade View Post
    ik snap die combi helemaal niet deca winstrol, deca is niet middel waar je droog van wordt, je had er test bij moeten zetten en in dit geval test prop samen met winny dat is een lekkere droog maker, en met kuren beginnen en niet eens weten of je na moet kuren lijkt me helemaal niet slim.
    Combi is inderdaad raar, maar deca wordt ook wel eens in de cut gebruikt.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
      Combi is inderdaad raar, maar deca wordt ook wel eens in de cut gebruikt.

waarom wordt dat ik de cut gebruikt dan?.

Comment

nolvadex of clomid heb je altijd nodig in je nakuur , nolvadex wordt gebruikt bij borstkanker. om je hormonen levels geen dip te geven wordt nolvadex of clomid (liever nolvadex) gebruikt voor 2 a 3 weken van 20 mg dagelijks om je soldaatje weer te laten werken

ALTIJD NAKUREN

waarom geen winny en oxandrole(anavar)
        HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

oke thanks dat er zo mee gedacht wordt

ik wou wel gaan naar kuren maar krijg over ander half weekje
          me naar kuur weet nie welke ut is
          dus bedoelde dan ga ik de Clomid en Nolva een van die proberen
          zoals jullie zeggen

hallo naar kuren weet ik ook wel anders verlies je alles

zo stom benk ook weer nie

bedankt boy's grrr

Comment

het gaat NIET alleen om verliezen wat je hebt opgebouwd maar wat om nehoudt van je vitale organen en hormonenspiegels... en 1 a 2 weken na je kuur nakuren ben je al te laat ... nolvadex wordt direct na de volgende dag al gebruikt soms zelfs gecombineerd maar zeker niet 2 weken off..

en dan nog iets liever nolvadex dan clomid, verhalen over clomid dat mensen er depressief van worden is niet ongekent...

potje ECHTE nlovadex zit tussen de xx a xx euro .. per dealer varieerd het

suc6

Geen prijzen noemen kerel.
            Last edited by GeneralIx; 22-11-2008, 18:00.

Comment

Ik schrik bijna van dit topic. Eerst zeg je dat je kuur over 2 weken stopt en that's it, dan vraag je waar nolva/clomid voor dienen. Je weet de namen van je huidige goodies niet eens te spellen en het is geen NAAR kuur maar NAkuur.

Ergens heb ik het idee dat je geen flauw idee hebt waarmee je bezig bent. Ondanks dat wens ik je succes met het verdere verloop. Hopelijk heb je je voeding en training afgestemd op je kuur (ja, dat is nodig).
              Life's what you make it!

Comment

Helemaal mee eens. Je vraagt eerst waar het voor dient en dan weet je opeens heel goed wat het is. Eerst leren hoe je het moet spellen, komt het ook wat vertrouwelijker over. Ondanks dat alles wens ik ook jou veel succes. Je hebt wel lekker veel kilo's gepakt, zorg voor een goede nakuur met novalex (het liefst nog clomid erbij). Met wat ga je nakuren? En wat worden de doseringen?

Sickno

Hoe dom kan je zijn om de prijzen op te noemen? Daarnaast weet je echt niet waar je mee bezig bent als je nolvadex voor de tweede opgenoemde prijs besteld. Liever nolvadex dan clomid? Nolvadex is een standaard als je wilt nakuren, clomid kan je er altijd bij nemen. Clomid heef eigenlijk ook een heel andere werking.
                Last edited by Nex-; 22-11-2008, 16:42.

Comment

Originally posted by sickno View Post
                  het gaat NIET alleen om verliezen wat je hebt opgebouwd maar wat om nehoudt van je vitale organen en hormonenspiegels... en 1 a 2 weken na je kuur nakuren ben je al te laat ... nolvadex wordt direct na de volgende dag al gebruikt soms zelfs gecombineerd maar zeker niet 2 weken off..

en dan nog iets liever nolvadex dan clomid, verhalen over clomid dat mensen er depressief van worden is niet ongekent...

potje ECHTE nlovadex zit tussen de XX a XX euro .. per dealer varieerd het

suc6
                  je mag hier geen prijzen noemen, nr3 in de huisregels.
                  Last edited by GeneralIx; 22-11-2008, 18:01.

Comment

sorry verander direct mijn post, kut gaat niet meer =S

mods enige edit van me vorige post?

Comment

Originally posted by baricade View Post
                      Waarom wordt dat in de cut gebruikt dan?
                      Waarom weet ik niet en als je het mij persoonlijk vraagt zou ik het ook niet adviseren aangezien deca toch wel een echte massa kuur is die je in vele gevallen met test en dbol neemt. Echter heb ik van punani en zwaan vernomen (afgaand op hun posts) dat sommige bodybuilders deca in de cut nemen, wel op lagere doseringen? Ik zal even kijken of ik er enige informatie over kan vinden.
                      Last edited by Nex-; 22-11-2008, 16:48.

Comment

Word dan in kleinere hoeveelheden genomen, bijv, 200mg per week, en nu komt het, het wordt dan gebruikt als EIWITSPAARDER.

Comment

Originally posted by zwaan View Post
                          Word dan in kleinere hoeveelheden genomen, bijv, 200mg per week, en nu komt het, het wordt dan gebruikt als EIWITSPAARDER.

als eiwitspaarder kun je ook primo nemen, ipv van deca, ik zou in de cut nooit deca gaan nemen.

Comment

Originally posted by zwaan View Post
                            In andere woorden, voor het behouden van massa tijdens de cut? Kan het fout hebben.

Comment

Originally posted by sickno View Post
                              mods enige edit van me vorige post?
                              Wat denk jij dan gozer...
                              Originally posted by Nex- View Post
                              In andere woorden, voor het behouden van massa tijdens de cut? Kan het fout hebben.
                              Ja.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

vind allemaal wel leuk maar heb enige tijd geleden me schema erop gezet op forum werdt af gezeikt
                                heb er wel van geleerd daarna heb ik um gewijzigd gaat goed nu
                                thanks daarvoor alle

nu denk ik mij kuurtje erop te zetten
                                wordt weer afgezeikt
                                vind allemaal wel leuk maar eene kant ook niet
                                en doe ik liever alleen kijken naar andere
                                kan ik te minste niet afgezeikt worden

en me spelling oke is niet goed miss
                                zal me woorden spelling erop gooien
                                zijn sommige leraar of advacaat ofzo of is da ook al verkeerd g-e-s-p-e-l-d

niet alle sommige zijn ook iets vriendelijker badankt daarvoor

gr ralph

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X